Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinderen af Amino’s Webshop Priskrig … eller få en webshop for MINUS 550 kr.:-)

Side 2 ud af 14 (140 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby @ Det skal siges at CloudSprout udover at bruges til shops kan det også bruges til sites.

Så når nu min datter pt. overvejer en ny blog/WP , kunne lige så godt vælge jer ?

Der vil jo ikke være nogen omsætning - ikke istarten ihvertfald, men måske kunne den så lettere udvikles med produkter ??

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:24

Mark:
Og det tilbud er helt sikkert ét som mange nye webshop ejere vil benytte, Det ser nemt og enkelt ud, det er gratis (indtil man har råd til at betale for det).

Ja, det har taget noget tid, og der er lagt en del blod, sved og tårer i det. Jeg har tidligere i dag, skrevet lidt om processen og vist lidt screenshots her: http://www.amino.dk/forums/t/180194.aspx?PageIndex=4#1213854

Mark:
Held og lykke Peter.

Mange tak :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:32

Jesper Laugesen:

Lundsby @ Det skal siges at CloudSprout udover at bruges til shops kan det også bruges til sites.

Så når nu min datter pt. overvejer en ny blog/WP , kunne lige så godt vælge jer ?

Du kun hun godt, men for at være ærlig så tror jeg faktisk, at hvis det er en blog som hun vil havde, så ville hun bedre kunne lide en wordpress. Mener også Wordpress.com har en gratis udgave. De er suveræne på blogs, vi drømmer selvfølgeligt om en dag, at gøre dem rangen stridig, men der er pæn lang vej derop. Skulle hun til gengæld lave et portofolio site eller en standard firmaside, så ville jeg tro at CloudSprout var et bedre valg.

Jesper Laugesen:
Der vil jo ikke være nogen omsætning - ikke istarten ihvertfald, men måske kunne den så lettere udvikles med produkter ??

For almindelige sites, kører vi med en trafik grænse på 3 Gb og 200 mb plads. Går man over det, skal man opgraderer til betalingsudgaven. Der ligenu står til 150 kr. /måned. Men vi overvejer at sætte det ned til ca. 100 kr. der er noget rigtigt ved at koste 19$/month internationalt.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:49

Ok takker - lød ellers meget smart, hvis hun nu senere skulle udvide til at sælge lidt produkter også :)

Men så kan hun jo tilkøbe en CP - sammen med bloggen til den tid ..

Held og lykke ihvertfald med projektet - lyder godt.

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 18:18

100 % en fed idé og de 5 stjerner er allerede givet! ;)

Dog har jeg lige tjekket jeres site lidt ud, og jeg har lige et par spørgsmål jeg undre mig over:

Kunden tilmelder jer jeres service til 0,- men når han så har tjent de 3750,- bliver hans pris 375,- pr. måned. Vi det også sige, at hans produkt bliver udvidet til jeres ”Commerce” pakke (Som koster 375,- pr. måned), eller forbliver den på jeres ”Gratis” pakke?

- Lige et lige regnestykke, hvor jeg mener at man lige så godt kan købe pakken ”Pro pakken” fra start, og dermed spare penge efter 2 år: (Ret mig, hvis jeg har misforstået noget eller regnet forkertJ)

Gratis pakken: Han begynder efter 3 måneder at tjene over 3750,- men har endnu 3 måneder han ikke skal betale, da han ifølge ”CloudSprout” skal have tjent 3750,- i 3 måneder før han skal betale = Tjener 3750,- 21 måneder på 2 år. - Men betaler kun for 18 måneder.

3750 * 21 - (375*18) = 72000 kr

Pro pakken: Han tjener som overstående først penge efter 3 måneder, og har derefter 3 måneder han endnu ikke skal betale, da han ifølge ”CloudSprout” skal have tjent 3750,- i 3 måneder før han skal betale = Tjener 3750 21 måneder på 2 år - Og betaler 150,- (som pro pakken koster om måneden) alle 24 måneder på de 2 år.

3750 * 21 - (150*24) = 75150 kr

Besparelse på 2 år, ved at vælge pro pakken frem for gratis pakken: 75150-72000 = 3150,-

- Det lyder ikke af meget, men det er da penge og tage med ;)

Mvh Simon Andersen

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:16

Hej Simon

Fedt at du kan lide vores ide, tak for stjernerne

Ud fra dit regnestykke kan jeg se, at vi skal være bedre til at forklare forskellen på de forskellige pakker. Sagen er den at Pro pakken ikke indeholder e-handel, så man kan ikke modtage betalinger og behandle ordre med den.

CloudSprout er altid gratis i starten, hvis man køre et almindeligt site og får meget trafik, opgraderer man til Pro til 150 kr/måned, hvis man kører en webshop og når over 3750,- pr. måned i omsætning, så opgraderer man til eCommerce.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:29

Lundsby:
hvis man kører en webshop og når over 3750,- pr. måned i omsætning, så opgraderer man til eCommerce.

Hej. Hvordan vil du egentlig tjekke at dine kunder er nået over en fortjeneste på 3750kr pr måned ?. Jeg regner da ikke med du har adgang til deres udgifter og indtægter ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 07:52

Hej Michael

Michael:
Hej. Hvordan vil du egentlig tjekke at dine kunder er nået over en fortjeneste på 3750kr pr måned ?. Jeg regner da ikke med du har adgang til deres udgifter og indtægter ?.

De 3750 kr. pr måned er i omsætning, så det er nemt for os at checke :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:18

Hej allesammen

Jeg har lige fundet ud af at vi er Google Engang Partnere, det betyder at vi kan købe AdWords kuponner med 800 kr. på, for kun 200 kr. Det skal selvfølgeligt komme alle dem der vælger CloudSprout til gode. Så nu ser regnestykket sådan her ud:

- CloudSprout oprettelse - 0 kr.

- CloudSprout månedsydelse - 0 kr.

- PayPay Oprettelse (VISA betaling) - 0 kr.

- Domænenavn - 50 kr.

- Pris for AdWords kupon til CloudSprout - 200 kr.

- Værdi af AdWords kupon - (-)800 kr.

Det betyder at prisen bliver negativ! Så man i princippet får 550 kr. for at lave en webshop eller et site på CloudSprout.

Det skal dog siges at man kun kan bruge en AdWords kupon pr. domæne, og det selvfølgeligt er frivilligt om vil købe kuponnen eller ej.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:35

Hvor kan man se funktioner og fordele ved shoppen? (udover det grafiske i opstartsfasen).

Der er jo stor forskel på hvor god SEO der er i shopsystemer, hvor gode muligheder der er for splittests, om der er nem integrering med nyhedsbreve, ehandelssporing osv. Det er synd for kommende webshopejere hvis de kun vælger pga. prisen, men så mangler vigtige funktioner senere hen.

Er der eventuelt nogle referencer eller en demoshop man kan se.

P.S. Jeg må sige jeg er imponeret over I er kommet så langt med projektet som I er. Det er ikke nemt at skabe det system fra bunden.

Side 2 ud af 14 (140 indlæg)