Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinderen af Amino’s Webshop Priskrig … eller få en webshop for MINUS 550 kr.:-)

Side 11 ud af 14 (140 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael

Michael:
Jeg ser dig ikke som en konkurrent ?

Du vil sælge shops, til folk i opstartsfasen og det vil jeg også. Så vi er konkurrenter.

Michael:
Men jeg undrer mig over at du har tid til at skrive her ?. 

Det har jeg heller ikke! Jeg skal indrømme, at jeg er blevet lidt for flittigt til at forsvarer mig her på Amino, og skal blive bedre til at lade tingene ligge.

Michael:
Er det ikke idag det hele skulle køre for dig ?.

Jeg syntes sådan set, det hele har kørt for mig i noget tid, specielt siden tråden her startede, ironisk nok skylder jeg en stor tak, for det er faktisk mens jeg og andre, forsøgte at forklarer dig hvordan data ligger og behandles, at der er fleste der har signet up.

Men jeg må løbe, jeg har simpelthen så travlt :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:06

jeg synes produktet er super især vis ligger under den indtægt så man skal betale nogle kroner .Big Smile

vis ligger over den indtægt kan være andre der måske er et bedre produkt men i alt , det er et super iværksættere start tilbud for de fleste i starten , for  de fleste har slet ikke den høje indtægt i starten, så de fleste er det helt gratis og det er billigt med gratis, især når man ikke har råd til den anden som koster kroner

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 11:14

Eric aka Seiven - Tekstspot.dk:

Lucas - Hosting4Real:

Lundsby:

Hej Lucas

Jeg kan selvfølgeligt læse hvad du skriver, men hvis jeg skal være helt ærlig så tror jeg simpelthen ikke på dig! Så jeg er stadig glad for min ene stjerne :-)

Det er self. helt op til dig om du ikke tror på mig :) Jeg er sådan set egentligt ligeglad, hvad din holding er, jeg gav dig 1 stjerne, fordi jeg ikke kunne lide dit indlæg.

Man kan på ingen måde sammenligne den service du levere, med folk der udvikler webshops :) Da hos jer, skal man selv bygge sin shop - så kan ikke se du tror at andre er konkurrenter - fordi man er jo kun en konkurrent, hvis 2 produkter minder om hinanden. Og så vidt jeg kan se minder CloudSproud ikke om f.eks. trendlining, wuuzuu, whatever der udvikler webshops for folk.

Men det er jo bare min holdning :-)

Hej Lucas

Jeg er lidt uenig i sætningen man er kun en konkurrent, hvis 2 produkter minder om hinanden. - det er simpelthen ikke sandt, det er nok at produkterne overlapper hinanden. F.eks. Vand på flaske er jo også en konkurrent til Cola, da folk i nogle situationer vil drikke vand i stedet for Cola, og på den måde får en Cola producent solgt 1 enhed mindre.

Det samme med  dem der laver webshops og denne service, specielt de firmaer der primært segmentere sig ved at være billige.

Det ved jeg ikke - hvis jeg ikke kan lide Cola, vil jeg simpelt ikke købe en cola - men en flaske vand istedet - så er Cola ikke en 'konkurrent' fordi de kan ikke Få mig som kunde, fordi jeg ikke kan lide Cola.

Hvis jeg vil have udviklet en magento shop, går jeg heller ikke til folk der udvikler i presta - da jeg f.eks. kan sætte krav på hvad jeg vil have - og hvis folk ikke kan levere det jeg vil have, men en anden kan - så ser jeg ikke dem som konkurrenter.

Kan godt være det bare er mig, der har mærkelige holdninger, men jeg ser ihvertfald ikke folk der udvikler færdige løsninger, som konkurrent til cloudsproud f.eks, men jeg ville se adobe catalyst som konkurrent etc.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:
Jeg syntes sådan set, det hele har kørt for mig i noget tid, specielt siden tråden her startede, ironisk nok skylder jeg en stor tak, for det er faktisk mens jeg og andre, forsøgte at forklarer dig hvordan data ligger og behandles, at der er fleste der har signet up.

