Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress hostingudfordring

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick - Meebox:
En god kombination kan sagtens være en MySQL på en Cloud Server, med et professionelt webhotel, hvis du har behov for høj MySQL-performance. Det har vi flere kunder der gør med god succes.

Hej Patrick, tak fordi du deltager :-)

Jeg benytter jeres Pro2 løsning, og kan ikke umiddelbart finde ud af, om en opgradering til pro 3 vil løse mit problem med at overforbruge ressourcerne (CPU usage)? Har man flere ressourcer - i den henseende - på pro3?

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 19:01

T-Nielsen:

Patrick - Meebox:
En god kombination kan sagtens være en MySQL på en Cloud Server, med et professionelt webhotel, hvis du har behov for høj MySQL-performance. Det har vi flere kunder der gør med god succes.

Hej Patrick, tak fordi du deltager :-)

Jeg benytter jeres Pro2 løsning, og kan ikke umiddelbart finde ud af, om en opgradering til pro 3 vil løse mit problem med at overforbruge ressourcerne (CPU usage)? Har man flere ressourcer - i den henseende - på pro3?

Hej,

Du får ikke flere ressourcer af den årsag, og selvom du gjorde, så var det heller ikke løsningen. For det er ikke mangel på ressourcer der er dit problem. Problemet ligger hos os, og vi skal nok få det løst. :-)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 19:06

Tak Patrick Yes

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 19:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren.Pedersen:

SELECT BENCHMARK(1000000000, EXTRACT(YEAR FROM NOW()));

Nu ved jeg godt du ikke gider svare, men hvordan kan jeg så køre ovennævnte test hos min udbyder på 7-9 sekunder (shared mysql server)

Jeg har lige prøvet at køre den test på en lang række database-servere, både dedikerede og delte, men også fra flere forskellige platforme, flere forskellige opsætninger og fra alt muligt slags hardware.

- Test resultat af en stor, aktiv database server, på et kæmpe community-site: 10,7 sekunder.
- En cloud server hvor der kører en database uden den store aktivitet: 12 sekunder.
- En VMware-server med cPanel der kører nogle store WordPress-installationer: 11,28 sekunder.
- Test på min egen lokale Macbook Pro med en Quadcore i7-processor: 12,5 sekunder.

Gennemsnitligt ligger vores egne målinger af vores ProHotellers database-servere på 15 sekunder ca. Det ser dog ud til at trådstarters database-server desværre er uheldigt meget belastet i øjeblikket. Det kigger vi selvfølgelig lidt nærmere på! :-)

Hvis dine resultater er 100% korrekte og fra et shared-hosting-miljø, så er det imponerende. Kan du give lidt indblik i den platform og det setup du tester på?

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 19:35

Patrick - Meebox:
Hvis dine resultater er 100% korrekte og fra et shared-hosting-miljø, så er det imponerende. Kan du give lidt indblik i den platform og det setup du tester på?

Jada, det er på en shared mysql 64bit  5.5 server, 10.7 er ok, men underligt at lige dem der skriver her får så dårlige resultater.

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 19:40

Patrick - Meebox:
Du får ikke flere ressourcer af den årsag, og selvom du gjorde, så var det heller ikke løsningen. For det er ikke mangel på ressourcer der er dit problem. Problemet ligger hos os, og vi skal nok få det løst. :-)

Hej Patrick,

Ikke at det skal udvikle sig til en support-tråd her, men kunne du kaste et blik på mit setup hos jer også?

På forhånd tak :-)

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 19:41

Patrick - Meebox:

Showing rows 0 - 0 (1 total, Query took 8.1249 sec)
SQL query:
SELECT BENCHMARK( 1000000000, EXTRACT( YEAR
FROM NOW())) ;

show variables like '%version%';

innodb_version 1.1.8
protocol_version 10
slave_type_conversions
version 5.5.18
version_comment Source distribution
version_compile_machine x86_64
version_compile_os Linux
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 20:08

Søren.Pedersen:

Showing rows 0 - 0 (1 total, Query took 8.1249 sec)

SQL query:
SELECT BENCHMARK( 1000000000, EXTRACT( YEAR
FROM NOW())) ;

show variables like '%version%';

innodb_version 1.1.8
protocol_version 10
slave_type_conversions
version 5.5.18
version_comment Source distribution
version_compile_machine x86_64
version_compile_os Linux

Hvilken udbyder/produkt er det helt præcist du har? For 8 sekunder er mere end hvad der er almindeligt - specielt hvis det er et almindeligt shared webhotel til under 200 kr. måneden. :-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 20:12

Patrick - Meebox:
Hvilken udbyder/produkt er det helt præcist du har?

PHP Bronze hos webhosting.dk, til ca 20 kr om måneden

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 20:13

Patrick - Meebox:
specielt hvis det er et almindeligt shared webhotel til under 200 kr. måneden. :-)

se det er der du tager fejl, der er masser af udbydere der kan levere kvalitet uden at tage en formue for tingene

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)