Jeg har fulgt CloudSprout her på Amino gennem tiden, - og jeg glæder mig til den 3 december. Faktisk så går min fysiske forretning først på det der internethalløj når det er lykkedes at få bygget en shop med drag`n drop gennem CloudSprout ;-) Hvorfor så det? Det er fordi langt de fleste (billige) shopløsninger er nogle tidrøvere for de små detailhandlende,- simpelthen af den grund at de ikke konverterer godt nok af den simple årsag at det nu engang er manden bag disken der kender kunderne og ved hvad de vil have. Bevares, SEO og Adwords bringer dig langt, men de GODE kunder som gerne vil betale for service (-personlig service er jo årsagen til at man har en fysisk butik -) de bliver sjældent tilgodeset fordi der jo ligesom bliver laget et filter (shopsystem/designer) mellem indehaveren og hans webshop. Nu ved jeg godt at de fleste på Amino med webshop´s håber på at ramme den store guldåre - og gid i må det, allesammen - men for mange af os der ikke har hverken SU eller fast lønindtægt til at supplere indtjeningen, er virkeligheden den at guldet ikke er så let at få fat på. Så vores webshops skal være en forlængelse af vores fysiske forretning, - ikke en automat man kan trække varer i. Nu vil det sikkert løbe mange af jer koldt ned af ryggen, men i kan ligeså godt vænne jer til billeder af det nye hvalpekuld, - turen til Gardasøen og lign. på webshoppen. Ha, ha ha. Og ved i hvad? Jeg tror faktisk det konverterer bedre end en "webshop international" med den 16 årige direktør på 4. sal i Brovst der bare kan det der med likes på FB........ Men det vil tiden jo vise....... Michael |
Lige hvad jeg står og mangler, glæder mig til at prøve det :)