Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er din drøm med din virksomhed?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle

Jeg sidder her på en RIGTIG kedelig nattevagt på mit arbejde. Dette forårsager, at jeg sidder og drømmer,
om hvad min virksomhed skal udvikle sig til...

Pt. har jeg to små virksomheder:

Din Computerhjælp - www.dincomputerhjaelp.dk
Status nu: omsætning under 90.000 per år deltid.
Fremtid: Jeg vil gerne bygge den op til en fuldtidsvirksomhed, og have 3 eller flere ansatte.
Jeg er igang med at implementere reparation af apple produkter, og regner med at have dette færdigt
indenfor 6 mdr.

Og

Videoen.dk
Status: Omsætning under 50.000 per år, og jeg arbejder med den på deltid.
Fremtiden: Dette skal være STEDET, hvor folk kan få overspillet deres videoer til DVD.
Vi også gerne have min. 3 medarbejdere i denne virksomhed, og derfor har jeg også nogle
udvidelsesideer i støbeskeen. Dette kan jeg desværre ikke røbe pt.
TIP... for at nedsætte spørgsmålene og emails med spørgsmål, så har jeg lavet en FAQ med de
mest almindelig spørgsmål....Det fungerer bare!!! Det er ca. reduceret med 20%!

Skriv gerne hvad du drømmer om med DIN virksomhed

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Fra  Webcph.dk Skrevet kl. 02:28

Jeg har hjemmesiden Spilbørn.dk, som jeg netop har lanceret for et par måneder siden. Siden har, som navnet hentyder, spil til børn. Jeg ved at der er en masse søgninger på dette, så nu gælder det bare for mig om at komme op på Google

Mit mål er at få en stabil indtjening fra denne side. Og den skal gerne være så passiv som mulig. Jeg har allerede set en god udvikling i mine placeringer på Google, men jeg har desværre ikke set en tilsvarende stigning i besøgende eller indtægt. Men det kommer jo nok :)

Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 07:14

twentydk:

Jeg har hjemmesiden Spilbørn.dk, som jeg netop har lanceret for et par måneder siden. Siden har, som navnet hentyder, spil til børn. Jeg ved at der er en masse søgninger på dette, så nu gælder det bare for mig om at komme op på Google! 

Mit mål er at få en stabil indtjening fra denne side. Og den skal gerne være så passiv som mulig. Jeg har allerede set en god udvikling i mine placeringer på Google, men jeg har desværre ikke set en tilsvarende stigning i besøgende eller indtægt. Men det kommer jo nok :)

Okay, men hvad med det firma du gør reklame for i din profil??? 

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 08:42

Jeg åbnede pronto callcenter i maj i år.

Drømmen er at ligge på en 4-500 kunder og 8-10 ansatte.

Det skulle nok være muligt at nå det indenfor et par år max, vi er i hvert fald rigtigt godt på vej.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:30

jeg kunne godt tænke mig kun at leve af striptease og optræde til polterabend og pigefester , det knokler jeg i hvert fald hårdt mod det skal lykkes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 23:14

Jeg stiftede i starten af oktober webshoppen: www.ur-eksperten.dk.

Lige pt. har den selvfølgelig minimal indtjening, men lad os se om et år eller to. Vi knokler i hvert fald rigtig hårdt, for at få noget ud af den!

Min drøm er, at jeg via den (og andre webshops, jeg forhåbentlig får stiftet i fremtiden), kan leve af en solid indtjening sammen med min partner. Helst et lækkert sted, som London eller Malaga! Det er helt klart drømmen.

Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 00:28

Mikael christiansen:

jeg kunne godt tænke mig kun at leve af striptease og optræde til polterabend og pigefester , det knokler jeg i hvert fald hårdt mod det skal lykkes

jammen hvad gør du så når du bliver gammel og får rynker, ølvom osv.?  Regner du med at have ansatte, så du han fortsætte med at drive virksomheden???

Man kan jo sige, at har man et produkt, såsom mig, der overspiller video til DVD, og laver andre videorelaterede opgaver,.... Dette kan jeg lave resten af mit liv, men det kan jo godt blive et problem for dig....?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:41

Din Computerhjælp:
Dette kan jeg lave resten af mit liv

Er du sikker på det?

Jeg har købt et lille video-kamera til at tage med på ferie. Det indspiller på SD-kort. - Så... Dine dage er talte...

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:46

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 02:23

Carsten Kvist:

Din Computerhjælp:
Dette kan jeg lave resten af mit liv

Er du sikker på det?

Jeg har købt et lille video-kamera til at tage med på ferie. Det indspiller på SD-kort. - Så... Dine dage er talte...

Jeg er sikker op, at OP også kan klare at overspille digitale videofiler til en DVD.

Og lur mig om der ikke også er en del hr. & fru. Danmark'er, der kunne få behov for at få deres videofiler over på en fin DVD med menu og det hele til at vise frem for venner og familie. :)

F.eks. forældre der har optaget en masse videoer af deres børn, som så får dem alle samlet, så børnene har hver deres DVD af deres opvækst.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)