Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinderen af Amino’s Webshop Priskrig … eller få en webshop for MINUS 550 kr.:-)

Side 7 ud af 14 (140 indlæg)
Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fulgt CloudSprout her på Amino gennem tiden, - og jeg glæder mig til den 3 december. Faktisk så går min fysiske forretning først på det der internethalløj når det er lykkedes at få bygget en shop med drag`n drop gennem CloudSprout ;-)

Hvorfor så det?

Det er fordi langt de fleste (billige) shopløsninger er nogle tidrøvere for de små detailhandlende,-  simpelthen af den grund at de ikke konverterer godt nok af den simple årsag at det nu engang er manden bag disken der kender kunderne og ved hvad de vil have. Bevares, SEO og Adwords bringer dig langt, men de GODE kunder som gerne vil betale for service (-personlig service er jo årsagen til at man har en fysisk butik -) de bliver sjældent tilgodeset fordi der jo ligesom bliver laget et filter (shopsystem/designer) mellem indehaveren og hans webshop.

Nu ved jeg godt at de fleste på Amino med webshop´s håber på at ramme den store guldåre - og gid i må det, allesammen - men for mange af os der ikke har hverken SU eller fast lønindtægt til at supplere indtjeningen, er virkeligheden den at guldet ikke er så let at få fat på. Så vores webshops skal være en forlængelse af vores fysiske forretning, - ikke en automat man kan trække varer i. Nu vil det sikkert løbe mange af jer koldt ned af ryggen, men i kan ligeså godt vænne jer til billeder af det nye hvalpekuld, - turen til Gardasøen og lign. på webshoppen. Ha, ha ha.

Og ved i hvad? Jeg tror faktisk det konverterer bedre end en "webshop international" med den 16 årige direktør på 4. sal i Brovst der bare kan det der med likes på FB........

Men det vil tiden jo vise.......

Michael

Fra Viborg
Tilmeldt 18. Aug 12
Indlæg ialt: 20
Fra  MS-Alarmer Skrevet kl. 19:23

Lige hvad jeg står og mangler, glæder mig til at prøve det :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:
Nu er det så smart at du i den nye Prestashop. Selv kan vælge om den skal kunne vises på mobil - tablet - PC. Eller det hele. Så det er der skam fuld styr på.

Uuuhhaa, der er meget galt i den sætning, det er meget galt i den sætning. Det PrestaShop, har er en række themes der udstøtter Responsive Design. Det betyder at hvis du vil udover de forskellige templates, så er du nødt til at havde styr på css3 og de forskellige teknikker til at lave Responsive Design. Media Queries etc.

Michael:
Og i wordpress kan man allerede få et Builder Plugin så det hele kan bygges ved Drag and Drop. Så du er faktisk ved at blive overhalet inden om.

Jeg kender til to Wordpress drag-n drop builders, men desværre er ingen af dem tæt på at være konkurrenter til CloudSprout. P&E Editoren bygger absolut positionerede layouts, som de fleste ved er ubrugelige, samtidigt indeholder den ikke nogen abstraktion af html/css så det er faktisk nemmere at bruge DreamWeaver.
Den anden PageLines, har godt nok drag-n drop, men uden WYSIWYG, så det er bare en simple parameteriseret Wizard. Fuldstændigt uden sammenligning med CloudSprout.

Næh, vores konkurrenter er desværre meget større fisk, i England har vi Basekit, der laver en rigtigt super god SiteBuilder, nok den bedste ud over vores. BaseKit har fået 50 millioner i Venture, og har en del gode deals med hosting firmaer. Der hvor BaseKit slår os, er på at de får 40K kunder pr. måned og de har et enklere produkt end os. Der hvor vi slår dem er at vi har en freemium model og de sites man kan bygge med CloudSprout er meget bedre end dem man bygger med BaseKit. Prøv at sammenligne vores referencer så skulle det være nemt at se, at vi er lysår foran dem.
Jeg er iøvrigt en af de få, der deltager i BaseKits nye Alpha release. Hold dine venner tæt, men hold din ...
BaseKit er iøvrigt håbløs til Webshops.

I Israel har vi WIX, skide god forretning, de har fået  omkring en 1/3 del millard kr i Venture. De har en Freemium model, og har lige lavet en ny HTML5 editor, de kommer fra Flash. Heldigvis er den helt håbløs, de har prøvet at porterer deres Flash til HTML5 istedet for at forstå teknologien. Det betyder at hele sitet, downloades når forsiden vises. Prøv at forestil dig en webshop, med bare hundrede produkter på indlæst på en mobil telefon.
Men man må ikke undervurderer WIX, de er mestre til marketing og har idag, omkring 25 millioner brugere. Når vi starter international markedføring, bliver WIX dem vi oftest vi møde. På mange sites kommer vi til at stå side om side.

