Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen salg? men hvorfor?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften

Efter at have været inde på din webshop og kigge, synes jeg faktisk den er meget enkel og lige til. Min kæreste tror jeg ville være interesseret i de typer produkter du sælger, da det er sådan noget hun går i.

Måske kunne kunder være interesseret i at vide lidt mere om webshoppen under "om os" - Ved slideshowet på forsiden ville jeg sætte et mindre foto ind af transportbilen samt et foto af noget tøj, lave en smart pil fra tøjet til bilen så der er noget tøj der vises i slideshowet - Det bare min tanke. 

811 besøg er altid en start men med en webshop gælder det også om at gøre kunderne trygge ved at købe i gennem siden. Når siden er helt ny kan det være at nogle af dine mulige købere først vil kigge og senere vende tilbage for at købe når de ser siden stadig eksistere med fornuftige tilbud.

Du kan evt. arbejde videre med linkbuilding, seo, sociale medier osv. for at opnå et større antal besøgende. På denne side kan du læse nærmere om områderne www.Opbygning.dk

God arbejdslyst og god weekend!

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37

hej nicola

egentlig en ret lækker side, du har. Usædvanligt design, så det er fint den skiller sig ud.

Lækre modeller i tøjet, hvilket også er vigtigt

Måske kan du -for at får kvalificeret trafik- lave et godt blogindlæg fx på amino, om din shop og produkter og hvorfor det err fedt at handle ved dig ( USP-er).

Så vil man vide før man går på dit site, hvad der er at komme efter, og måske have en grund til at besøge din shop ( nemlig fordi man har købe-lyst

Fra København K
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 30
Fra  Alarmkompagniet Skrevet kl. 21:40

Hej Nicola

Har du overvejet at blive E-mærket? Det vil for mange forbrugere give mere sikkerhed, og skabe mere troværdighed.

Held og lykke med forretningen.

Alarmsystemer og videoovervågning uden abonnement.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 21:41

Er de fleste besøgende ikke fra Amino? Det er jo typisk folk der bare vil se din side, og ikke nødvendigvis købe noget.

Fra Farum
Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:44

Nej, det er det selvfølgelig ikke.

de 800 på 6 dage, var før at jeg postede det her.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:58

jeg synes godt nok også den lastbil fylder lidt rigeligt :) - jeg ser ingen produkter før jeg scraller ned....

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 22:03

Hej Nicola.

Jeg synes din side ser pæn og overskuelig ud! Den ville jeg da sikkert gerne handle hos hvis det var disse produkter jeg søgte.

800 besøgende på 6 dage uden reklame - det er alligevel godt gået...

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Farum
Tilmeldt 14. Aug 12
Skrevet kl. 22:13

Jesper Laugesen:
g synes godt nok også den lastbil fylder lidt rigeligt :) - jeg ser ingen produkter før jeg scraller ned....

Altså nu er dette med Lastbilen gået igen flere gange i denne her debat.

Er begyndt at mistænke skærmopløsning - Skærmstørrelsen på folks pc'er.

Fordi på min egen pc, kan jeg se begge dele, på samme tid.

Men skal selvfølgelig tage hensyn til at eventuelt også kunder kan have en lille skærm.

Fra Farum
Tilmeldt 14. Aug 12
Skrevet kl. 22:14

Richard:
800 besøgende på 6 dage uden reklame - det er alligevel godt gået...

Altså helt uden reklame er det jo heller ikke.

via eget netværk, og shares på facebook,  har jeg opnået dette.

Men tak for den positive kommentar ellers (:

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 22:18

Lastbilen fylder alt for meget!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)