Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu sælges mine idéer og projekter, noget gives gratis!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Larsen @

Hej Lasse.

Jeg er ikke negativ men mener at forumet debat skal være begrenset til nettop det der man kan diskutere sine erhvervsproblemer og se om andre har ideer og informasjon. skal du selge noget er vel erhvervsbørsen her på amino mer et rigtig forum for det.

Hej Anders

Det har du så misforstået - det er derfor det ligger under "jeg har et godt tilbud til dig".

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46612
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:30

Jesper Laugesen:
Det har du så misforstået - det er derfor det ligger under "jeg har et godt tilbud til dig".
hvor det jo kan konstateres, at man I et debat forum får debat - rimelig eller urimelig - men det er ikke som udgangspunkt urimeligt, at nogen der ved bedre, prøver at beskytte mange 15-17 årige eller ældre nye herinde mod noget de ikke synes er et godt tilbud. Sælger kan jo sagtens svare tilbage hvorfor han mener modsat - I erhvervsbørsen - slipper man vel for debatten.

Vi er bare ikke enige Jesper - og det er der ikke krav om man skal være, så længe vi ikke - hverken du eller jeg - eller sælger, (som her tilmed skriver noget gives bort - så jeg ser ikke den store røde lampe) - taler grimt eller bryder med Amino regler og det gør vi ikke

Du kan skrive til Amino direkte og opfordre til et "godt tilbuds forum" hvor der ikke kan svares andet end PB, så kan Amnio tage stilling til om det er en god ting, evt kun til plus medlemmer - Det skal jeg ikke blande mig i - den anden debat her - blir kun hijack af tråden, som jeg nok slet ikke burde svare påSkype-Blush

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 16:33

ok . da har jeg nog lest fejl. sånt hender jo.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)