Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi arbejde sammen?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej,

Jeg er 18 år og skal til har til februar min egen forretning. Ind til da, vil jeg gerne arbejde lidt, og det kunne være for dig!

Om mig:

- Jeg er super kreativ og aktiv

- Jeg har læser marekting på højt niveau

- Jeg er ung og frisk (18år)

- Jeg har et drive, som ingen anden

Det jeg kunne tænke mig, er et job, som fungere over nettet og betyder at jeg kan arbejde hjemmefra. Det er intet krav til hvad det skal være, men en webshop eller anden butik kunne være fint :)

Håber at høre fra dig!

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 18:03
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Man får ikke job når man ikke kan stave til marketing........... Sad

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Claus Møller:

At man laver en stavefejl, betyder da ikke man er dømt ude Angry

Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 74
Fra  beatboxx Import Skrevet kl. 18:08
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Claus Møller - i en anden tråd skriver du "imorgen". Det er i 2 ord. Klovn.

3daysale.dk - Coming soon!

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 18:11

Hej Mathias,

Først og fremmest godt initiativ.

Dog vil jeg råde til at skrive lidt mere om dig selv og dine kompetencer, for jeg tror ikke med overstående indlæg at du får ret mange henvendelser. Du må fortælle lidt mere om hvad du har erfaring med, og hvilke kompetencer du har samt hvorfor en given virksomhed / person skulle vælge lige netop at bruge dig. 

Held og lykke med at finde noget arbejde :)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:12

Claus Møller:

Ikke alle skriver perfekt.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 18:25

Jeg siger ikke at man skal være perfekt. Jeg synes bare at når man skriver på Thorborgs side, så burde man også lytte til han råd.

Hvis i lytter til hans video så ved i også at man skal kigge det igennem man skriver, specielt hvis man søger et job, ellers bliver man sorteret fra.

Jeg er ikke her for at trygle nogen og synes at det er surt at få 1 stjerne når man kommer med noget kritik. Men så må jeg jo hellere lade være med at rådgive her.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:33
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Claus Møller:
Jeg er ikke her for at trygle nogen og synes at det er surt at få 1 stjerne når man kommer med noget kritik. Men så må jeg jo hellere lade være med at rådgive her.

Nu gav jeg dig en stjerne pga. det var ikke et råd du gav trådstarteren

Det var mere et hak i tuden du gav ham, da du mener han ikke kan stave

Og det var ikke det hans spørgsmål gik ud på

Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 18:36
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Er enig i, det virker useriøst med så mange stavefejl, når man søger noget seriøst! Det viser jo bare at man ikke har kigget sit indlæg igennem, men bare har skrevet det hurtigt. Ikke blot her, men generelt også hvis man søger et job... Så kan ikke se hvorfor der skal mod argumenteres imod Claus' kommentar. Det var jo egentlig bare et indirekte råd?

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 18:44
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

@Alle

Ja :) det har måske gået lidt stærkt! Men det er jo blot tegn på arrangagement i min bog :). Dernæst synes jeg der er nogle gode svar imellem, som jeg gerne vil svare på:

- Det jeg kan er ikke marekting, men marketing. Som jeg har læst på handelskolen i Lyngby, men som der stod i en tråd tidligere i dag, synes jeg ikke i skal høre om min fortid, men fremtid. Jeg vil gerne lære, og blive bedre til det jeg synes er sjovt: e-handel. Jeg brænder virkeligt for det, og har også flair for det. Jeg vil gerne prøve kræfter med det, i en større virksomhed og får lidt erfaring.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)