Når den næst øverste chef i firmaet benytter metoder som løgn, manipulation mm, så giver jeg ærlig talt ik meget for sådan en pressemeddelelse...
For sjovt nok nævnes der intet om det materiale, som han har benyttet til at få naive og godtroende mennesker med i gamet. Men det er der vel også en god grund til...
Når TV går under cover, som det dramatisk hedder, for at afsløre, så kan det undre, at redaktionen først meget sent blev opmærksom på, at DubLi´s regnskaber ikke er hemmelige, men tværtimod offentlige med rapportering hvert kvartal. Når vi med sikkerhed kan fastslå, at de store besparelser og værdier, vi tilbyder til både forbrugere og BAs, er en velfungerende forretningsmodel, så er den mest overbevisende dokumentation på det tallene for udviklingen fra tredje kvartal i fjor til tredje kvartal i år. Vi har i den periode haft en vækst i omsætningen på 1770%, ja der står 1770%, så uanset at de danske TV-journalister griner smøret, fordi de er vant til lavere tal, så står udsagnet ved magt om, at vores selskab er en af de hurtigst voksende virksomheder i erhvervslivet i dag. Det er vi!
Ja, flot at jeres omsætning vokser - bare ærgeligt at der stadigvæk - for 5 år i træk er underskud i forretningen jf. dublis regnskab på OTC børsen. sidste 5 år har der kun været 1 år hvor der ikke var underskud - og det år var der 0,00$ praktie.
Jeg kan se her i tråden nævnes bl.a. omkostningerne ved salg af aktier - det var den del af Kontant jeg bed fat i, for jeg sidder med et fornemt aktiebevis på xx aktier i MediaNet Group Technologies Inc. (de er overført fra den gang i min naive ungdom hvor jeg hoppe på Trading Values konceptet og købte aktier i Dubli).
Er der nogen der konkret har prøvet at sælges deres aktier - og hvis ja, hvordan gøres det rent lavpraktisk... og er det så dyrt som Kontant hævder?
Hvorfor forsvare Dubli så til disse længder? Du har ikke brugt din profil til andet.
Hvis ikke det er fordi du får penge af Dubli one way or another, så ved jeg ikke.
Facts er at mange mennesker har mistet penge på dette og den generelle opfatning er pyramide, bum.
Forsvarer DubLi, simpelthen fordi at de fleste folk har misforstået konceptet. Det kan du også læse rundt omkring på forummet. Dog har jeg valgt at opgive i Danmark og lade dem sejle deres egen sø :)
Hej Christian Høegh Holm Prøver lige herinde for kan ikke finde nogen steder på jeres hjemme side el. Fb side hvor jeg kan skrive til jer???? Meget underligt syntes jeg.... Men har afmeldt mig en 15 - 20 gange nu og stadig kommer jeres lorte mails/reklamer hele tiden.??? Er der da for guds skyld ikke et sted hvor man kan krydse af at man IKKE gider høre fra jer mere????