Det der med Inkasso, det er jo noget mærkeligt noget.
Jeg har solgt en service til en privatkunde, sendt en faktura. Kunden ville ikke betale efter rykker 1 - 2 - 3. Gik til advokat.
Der kom indsigelse mod faktura, da kunden kunne købe en anden vare i EU, BEMÆRK: EN ANDEN VARE. Advokatfirmaet, har ikke noteret sig, at varenummer er anderledes !!!. Denne sag kører i langdrag åbenbart. Det kan man godt ..... eller. Dermed er jeg færdig med Inkasso, da det åbenbart kun er et stort ta-selv-bord. Undskyld mit franske.
Privat kører jeg korrespondance med et forsikringsselskab, der truer med RKI, til trods jeg har en kvittering for indbetaling af police. De mener, at indbetalingen hører til en selvrisiko !!!. Der slår jeg så i et varmt franskbrød. Mine skriftlige korrespondancer med kopier af emails osv. tæller ikke
Jeg er glad for den nye hjemmeside: www.enklereregler.dk. Der kan alle oprette sager, som man mener er forkerte. Jeg talte med en medarbejder under "Uge46", det var meget positivt.De oprettede "sager" bliver forelagt de forskellige ministerier og så tager de fat i tingene, som de mener er forkerte.