Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen salg? men hvorfor?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicola Rusakowicz:
Men skal selvfølgelig tage hensyn til at eventuelt også kunder kan have en lille skærm.

Ja den var god. Jeg har en 32 tommer skærm, og så er den lastbil rigtig stor når det er det eneste man ser.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Bredsten og Varde
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke med siden Big Smile

Der er alt for lidt varer at vælge imellem, stilen henvender sig til en meget snæver kunde gruppe, så det bliver svært at ramme netop dem, selv om man brugte massiv budget markedsføring

Det koster normalt 1000 kr i markedsføring at få en kunde. Inden for markedsføring ville jeg vælge facebook reklame, og google adwords. Jeg ville foreslå du smidder 200 varer ind i butikken og bruger 50.000kr på markedsføring. 

Jeg kender det perfekte reklame bureau der netop hjælper med markedsføring til de unge, dem kan jeg give dig navnet på hvis du er interesseret.

Mvh

Lisbeth

Fra Farum
Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:18

Lisbeth:
Der er alt for lidt varer at vælge imellem, stilen henvender sig til en meget snæver kunde gruppe, så det bliver svært at ramme netop dem, selv om man brugte massiv budget markedsføring. 

Det er med vilje at vi laver et koncept til en snæver gruppe! udvalget vil vi sevlfølgelig udvide konstant!

og så kan man så diskutere hvor snæver gruppen er. Hvor mange unge mennesker fester ikke på diverse clubs hver eneste weekend.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:34

Lisbeth:
Det koster normalt 1000 kr i markedsføring at få en kunde.

Så er det meget dårlig markedsføring du bruger. det er der ingen der har råd til i længden.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Farum
Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:37

Synes også det lød meget dyrt

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 23:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

800 besøg på en uge er ganske fint - men jeg kunne godt tænke mig at høre hvor de besøgende kommer fra? Hvis du har en facebook profil, og du har delt linket, kan det sagtens være en meget stor portion af de 800 besøg, og hvis alle eller en stor del af dine besøg er venner, så er det ikke mærkeligt at din webshop ikke har haft et salg endnu. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:02

Rigtig fin side - en af de finere af slagsen!

En anden har nævnt dette, og jeg er enig i dette: lastbilen med fri fragt på forsiden? Hvorfor det?. Ja, det kan give brugeren en vigtig oplysning om at der er fri fragt, men ville det ikke være bedre at 'lede' brugeren hen til en produktside, hvor man rent faktisk kan kigge på det som en Webshop handler om - produkter? Jeg havde i stedet for gratis fragt (i slideren på forsiden), lavet et flot billede med evt. nogle tilbud / produkter.

Som Andreas også er inde på, så er 800 besøgende meget fint - men hvis de besøgende er dine venner, eller nogle personer som ikke rammer din målgruppe - tja, så er det meget logisk at de ikke køber noget.

Held & Lykke med siden. Få lavet noget Adwords/Facebok annoncering, så skal dit salg nok komme.

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 141
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 00:12

Hey

Jeg mener en af de største grunde til at du ikke har solgt noget er fordi dit udvalg er begrænset og du har mange kjoler i "one size".

Folk tør ikke købe en kjole hvis ikke de kender størrelsen. Prøve at lave en størrelse guide, der kan hjælpe kvinder med at finde den rette størrelse.

Modellerne gør det godt! :) så dem kan du ikke give skylden!

Held og lykke med shopppen.

Mvh Jon

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 23:07

Hejsa,

Jeg lader være med at nævne lastbilen :-)

Tjek lige i din dandomain administration hvor de besøgende kommer fra: kig under "Statistik -> henvisninger" Her kan du se om de kommer fra reele google søgninger, eller amino, facebook eller noget helt andet.

Jeg har svært ved at tro at de komme fra google søgninger, da jeg ikke umiddelbart får din shop frem når jeg googler den type produkter du tilbyder.

Husk at Google optimere dine billeder - mange der sælger tøj og tilbehør kigger via billedsøgning. Eks kalder du dit billede under pink neglelak for cfzfmF22Q.jpg - se den her http://www.clubwear.dk/images/cfzfmF22Q-p.jpg

Kald billedet for noget kunden ville søge på - "billig-pink-neglelak.jpg" eller noget i den stil.

Jeg tror, du skal fortsætte med massevis af googleoptimering, så folk kan finde din ellers pæne shop med clubwear og så have en smule mere tålmodighed.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:46

Nicola Rusakowicz:

Nu har jeg for 6 dage siden, åbnet min webshop.

Der har i alt været 811 Besøg, og 300 besøg på den mest trafikerede dag.

Hvorfor har jeg ikke fået et eneste salg i hus?

Flere andre har nævnt det, men du har 18 varer i din butik (Udover handsker solbriller, neglelak og mascara). Det er ikke meget, og sandsynligheden for at du rammer rigtigt med så lille et udvalg, er ikke stor.

Derudover er alt størrelse one size. Det kan godt være at det bare er mig, men jeg aner ikke hvad størrelse one size er, men jeg ved bare at samme størrelse ikke passer til alle. Nu køber jeg selvfølgelig ikke toppe og kjoler, men jeg kunne aldrig drømme om at købe trøjer, bukser, skjorter, jakkesæt, t-shirts m.m. i størrelsen one size.

Men du har en flot og overskuelig shop, som nok skal komme til at sælge. Du skal bare have proppet lidt flere varer i butikken :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)