Jeg syntes det er fint at hænge dem ud. |
du kan læse nøje om hvad man må og ikke må i lov om incassovirksomhed på retsinformation.dk
Jeg syntes det er fint at hænge dem ud. |
du kan læse nøje om hvad man må og ikke må i lov om incassovirksomhed på retsinformation.dk |
Så var jeg sku "heldig" og få et opkald fra dem igen idag JUBII 5 opkald nu.. suk Jeg valgte så at ringe tilbage og snakke med ejeren af selskabet og han lovede at hænge en seddel op hos sælgerne om at AquaPower IKKE må kontaktes, de skal åbenbart selv finde kundeemner på nettet, der iblandt amino.. Håber det så kan stoppe, men lidt bange for det nok ikke sker.. Ellers må jeg jo sende dem faktura på min spildte tid og få dem selv til at rykke for betalingen!. |
og endnu et opkald i denne uge.. Jeg har så valgt og lave en anmeldelse af dem på trustpilot, som de så har anmeldt i håb om at få slettet, så de "gode" anmeldelser firmaet har fremstår jo fint og flot når de får slettet de negative Så må vi se hvad de finder på næste uge Kan jeg egentlig anmelde dem for chikane ? når man så snakker med den ene ejer, ja så griner han bare af de ringer, synes det er sørgeligt at drive virksomhed på den måde |
overvejer lidt at lave en blog og skrive mit forløb og bruge lidt penge på google adwords med deres navn !.. der kan jeg så smække adsense på og henvise til andre inkasso selskaber |
ja Amino har jo desvære også en bagdel og det er at sælgere nemt kan finde frem til dig jeg har i øjeblikket 4 forskellige firmaer og sælgere der vil lave en anden hjemme side til mig de ringer stort set også hver uge ikke dermed sagt at de har fundet mig her på amino da jeg deltager i en del andre forums også |
Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri
Synes bare det er vildt mærkeligt at blive ved, hvad får de ud af og få nej mange gange ? de må jo underbetale medarbejderne siden de har råd til at give kald til nogen de ved ALDRIG bliver deres kunde. Ringede jeg nu til samme firma 50 gange og ikke gav op før de sagde ja tak, så fik jeg nok ikke glad kunde, men kunde der følte sig bundet. Har også nogen jeg heller vil arbejde for end andre :) man gider jo ikke rigtig dem der vil have ens timeløn ned, men dem der bare betaler prisen og sætter pris på ens arbejde de er sku ens yndlings kunder |
Men næste gang de ringer så bed dem om i stedet at ringe på nummeret til Telia erhverv (som også ringer i tide og utide og ikke kan forstå man ikke er intreserret i deres produkter) |
den var god eller el forsynings selskaberne men der skal man bare sige man har kontrakt så skynder de sig videre |
Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri
En virksomhed som er reklame beskyttet kan søge erstatning, hvis de tidligere har været i dialog med telefonsælgeren og frabedt sig opkald, samt fortalt telefonsælgeren at virksomheden er reklame beskyttet. Det er meget alvorligt med den måde at drive forretning på. Vi bliver kimet ned af 10-25 telefonsælgere om dagen og det er rigtig belastende. Især fordi mange af dem ikke forstår et nej.... |