Jeg har efterhånden fået alt for mange idéer og ikke kommet videre med dem, så nu er det tid til at sælge ud af dem! - VinHandlen.dk (Loader måske langsomt) - En magentoshop, dog er der fejl og mangler i shoppen som skal laves og forventer derfor hellere ikke 10-15.000, som en færdig shop koster. Her kan man sælge tilbehør eller vin. Kan give sted hvor du kan finde tilbehøret. - TennisBolden.dk & BilligeTennisBolde.dk - Er tiltækt en webshop med salg af tennisbolde og udstyr. Der er lavet billeder af hvordan en evt. kommende shop i f.eks. Magento kunne se ud og den er rigtig lækker, som kan gives til en designer! Så er der selvfølgelig en leverandør med, dog kan jeg intet sige om pålideligheden, kan oplyse lidt priser og virker ellers som en fin forhandler som ligge i Europa! - DitSlips.dk - Faktisk bare domænet og kan give dig et sted du kan finde slips - Klokkevaerket.dk(idéen var en ur shop), NetOwn.dk(Har været hosting firma der aldrig rigtig kom igang) - begge domæner er ved at udløbe og giver dem derfor gratis væk! Det som ikke er gratis, vil jeg gerne modtage bud på og evt. flere spørgsmål! :) Kan kontaktes på PM/Chat her på amini eller mail: Lasse@lasselykke.dk Med venlig hilsen |
Jeg vil vove og påstå dine domæner med webshops intet er værd. Udover værdien af domænet. Designet er jo ikke noget at råbe hurra for, og man kunne sikkert finde et flottere custom theme:<