hej alle aminoer, Jeg har en kunde, der ikke er villig til at betale det beløb for en hjemmeside jeg lavede til ham.Jeg sendte faktura omkring en måned siden, og så talte vi i telefon flere gange uden succcess.t beløb til at betale, er omkring 4000, herunder moms. er der nogen kender et gratis Incasso, gratis advoktat eller noget ? mvh Mustapha |
En kunde der ikke vil betale. Hvad skal gøres ?
Du har lavet hjemmesiden? - Jeg går udfra at du så har adgang til ftp/admin-modulet? :) - I så fald havde jeg slukket eller kopieret det hele ned, og uploaded det igen når kunden havde betalt hvad han skylder...? "jeg går her udfra at kunden ikke selv har taget en backup, eller ændret diverse koder allerede?" :) Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Det er surt, når folk ikke betaler for en opgave. Jeg ville også lukke modulet ned, hvis du kan det. Ellers ville jeg gå til inkasso, men tror ikke de findes gratis. Det er vel ikke en herinde fra, som har snydt dig ? |
FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt
Så fortæller du kunden at han ikke får det før fakturaen er betalt. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej, |
Ring til Henrik Jørgensen fra Nodeco.dk de kan hjælpe til billige penge |
Tak for din indlæg. Arbejdet er faktisk færdige.J fortælte ham at jeg vil uploade hjemmesiden til hans domæne, når jeg får betaling, men hvad han siger nu, er bare han i øjeblikket ikke mangler ikke nogen hjemmeside nu.de modsatte af hvad han beslutted før. Vi har ikke lavet en kontrakt, men jeg har en e-mail, hvor han har bekræftet prisen for sådan hjemmeside. Jeg skal prøve at kontakte til TCMS eller Visma, og ser hvad skal sker. mvh mustapha |