Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver i også kimet ned af inkasso bureau ??

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,1 stjerner givet af 7 person

Frank Rasmussen:

Der er sikkert en grund til at inkasso bureauet ringer til dig,måske du har været kunde hos dem før. Men det også ligegyldigt det bare ikke god stil at hænge andre firmaer ud her på Amino.

Jeg syntes det er fint at hænge dem ud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:25

du kan læse nøje om hvad man må og ikke må i lov om incassovirksomhed på retsinformation.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:16

Så var jeg sku "heldig" og få et opkald fra dem igen idag JUBII 5 opkald nu.. suk

Jeg valgte så at ringe tilbage og snakke med ejeren af selskabet og han lovede at hænge en seddel op hos sælgerne om at AquaPower IKKE må kontaktes, de skal åbenbart selv finde kundeemner på nettet, der iblandt amino..

Håber det så kan stoppe, men lidt bange for det nok ikke sker..

Ellers må jeg jo sende dem faktura på min spildte tid og få dem selv til at rykke for betalingen!.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 10:12

og endnu et opkald i denne uge..

Jeg har så valgt og lave en anmeldelse af dem på trustpilot, som de så har anmeldt i håb om at få slettet, så de "gode" anmeldelser firmaet har fremstår jo fint og flot når de får slettet de negative

Så må vi se hvad de finder på næste uge

Kan jeg egentlig anmelde dem for chikane ?

når man så snakker med den ene ejer, ja så griner han bare af de ringer, synes det er sørgeligt at drive virksomhed på den måde

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 10:18
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

overvejer lidt at lave en blog og skrive mit forløb og bruge lidt penge på google adwords med deres navn !.. der kan jeg så smække adsense på og henvise til andre inkasso selskaber

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 10:24

ja Amino har jo desvære også en bagdel og det er at sælgere 

nemt kan finde frem til dig

jeg har i øjeblikket 4 forskellige firmaer og sælgere

der vil lave en anden hjemme side til mig de ringer stort 

set også hver uge

ikke dermed sagt at de har fundet mig her på amino da jeg deltager i en del

andre forums også

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 10:43

Synes bare det er vildt mærkeligt at blive ved, hvad får de ud af og få nej mange gange ? de må jo underbetale medarbejderne siden de har råd til at give kald til nogen de ved ALDRIG bliver deres kunde.

Ringede jeg nu til samme firma 50 gange og ikke gav op før de sagde ja tak, så fik jeg nok ikke glad kunde, men kunde der følte sig bundet.

Har også nogen jeg heller vil arbejde for end andre :) man gider jo ikke rigtig dem der vil have ens timeløn ned, men dem der bare betaler prisen og sætter pris på ens arbejde de er sku ens yndlings kunder

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 11:01

Skype-WinkJeg tillader mig lige på frækkeste måde at stjæle lidt af tråden til at reklamere for mit inkassofirma www.inkassoenheden.dk Vi bruger tiden på at jagte skyldnerne i stedet for at jagte potentielle klienter.. Og så er jeg endda sikker på at vi er både effektivere og billigere.

Men næste gang de ringer så bed dem om i stedet at ringe på nummeret til Telia erhverv (som også ringer i tide og utide og ikke kan forstå man ikke er intreserret i deres produkter)

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 11:04

den var god eller el forsynings selskaberne men der skal man bare sige man har kontrakt 

så skynder de sig videre

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 11:17

En virksomhed som er reklame beskyttet kan søge erstatning, hvis de tidligere har været i dialog med telefonsælgeren og frabedt sig opkald, samt fortalt telefonsælgeren at virksomheden er reklame beskyttet.

Det er meget alvorligt med den måde at drive forretning på. 

Vi bliver kimet ned af 10-25 telefonsælgere om dagen og det er rigtig belastende.

Især fordi mange af dem ikke forstår et nej....

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)