Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

@ Frederik

Hvordan den enkelte gør det i shoppen/hvem der rent faktisk betaler fragten ved jeg jo ikke - det er forskelligt fra shop til shop.

Men det vil være vanskeligt at lade kunden betale for 2 x fragt ikke ?

Men at udgiften ligger der 2 gange er helt klart.

F.eks sælger hun slik fra mig ( jeg sender = 1 x fragtudgift) , og du sender 1 ur = 1 x fragtudgift for dig)..

Ja, men så kommer problemet jo også kun, hvis der bliver købt 2 eller flere varer. 

Har forstået det ;-) 

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 15:19

Undskyld jeg lige blander mig.

Hvis du finder en leverandør i DK så skal du købe hans varer og sælge dem til dine kunder. Hvordan kommer det til at hænge sammen økonomisk for din leverandør? For han kommer vel ikke til at få det samme som han sælger til sine egne kunder? Eller skal kunden betale mere for varen?

Hvad får kunden så ud af at købe varen fra dig i stedet for din leverandør? 

Hvis du finder en udenlandsk leverandør så får du problemer med import, fortoldning, fragt osv. Hvem skal hjælpe kunderne med det? Er det din leverandørs problem eller dit problem?

Jeg håber du har gjort dig nogle tanker om alt dette for jeg synes der er mange her på Amino som siger DROPSHIPPING og så tror det at de har fundet en guldmine...........men sådan er livet desværre ikke.............

Stick out tongue

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 15:30

Claus Møller:

Undskyld jeg lige blander mig.

Hvis du finder en leverandør i DK så skal du købe hans varer og sælge dem til dine kunder. Hvordan kommer det til at hænge sammen økonomisk for din leverandør? For han kommer vel ikke til at få det samme som han sælger til sine egne kunder? Eller skal kunden betale mere for varen?

Hvad får kunden så ud af at købe varen fra dig i stedet for din leverandør? 

Hvis du finder en udenlandsk leverandør så får du problemer med import, fortoldning, fragt osv. Hvem skal hjælpe kunderne med det? Er det din leverandørs problem eller dit problem?

Jeg håber du har gjort dig nogle tanker om alt dette for jeg synes der er mange her på Amino som siger DROPSHIPPING og så tror det at de har fundet en guldmine...........men sådan er livet desværre ikke.............

Stick out tongue

For det første, er det ikke sikkert at leverandøren overhovedet er på B2C markedet og så er der jo ingen kunder det kan gå ud over.

Det der er med det er, at leverandøren får en større chance for at få solgt noget, også selvom han er på B2C markedet. For hellere tjene lidt, end ingenting, ikke? :-)

Som sagt, det er ikke engang sikkert at kunden kan købe hos leverandøren. 

Udenlandske leverandører kan der selvfølgelig nemt være nogle problemer med, ingen tvivl om det. Det er dog muligt, at få det til at køre, hvis bare man får sat sig ind i det, og finder ud af hvordan man gerne vil gøre det.

Dropshipping er bestemt ikke en guldmine, men en god og simpel måde at komme igang på/udvide sit sortiment på, uden nogen stor økonomisk risiko.

Mvh

Frederik Knudsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 17:41

Claus Møller:

Ikke noget problem hvis du holder dig inden for EU!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:03

Jeg har løsningen:

Jeg har pt. over 50 forskellige varer, som er klar til at komme ind på din webshop. Det er varer som smykker, tøj, sko, bælter, tasker, vin, sæbe dispensere, værktøj, osv. og der arbejdes på at få over 200 varer på lager indenfor nærmeste fremtid.

Som en del af et samarbejde, kan du også få indflydelse på, hvilke varer der skal købes til mit lager, for at de kan være til rådighed i din webshop.

Det er altid sjovest for begge parter, hvis vi begge tjener penge på det, og derfor forventer jeg, at du ved at sælge mine varer på din webshop, skulle kunne tjene 200-400 % pr. vare.

Har det interesse? Så skriv en privat besked til mig, eller en mail til mig:

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 20:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kender ikke en god leverandør, men jeg kender en side som kan være et godt udgangspunkt for dig.

www.dropshipbase - og ejeren Tom. Her fandt jeg inspiration til min webshop, og Tom har opsat den for mig i Presta. Her finder du en liste med leverandørere der leverer indenfor dropshipping. Tjek den ud, der er masser af nyttig information til en god opstart.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)