Godaften Efter at have været inde på din webshop og kigge, synes jeg faktisk den er meget enkel og lige til. Min kæreste tror jeg ville være interesseret i de typer produkter du sælger, da det er sådan noget hun går i. Måske kunne kunder være interesseret i at vide lidt mere om webshoppen under "om os" - Ved slideshowet på forsiden ville jeg sætte et mindre foto ind af transportbilen samt et foto af noget tøj, lave en smart pil fra tøjet til bilen så der er noget tøj der vises i slideshowet - Det bare min tanke. 811 besøg er altid en start men med en webshop gælder det også om at gøre kunderne trygge ved at købe i gennem siden. Når siden er helt ny kan det være at nogle af dine mulige købere først vil kigge og senere vende tilbage for at købe når de ser siden stadig eksistere med fornuftige tilbud. Du kan evt. arbejde videre med linkbuilding, seo, sociale medier osv. for at opnå et større antal besøgende. På denne side kan du læse nærmere om områderne www.Opbygning.dk God arbejdslyst og god weekend! |
hej nicola
egentlig en ret lækker side, du har. Usædvanligt design, så det er fint den skiller sig ud.
Lækre modeller i tøjet, hvilket også er vigtigt
Måske kan du -for at får kvalificeret trafik- lave et godt blogindlæg fx på amino, om din shop og produkter og hvorfor det err fedt at handle ved dig ( USP-er).
Så vil man vide før man går på dit site, hvad der er at komme efter, og måske have en grund til at besøge din shop ( nemlig fordi man har købe-lyst