Er da glad for at kunne hjælpe dig på vej, selv om du ser mig som en konkurrent. Og så vil jeg da lige hjælpe lidt mere. Jeg vil anbefale dig at få gjordt lidt mere ud af jeres salgsside. Der ser ikke så smart ud at under priser er det kun lidt af teksten der er på Dansk og resten Engelsk ?. Og noget af teksten ryger ud af de kasser det skulle have stået i.

Og så kan jeg heller ikke lige se nogle Handelsbetingelser ?. Så for mig at se, ser i ikke ud til at være klar idag ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:31

Hej Michael (Opstartsfasen)

Mange tak, for rådene. Du har helt klart ret mht. til selve CloudSprout sitet, der mangler alt muligt. Vi har egentligt nogle handelsbetingelser, men vi har ikke fået sat dem ind endnu.

CloudSprout er et kæmpe projekt, så der er rigtigt meget at lave. Vi arbejder så meget på produktet, at CloudSprout vil blive bedre for hver dag, der går.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

jeg synes produktet er super især vis ligger under den indtægt så man skal betale nogle kroner .Big Smile

vis ligger over den indtægt kan være andre der måske er et bedre produkt men i alt , det er et super iværksættere start tilbud for de fleste i starten , for  de fleste har slet ikke den høje indtægt i starten, så de fleste er det helt gratis og det er billigt med gratis, især når man ikke har råd til den anden som koster kroner

Tusind tak, jeg glad for at du syntes om konceptet. Jeg tror og håber faktisk, at det kan få flere til at komme i gang med e-handel.

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:57

Lundsby:
Mange tak, for rådene. Du har helt klart ret mht. til selve CloudSprout sitet, der mangler alt muligt. Vi har egentligt nogle handelsbetingelser, men vi har ikke fået sat dem ind endnu.

Er det ikke lidt risikabelt at starte op uden at have styr på det grundlæggende ?.  Ja det er jo ikke ligefrem det jeg råder folk til, så vil da gerne høre hvorfor i har besluttet jer til at gøre det ?.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:
Er det ikke lidt risikabelt at starte op uden at have styr på det grundlæggende ?.  Ja det er jo ikke ligefrem det jeg råder folk til, så vil da gerne høre hvorfor i har besluttet jer til at gøre det ?.

Næ, det ser jeg ikke som det store problem, man skal starte et sted, det vigtige for os, er at vi får nogle kunder til at bygge succesfulde forretninger på vores løsning, og det er jo sådan set også det vigtigste for kunderne.

Vi er meget store fans af "The lean startup" af Eric Ries (http://theleanstartup.com/) og prøver at efterleve dens principper.

Iøvrigt var i Silicon Valley forrige sommer, og derover er iværksætter kulturen klart domineret af en Lean Startup modellen. Det er faktisk også mit indtryk, at det fleste danske vækst startups tænker sådan.

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:34

Lundsby:
Næ, det ser jeg ikke som det store problem, man skal starte et sted

Kan så ikke lade være med at tænke på om du har tænkt dig at drive din kundeservice efter samme princip ?. Ja for du har vel en kundeservice ?. Selv om det heller ikke står på siden.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:43

Michael:

Lundsby:
Næ, det ser jeg ikke som det store problem, man skal starte et sted

Kan så ikke lade være med at tænke på om du har tænkt dig at drive din kundeservice efter samme princip ?. Ja for du har vel en kundeservice ?. Selv om det heller ikke står på siden.

Vi har kørt kundeservice/support for vores eksisterende kunder i en del år, så den del syntes jeg egentligt der er meget godt styr på. Man bliver orienteret om de forskellige muligheder, når man tilmelder sig. Der er også stillet et community til rådighed, så brugerne kan hjælpe hinanden og få hjælp fra os.

Side 11 ud af 14 (140 indlæg)