Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress hostingudfordring

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

T-Nielsen:
Forespørgsel tog 26.5370 sek

Hos min udbyder 7-8 sekunder, så måske dit "pro" ikke er helt så "pro"?

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 17:42

Hvis du tager brug af et CDN, så som EdgeCast eller CloudFlare (Jeg kender ikke meget til deres performance). Det vil tage en masse requests af serveren, hvilket kan give give en hurtigere side f.eks. Men det koster også en del, ca 0.15$ per gb trafik hos edgecast f.eks.

Ellers enten VPS, eller Dedikeret server - eller hvis du har muligheden (også baseret på funktionalitet af din side) smide varnish foran, som er en lille Caching Proxy.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 17:43

Søren.Pedersen:
Hos min udbyder 7-8 sekunder, så måske dit "pro" ikke er helt så "pro"?

Kan det ses så isoleret? Jeg mener: har databasens størrelse ikke nogen indflydelse på resultatet? Vil jeg få samme resultat i en nyinstalleret (tom) database?

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 17:46

T-Nielsen:

9.30 sekunder får jeg nu, svinger lidt. Med den pris du betaler for et "pro" hotel, skulle du overveje at skrive til din udbyder om hvorfor MySQL performance er så dårlig

Tilmeldt 9. May 11
Skrevet kl. 17:47

Hej Lucas,

Jeg bruger CloudFlare, men kan ikke se nogen nævneværdig forskel. Det ender nok med noget VPS eller dedikeret.

Tak for dit svar :-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 17:47

T-Nielsen:
Vil jeg få samme resultat i en nyinstalleret (tom) database?

ja der er ingen forskel, det du tester er serverens mulighed for at lave beregninger hvilket siger lidt om hvad den kan præstere. 26 sekunder er ikke godt og svarer lidt til hvad en 1.5 ghz CPU kan levere

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 17:49

T-Nielsen:
Det ender nok med noget VPS eller dedikeret.

giver ingen forskel hvis den udbyder du benytter til din VPS har elendigt hardware, du skal finde dig en udbyder der kan levere den performance du har brug for. Ingen anbefalinger her da min udbyder nok er mindre glad for en henvisning med det forbrug du har behov for :-)

Tilmeldt 9. May 11
Skrevet kl. 17:52

Søren.Pedersen:
ja der er ingen forskel, det du tester er serverens mulighed for at lave beregninger hvilket siger lidt om hvad den kan præstere. 26 sekunder er ikke godt og svarer lidt til hvad en 1.5 ghz CPU kan levere

Du har ret. Jeg har netop testet på en ny-oprettet database og det tog 25.0422 sek Sad

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 17:52

T-Nielsen:

prøv den her

SHOW VARIABLES LIKE "%version%";

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 17:54

T-Nielsen:
database og det tog 25.0422 sek Sad

Ok, jeg får imellem 7-9 sekunder på 64 bit mysql, 14 sekunder på en 32 bit mysql. 64 bit er markant hurtigere, men se det andet jeg skrev, kan du se versionsnummer, min siger

version_compile_machine x86_64
Side 2 ud af 6 (56 indlæg)