Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er ved at starte en virksomhed.

Alt jeg blot mangler er en dropshipping-leverandør.

Det jeg vil sælge på siden er ID-Hair, Urer, bordtennisbord, bordfodbold, butterfly’ies, El-Løbehjul, covers, kortholder, snapbacks m.m, Alt hvad en mand har brug for,

Hvis du kender en god leverandør, som sælger noget en mand har brug for, så kontakt mig på privat besked.

KH

//Muuse

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 184
Fra  Millu.dk Skrevet kl. 13:00

Jeg følger lige med, da jeg også mangler leverandører til snapbacks ;-)

http://millu.dk/ - Køb tøj, sko, smykker og accessories

Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:19

Tænknyt:
Alt jeg blot mangler er en dropshipping-leverandør

Det er det, jeg taenker er svaerest ved dropshipping. Anyway..

Hvis du skal have alt ovenstaaende i din webshop, bliver du noed til at have 1 leverandoer og kun 1, for at det kan loebe rundt. Ellers taenker jeg umiddelbart, at forsendelsesomkostninger overstiger den avance du kan faa ved dropshipping.
Ved kun at have 1 leverandoer sikrer du dig, at der kun er en forsendelsesomkostning per ordre og ikke en masse. Paa den maade kan du klaede dig bedre paa til fremtidige udgifter. Ellers bliver det hurtigt MEGET uoverskueligt og dyrt.

Haaber du kan bruge det.
Send gerne en PM, hvis du har spoergsmaal.

MVH -> Broder Salsa

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 13:25
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Broder Salsa:

Tænknyt:
Alt jeg blot mangler er en dropshipping-leverandør

Det er det, jeg taenker er svaerest ved dropshipping. Anyway..

Hvis du skal have alt ovenstaaende i din webshop, bliver du noed til at have 1 leverandoer og kun 1, for at det kan loebe rundt. Ellers taenker jeg umiddelbart, at forsendelsesomkostninger overstiger den avance du kan faa ved dropshipping.
Ved kun at have 1 leverandoer sikrer du dig, at der kun er en forsendelsesomkostning per ordre og ikke en masse. Paa den maade kan du klaede dig bedre paa til fremtidige udgifter. Ellers bliver det hurtigt MEGET uoverskueligt og dyrt.

Haaber du kan bruge det.
Send gerne en PM, hvis du har spoergsmaal.

MVH -> Broder Salsa

Der følger jeg dig ikke lige. 

Kan du forklare mig, hvordan fragtomkostningerne kan stige, ved at have flere leverandører? Han har jo ingen fragtomkostninger til lager, fordi han har jo ikke noget lager. Det eneste fragt han kommer til at arbejde med, er den kunderne betaler når de køber et produkt????

Btw, så tror jeg ikke det er muligt at finde EN leverandør til alt det.

Mvh

Frederik Knudsen

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Jul 12
Fra  Millu.dk Skrevet kl. 13:28

Frederik Knudsen:

Der følger jeg dig ikke lige. 

Kan du forklare mig, hvordan fragtomkostningerne kan stige, ved at have flere leverandører? Han har jo ingen fragtomkostninger til lager, fordi han har jo ikke noget lager. Det eneste fragt han kommer til at arbejde med, er den kunderne betaler når de køber et produkt????

Btw, så tror jeg ikke det er muligt at finde EN leverandør til alt det.

Mvh

Frederik Knudsen

Hej Frederik,

Jeg kan se at du har en hjemmeside hvor du sælger ure, kunne du være interesseret i at blive en leverandør, skriv privat til mig ;-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@ Frederik Knudsen

Selvfølgelig stiger fragtomkostningerne hvis varer skal sendes fra to forskellige leverandører til kunden.

Leverandør A og leverandør B skal jo begge sende varerne til kunden, og har begge en fragtudgift.

Et eller andet skal den jo betales.... :)

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 13:50

Jesper Laugesen:

@ Frederik Knudsen

Selvfølgelig stiger fragtomkostningerne hvis varer skal sendes fra to forskellige leverandører til kunden.

Leverandør A og leverandør B skal jo begge sende varerne til kunden, og har begge en fragtudgift.

Et eller andet skal den jo betales.... :)

Så det der menes er, at fragtomkostningerne stiger i tilfælde af, at kunden køber 2 produkter?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:55

@ Frederik

Hvordan den enkelte gør det i shoppen/hvem der rent faktisk betaler fragten ved jeg jo ikke - det er forskelligt fra shop til shop.

Men det vil være vanskeligt at lade kunden betale for 2 x fragt ikke ?

Men at udgiften ligger der 2 gange er helt klart.

F.eks sælger hun slik fra mig ( jeg sender = 1 x fragtudgift) , og du sender 1 ur = 1 x fragtudgift for dig)..

Tilmeldt 16. Mar 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:57

I første omgang vil jeg prøve at sælge nogle ure og nogle solbriller (mærkevarer, primært rayban)

Hvis i har en god leverandør kan i skrive privat besked!

KH

//Muuse

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Jul 12
Fra  Millu.dk Skrevet kl. 13:58

Tænknyt:

I første omgang vil jeg prøve at sælge nogle ure og nogle solbriller (mærkevarer, primært rayban)

Hvis i har en god leverandør kan i skrive privat besked!

KH

//Muuse

Hvis du finder nogle leverandører, vil du så skrive til mig, da jeg også mangler leverandører?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)