(OBS Det kan være den ikke er helt slået igennem endnu alle steder - så hvis den hjemmeside du får frem er sort og gul er du havnet på den gamle side.. Den nye side er brun, grøn og orange)
På den gamle hjemmeside var der en side kun med søgefunktionen - det var ikke altid så hensigtsmæssigt for så søgte den i alle produkter - også fx gavepapir og lign, så hvis kunder fx skulle bruge en kasse, så fik de altid alle mulige andre produkter frem.
Til gengæld har vi fået lavet filtreringsmulighed også som du kan se - så nu kan man vælge kun at ville se fx kasser som kan sendes med posten under 10 kilo, eller kun dobbelt bølgepap kasser osv..
På gavepapiret kan man vælge kun at se en bestemt papirstypse, kun deisgn til børn, jul osv.
Den ser dælme lækker ud! - ligner på en eller anden måde noget, jeg har set før, men ser stadig godt ud.
Mouse-over funktionerne fungerer ret langsomt i topmenuen.
De 4 'fordele' lige under topmenuen kunne man måske gøre til aktive links? Eller bare skrive et telefonnummer på den 3., og så gøre den med trustpilot til et aktivt link ind til jeres profil på trustpilot.
Det irriterer mig grænseløst, at banner+menu altid er øverst, når jeg scroller ned. Virkelig belastende.
Det var lige hvad jeg kunne finde af kritikpunkter =)
Mvh.
Lars Thomsen
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.