Anders Larsen @ Hej Lasse. Jeg er ikke negativ men mener at forumet debat skal være begrenset til nettop det der man kan diskutere sine erhvervsproblemer og se om andre har ideer og informasjon. skal du selge noget er vel erhvervsbørsen her på amino mer et rigtig forum for det. Hej Anders Det har du så misforstået - det er derfor det ligger under "jeg har et godt tilbud til dig".
|
hvor det jo kan konstateres, at man I et debat forum får debat - rimelig eller urimelig - men det er ikke som udgangspunkt urimeligt, at nogen der ved bedre, prøver at beskytte mange 15-17 årige eller ældre nye herinde mod noget de ikke synes er et godt tilbud. Sælger kan jo sagtens svare tilbage hvorfor han mener modsat - I erhvervsbørsen - slipper man vel for debatten.Jesper Laugesen:Det har du så misforstået - det er derfor det ligger under "jeg har et godt tilbud til dig".
Vi er bare ikke enige Jesper - og det er der ikke krav om man skal være, så længe vi ikke - hverken du eller jeg - eller sælger, (som her tilmed skriver noget gives bort - så jeg ser ikke den store røde lampe) - taler grimt eller bryder med Amino regler og det gør vi ikke
Du kan skrive til Amino direkte og opfordre til et "godt tilbuds forum" hvor der ikke kan svares andet end PB, så kan Amnio tage stilling til om det er en god ting, evt kun til plus medlemmer - Det skal jeg ikke blande mig i - den anden debat her - blir kun hijack af tråden, som jeg nok slet ikke burde svare på
vh