Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu sælges mine idéer og projekter, noget gives gratis!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har efterhånden fået alt for mange idéer og ikke kommet videre med dem, så nu er det tid til at sælge ud af dem!

- VinHandlen.dk (Loader måske langsomt) - En magentoshop, dog er der fejl og mangler i shoppen som skal laves og forventer derfor hellere ikke 10-15.000, som en færdig shop koster. Her kan man sælge tilbehør eller vin. Kan give sted hvor du kan finde tilbehøret. 

- TennisBolden.dk & BilligeTennisBolde.dk - Er tiltækt en webshop med salg af tennisbolde og udstyr. Der er lavet billeder af hvordan en evt. kommende shop i f.eks. Magento kunne se ud og den er rigtig lækker, som kan gives til en designer! Så er der selvfølgelig en leverandør med, dog kan jeg intet sige om pålideligheden, kan oplyse lidt priser og virker ellers som en fin forhandler som ligge i Europa!

- DitSlips.dk - Faktisk bare domænet og kan give dig et sted du kan finde slips

- Klokkevaerket.dk(idéen var en ur shop), NetOwn.dk(Har været hosting firma der aldrig rigtig kom igang) - begge domæner er ved at udløbe og giver dem derfor gratis væk!

Det som ikke er gratis, vil jeg gerne modtage bud på og evt. flere spørgsmål! :)

Kan kontaktes på PM/Chat her på amini eller mail: Lasse@lasselykke.dk

Med venlig hilsen
Lasse Lykke

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 21:12

Jeg vil vove og påstå dine domæner med webshops intet er værd. Udover værdien af domænet. Designet er jo ikke noget at råbe hurra for, og man kunne sikkert finde et flottere custom theme:<

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 21:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

SEOFreak:

Jeg vil vove og påstå dine domæner med webshops intet er værd. Udover værdien af domænet. Designet er jo ikke noget at råbe hurra for, og man kunne sikkert finde et flottere custom theme:<

Skal være op til den enkelt person, at afgøre det! :) Vil gerne frabede flere kommentar der ikke har interesse :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47159
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:13
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 6 person

Jeg er selv ikke hurtig med kritik af salg, men helt ærligt: Vi er et offentligt forum, og man kan ikke "forstyrre" en masse mennesker med en gratis salgsannonce på et offentligt forum, og så forvente, at kun glade købere reflekterer
Alle der mener de på et offentligt forum bør advare mod en salg, må ha lov, i pæn form, ellers er det ikke et offentligt forum man skal sælge i.
Just my five penny, men ny er den jo ikke :)

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Cookie @ Alle der mener de på et offentligt forum bør advare mod en salg, må ha lov, i pæn form...

Og hvad er det lige præcis der "advares" imod her ??

En eller andens ligegyldige personlige mening om at designet er grimt.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 08:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Laugesen:

Cookie @ Alle der mener de på et offentligt forum bør advare mod en salg, må ha lov, i pæn form...

Enig! Det må være op til den enkelte at vurdere, hvad man eventuelt selv kan få ud af de pågældende projekter. At én person ikke kan se et potentiale, er ikke ensbetydende med, at en anden ikke kan se nogle gode fremtidsudsigter. Så hvis man er uinteresseret, hvorfor så overhovedet skrive?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Svendborg
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 09:14
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Laugesen:

Som jeg ser det, så siger han bare at en standard webshop uden kunder og vare ikke er noget værd og det kan han have ret i.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47159
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:17

Jesper Laugesen:
Han advarer da imod at det der ønskes solgt efter hans mening ikke er noget værd - ud over domænenavnet. En rutineret bruges advarsel til unge håbefulde købere måske?

Se jeg kan ikke afgøre om det er korrekt, men ud fra det jeg har læst om emnet over årene, virker det faktisk rigtigt. Skal det ha værdi, skal der enten være en meget specielt dyrt opsat website bag, eller - naturligvis, der skal være gang i forretningerne på sitet.

Andre kan så skrive, at de faktisk mener det er noget værd - meget eller lidt (sælger venter vel kun lidt her og i mine øje helt OK) men sandheden er, at der herinde kan være mange, der falder for at give penge for ting der måske rent faktisk, i øjne af de som har SEO osv forstand, ikke er noget værd

Det er derfor jeg mener, at sælger man via et offentligt forum, så må man regne med, at der er nogen, med eller uden forstand, som mener det er alt for dyrt - eller umoralsk - eller snyd, eller - roser initiativet - for hjælpe andre forumlæseres bedømmelse, det er sådan det foregår. Det er jo ikke DBA med salgsannoncer, men et offentligt forum

Om det var nødvendigt at kritisere designet ved jeg ikke. Det havde vel rakt at sige, at uden special design - dyr opsætning - aftaler med leverandører - eller gang og indtjening i sitet - er sådanne sider i hans øjne ikke noget man skal betale for, ud over domæne prisen - Men så er vi nede i flueknipperi.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:40

Cookie @ Det er derfor jeg mener, at sælger man via et offentligt forum, så må man regne med, at der er nogen, med eller uden forstand, som mener det er alt for dyrt - eller umoralsk - eller snyd, eller - roser initiativet - for hjælpe andre forumlæseres bedømmelse, det er sådan det foregår. Det er jo ikke DBA med salgsannoncer, men et offentligt forum..................

Ja, der er tydeligvis en hel folk som ikke fatter at "ytringsfrihed" også omfatter retten til at holde kæft, hvis de ikke kan bidrage med noget relevant - men tværtimod føler sig forpligtet til at spamme salgstrådene, med deres ligegyldige personlige holdninger - i dette tilfælde design.

Nej, dette er ikke DBA, men mange betaler dog for et plusmedlemskab for bla. at kunne sælge ydelser/varer. Jeg tror ikke det er i Aminos interesse at de fremover benytter dette istedet ?

Lasse Lykke @ Jeg beklager at "forbrugerombudsmændene " og jeg, igen er med til at fucke en stille og rolig salgstråd op.

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 15:33

Hej Lasse.

Jeg er ikke negativ men mener at forumet debat skal være begrenset til nettop det der man kan diskutere sine erhvervsproblemer og se om andre har ideer og informasjon. skal du selge noget er vel erhvervsbørsen her på amino mer et rigtig forum for det.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)