Så jeg, vi er langt fra den første drag-n drop sitebuilder, men vi er de første der understøtter Responsive Design og kan lave så gode sites som vi kan.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dukkemageren:
den 16 årige direktør på 4. sal i Brovst

Jeg tror ikke der er så høje bygninger i Brovst Stick out tongue

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38

Fantastisk tidspunkt jeg ser denne tråd på.

Sagen er den at jeg i de sidste par måneder har gået og leget lidt med ideen om en webshop, og jeg har indtil videre alting på plads. Min webshop skal sælge et niche produkt, og den skal starte i det små - for jeg har ikke flere tusinde til en webshop.

Jeg kender WordPress (herunder E-commerce) og kan godt finde ud af at lave en fin Webshop deri.

Hvorfor skal jeg vælge CloudSprout fremfor Wordpress til min kommende webshop?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:53

dreamsareabouttocometrue:

Skide godt koncept! For små startende virksomheder, er det da fantastisk! Jeg har ikke de vildeste penge at gøre godt med når jeg nu står og skal starte webshop op i starten af næste år og så er det da lidt sjovere at bruge lidt flere penge på varelager end på selve siden, så længe den stadig ser fin ud og virker! 

Jeg har lige prøvet at melde mig til jeres cloudsprout, men så vidt jeg kan se kan man ikke prøve det endnu, vel? :-)

Kan jeg først teste om det er noget for mig efter d. 3 December?  

Tusind tak, jeg er glad du synes om vores koncept. Man kan faktisk prøve CloudSprout, nu men chancer for en god oplevelse er meget små. Men den 3. december har vi template sites klar, så bliver det markant nemmere.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:59

Hej Michael (Dukkemageren)

Jeg glæder til at høre hvordan du oplever CloudSprout, godt eller skidt så er jeg sikker på at vi kan lærer noget af det.

Omkring din tilgang til e-handel, så tror jeg vi er meget enige, jeg har ihvertfald tit oplevet i forbindelse med webshop, at æstetik blev prioriteret for højt, og købmandskab, blev prioriteret for lavt.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:00

MS-Alarmer:
Lige hvad jeg står og mangler, glæder mig til at prøve det :)

Super, jeg glæder mig til at høre hvad du syntes om det!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper

Casper Lorenzo Jensen:

Fantastisk tidspunkt jeg ser denne tråd på.

Sagen er den at jeg i de sidste par måneder har gået og leget lidt med ideen om en webshop, og jeg har indtil videre alting på plads. Min webshop skal sælge et niche produkt, og den skal starte i det små - for jeg har ikke flere tusinde til en webshop.

Jeg kender WordPress (herunder E-commerce) og kan godt finde ud af at lave en fin Webshop deri.

Hvorfor skal jeg vælge CloudSprout fremfor Wordpress til min kommende webshop?

Jeg er glad for at du syntes om CloudSprout. Grunden til at du skal vælge CloudSprout fremfor Wordpress er at CloudSprout er den nemmeste, hurtigste og billigste måde, at komme igang med det, som det hele handler om nemlig at sælge varer.

På den lidt længere bare, vil du nyde godt af at du selv er i kontrol med CloudSprout, og ikke afhængig af at skulle betale en koder eller selv bøvle med det. Derudover så syntes jeg også at du, så bruge vores Responsive Design features, så din shop ser fantatisk ud, på mobil og tablets.

Håber det besvarer det spørgsmål, ellers uddyber jeg gerne?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:21

Lundsby:
Jeg kender til to Wordpress drag-n drop builders, men desværre er ingen af dem tæt på at være konkurrenter til CloudSprout.

Der findes heldigvis flere. Og de bliver også bedre = http://www.elegantthemes.com/gallery/elegant-builder/ 

Lundsby:
Uuuhhaa, der er meget galt i den sætning, det er meget galt i den sætning. Det PrestaShop, har er en række themes der udstøtter Responsive Design. Det betyder at hvis du vil udover de forskellige templates, så er du nødt til at havde styr på css3 og de forskellige teknikker til at lave Responsive Design. Media Queries etc.

Det er forkert. Det er standarden der er Responsive nu. Så du behøver ikke at installere noget theme for at udnytte det nu.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 7 ud af 14 (140 indlæg)