Hej Amino'er Jeg ejer en webshop og er stadig helt ny hvad angår SEO, så derfor hyrede jeg et SEO firma for 3 måneder siden til at lave SEO på min side, da jeg ikke før havde/har haft det. Mit spørgsmål er så nu hvad kan man forvente, i de 3 måneder har jeg nu betalt 12000 og det eneste jeg kan se de har lavet er at skrive nogle meta tekster osv på min side,(som jeg også sagtens selv kan gøre) hertil skal siges at meget af det gør jeg selv når de har forklaret mig hvorddan. Jeg har flere gange efterspurgt en rapport eller noget håndgribeligt jeg kan se, så jeg ved hvad mine penge går til, men dette bliver fejet væk. Hvad kan jeg evt forlange at se? Er der ikke en side som man gratis kan bruge for at se hvor mange links, artikler, hjemmesider osv der peger på min webshop, hvor jeg så herfra kan se om der er fremgang? Jeg formulerer mig måske ikke korrekt, da dette er et nyt område for mig Håber nogle kan give mig noget feed back inden jeg smider flere penge i MVH Helle |
Helle:Jeg har flere gange efterspurgt en rapport eller noget håndgribeligt jeg kan se, så jeg ved hvad mine penge går til, men dette bliver fejet væk.
Jeg har ikke forstand paa det men jeg ville da mene at En Rapport kan du forlange