Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er din drøm med din virksomhed?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 02:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm ja det er jo et godt spørgsmål. Jeg er kun lige startet op med wyrd.dk hvor jeg sælger tekst af al slags :) Wyrd startede med at være en drøm om at skrive - skønlitteratur primært. Men kunst giver jo ikke rigtigt pålægschokolade på rundstykkerne, og jeg brækker mig en lille smule over såkaldt store kunstnere der er dybt afhængige af -og stadig får -en masse støtte fra fonde, og staten for at leve. Så da jeg fandt ud af at jeg har et helt naturligt flair for at skrive til firmaer også, var det dér drivkraftten kom til at ligge. Så nu er mi mål at kunne leve af virksomheden, og få overskud nok til at jeg kan skrive mine egne skønne kreative skriblerier også.

Jeg har dog ingen reel tidsfornemmelse af hvornår jeg vil kunne leve, og ikke bare overleve, men det vil tiden vise.

Hilsen en der heller ikke sover, fordi jeg kom til at sidde og fedte med min hjemmeside og det var virkelig dumt..

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 02:56

Min drøm (i første omgang) er at tjene 1.000 kr. dagligt på et amerikansk Affiliate-website (omhandlende musik), som jeg snart lancerer. Jeg satser på, at der (med tiden) dagligt vil være 1.000 handlende (ud af ca. 15.000-20.000 unikke besøgende) fra henholdsvis USA og resten af verden, og at jeg vil tjene ca. én krone (eller mere) pr. salg. Det vil give en ganske fornuftig månedsløn. :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:07

Volt & Volume:

Min drøm (i første omgang) er at tjene 1.000 kr. dagligt på et amerikansk Affiliate-website (omhandlende musik), som jeg snart lancerer. Jeg satser på, at der (med tiden) dagligt vil være 1.000 handlende (ud af ca. 15.000-20.000 unikke besøgende) fra henholdsvis USA og resten af verden, og at jeg vil tjene ca. én krone (eller mere) pr. salg. Det vil give en ganske fornuftig månedsløn. :-)

Det site har været længe undervejs, men jeg glæder mig personligt til at se, hvad du har arbejdet så meget med de sidste 1-2 år (er det ik så længe efterhånden?)... Smile

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:50

Fashion-Seller:

Volt & Volume:

Det site har været længe undervejs, men jeg glæder mig personligt til at se, hvad du har arbejdet så meget med de sidste 1-2 år (er det ik så længe efterhånden?)... Smile

Puha, jeg tror, at min bror startede på at designe sitet for 2.5 år siden. Smile Dog on and off, da han gjorde det gratis ved siden af sin egen virksomhed.

Derefter tog det lang tid at få skrabet penge sammen til en programmør. Han fik både 2. og 3. rate den 17. maj (og dermed fuld betaling), men jeg modtog først rigtig noget fra ham for en måned siden efter utallige rykninger fra min side og utallige undskyldninger og bortforklaringer fra hans. Jeg var langt fra tilfreds, så vi endte i en mindre krig. Og jeg er nu gået tilbage til min gamle programmør, så han kan færdiggøre projektet.

Så nu lysner det heldigvis endeligt. Glæder mig som et lille barn. Big Smile

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København K
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Liv'IN - www.livin.dk Skrevet kl. 14:56

Din Computerhjælp:
Dette kan jeg lave resten af mit liv, men det kan jo godt blive et problem for dig....?

Ahh... 

Videoer til DVD'er? Det er nok en meget lille branche i 2030. :) Sorry to say.  

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)