Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google AuthorRank og din Amino Profil kan give dig mere trafik

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 66
Fra  Juletrae.net Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Juletrae.net Juletræ leveret til døren i København mv. Glædelig jul :-)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Klit:

Hvor finder I Google+ URL henne??

Når du er på Google+ klikker du på dit navn og derefter "Vis profil".

Så kommer du til en grim lang url, der ser sådan her ud:
https://plus.google.com/116981303062059372643/posts

Du kan evt bare fjerne "posts" og hvis du helst vil vise din profil fremfor dit feed, klikker du bare ind om "Om" så så får du ordet about med som her:
https://plus.google.com/116981303062059372643/about 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 66
Fra  Juletrae.net Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker :-)

Og tak til Martin for en fin gennemgang

Juletrae.net Juletræ leveret til døren i København mv. Glædelig jul :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kigger jeg da lige på kunne blive vigtig

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har nu læst Henriks guide, og er mildest talt super demotiveret, i forbindelse med hele det der ræs med, at man skal have en vis ekspertise og viden inden for et emne, for at kunne ranke højt med AuthorRank og dermed også sine websites. Jeg er demotiveret fordi at jeg (beklageligvis, og kan kun blame mig selv), ikke rigtig ved noget om noget. Eller jo, jeg ved en del om skateboarding og det at drikke øllerbajer og have oralsex og somethingsomethingsomething, men ingen af disse ting har på nogen måde en høj CPC, og vil derfor være idiotisk at lave adsense sider om.. Med andre ord, min viden og ekspertise kan ikke bruges til en fløjtende fis, og jeg føler mig derfor super demotiveret pga. AuthorRank. Hvis nogen skulle have lyst og god grund til at give mig et konstruktivt og fælt spark i røven, så er jeg meget modtagelig. Leder med lys og lygte efter den motivation jeg havde for omkring 24 timer siden. Fortsat god nat! :)

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Grønlund:
Leder med lys og lygte efter den motivation jeg havde for omkring 24 timer siden.

Jeg har selv sløset med min pen, og det vil jeg stramme op på, men jeg slukker nu ikke lyset for de mange projekter, der lige får et lejlighedsvist indlæg hvor ordene bare flyder automatisk ud.

Det er dog rigtigt svært at det er en fordel med G+ og hvis folk viser bare en smule interesse for indlægget. Har et lille website, der hedder kontanhjaelp.dk, som jeg ikke har gjort det vilde ved. Forsiden har PR0 - og det delte indlæg, der hedder "Tillykke Kammerater!" har PR1. Den liggger i øvrigt nr 1 på søgeordene. Jeg har ikke tilknyttet Authorship, men det er nok at jeg har delt og den er blevet gendelt nogle få gange. 

 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Grønlund:
ved en del om skateboarding og det at drikke øllerbajer og have oralsex og somethingsomethingsomething

Hvis du laver et site, der blander de ting sammen, giver jeg en øl i Aarhus! :-)

Du er lige så ung, som jeg er. Så du kan sagtens nå at lære det hele endnu. Hvis du bare læser intensivt i et par uger om et givent emne og prøver det af (og det kan både være indenfor og udenfor online markedsføring, selvom der selvfølgelig ikke findes noget andet, der er interessant), så kan du nemt skrive noget, andre også får god glæde af. Mere skal der ikke til - især ikke, når du har gjort det et par gange.

Og nu er jeg lige begyndt at følge dig på Google Plus. En rigtig god start ville være at lave noget mere der. Jeg glæder mig til at se dine ekspertindlæg om 2 uger (notajoke)!

Fra frederiksberg
Tilmeldt 6. Jul 12
Indlæg ialt: 7
Fra  www.mandestripalex.dk Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin Thorborg , any place where i can look info on AuthorRank in english ?

That i can use for my web site.....

http://mandestripalex.dk/

Best regards

Alexthegreat

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

marjoe:
Kan man oprette en virksomhedsprofil på G+ og linke til den?  Da jeg ikke nødvendigvis vil dirigere mine kunder til min private G+ profil?????

Ja, du kan og bør oprette en G+ virksomhedsprofil og linke den sammen med din virksomheds website. Men det har ikke noget med AuthorRank at gøre, den er personlig og kan ikke opnåes af virksomheder, i sagens natur.

/Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Grønlund:
Jeg har nu læst Henriks guide, og er mildest talt super demotiveret, i forbindelse med hele det der ræs med, at man skal have en vis ekspertise og viden inden for et emne, for at kunne ranke højt med AuthorRank og dermed også sine websites. Jeg er demotiveret fordi at jeg (beklageligvis, og kan kun blame mig selv), ikke rigtig ved noget om noget. Eller jo, jeg ved en del om skateboarding og det at drikke øllerbajer og have oralsex og somethingsomethingsomething, men ingen af disse ting har på nogen måde en høj CPC, og vil derfor være idiotisk at lave adsense sider om.. Med andre ord, min viden og ekspertise kan ikke bruges til en fløjtende fis, og jeg føler mig derfor super demotiveret pga. AuthorRank. Hvis nogen skulle have lyst og god grund til at give mig et konstruktivt og fælt spark i røven, så er jeg meget modtagelig. Leder med lys og lygte efter den motivation jeg havde for omkring 24 timer siden. Fortsat god nat! :)

Rolig nu, tag en dyb vejrtrækning først :)

Tag dig god tid til at læse mere om emnet, omstille dig og derefter gøre det gældende i din hverdag.

Authorrank bliver nok ikke dominerende allerede fra om 5 minutter, så mon ikke du har god tid til at følge med ;)

Du må huske på, at mange eksperter er jo eksperter fordi de netop skal være lidt foran den almindelige person, så derfor er der ikke nogen der forventer, at du allerede skal være ligeså up2date eller avanceret i dette emne som fx. Henrik Bondtofte..

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)