Kender du nogen, der er i færd med at starte op som een af ovennævnte, eller som ønsker at afhænde det?
Det kan også være, du selv mangler et sted at drive kontor fra, og du beskæftiger dig med ovennævnte serviceydelser, så kontakt mig venligst - send en pb. Jeg er interesseret i at tage en dialog omkring evt. samarbejde, overtagelse af din virksomhed, kontorfællesskab.
I bund og grund har det noget at gøre med, at jeg har nogle pænt store kontorfaciliteter mm i forhold til det, jeg har brug for. Så jeg går og overvejer;
1. at opkøbe noget relateret omsætning, så jeg kan fylde kontoret ud med flere ansatte.
2. at slå mig sammen med en anden virksomhed, som evt. i første omgang blot kunne gå ud på at dele køkken, møderum, toilet, serverrum osv, så der bliver to forskellige kontor-enheder men med noget fælles kapacitet, så jeg undgår at betale for mere end der egentlig er behov for...
Jeg har hørt at Vesterskov Bogføring vist har overtaget et Aalborg-firma "Administration og Bogføring", og de driver ejendomsadministration fra et kontor i Aalborg, selvom de har kontor i Hadsten og Vejle.
Jeg ved så ikke om det er fordi de mangler kontorlokaler.