Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ville så gerne bevare mit plus

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået masser af mails, at nu er det altså nu, jeg skal gøre noget for at bevare mit plus. Lydig som jeg er (lige nu) klikker jeg på min fine grønne <bliv plus> knap. Hvor sørensen finder jeg en knap at klikke på for at forlænge mit plus? Det eneste jeg kan se, er en lang liste over fordele ved at være plus. Er der en der gider hjælpe mig med at få øje på knappen plz

M.v.h. Lone

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:02

Hej Lone

Jeg kan heller ikke selv se den, noget er gået galt.
Jeg følger lige op på det.

De bedste hilsner

Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 22:04

Åhh tak skal du have. Den har manglet i mange dage, så jeg har bare tænkt, at den finder jeg lige i morgen.

M.v.h. Lone

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:10

Hej Lone

Helt ok, det er mig der takker og beklager.

De bedste hilsner

Martin

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 22:16

Hej Lone,

Har det hjulpet på det nu?

Ellers prøv lige at logge af og på igen - og så gå til http://www.amino.dk/plus/ 

/Jimmy 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 22:27

Ja tak - nu er det ikke knappen det er galt med, men nu er det mig der ikke fanger fidusen.

Jeg får denne melding: Bemærk: Du har allerede et aktivt abonnement på dette produkt tilknyttet samme brugerkonto.
Hvis du ikke opsiger det gamle kan du risikere at blive trukket dobbelt.

Jeg ønsker ikke at opsige.

Kan jeg ikke bare forlænge det, jeg har. Jeres mails siger at jeg ikke er plus, men min profil ser noget plusagtig ud. Jeg klikkede på et eller andet du lagde ud i sommer. Kan ikke helt huske hvad det gjaldt, men det støttede et godt formål + du belønnede med en måneds forlængelse af plusset. Kan det være to slags info, der krydser hinanden, så systemet bliver rundforvirret?

pft. Lone

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:38

Lone,

Jeg kan vælge dem her. Var også med at den med at støtte et godt formål, men jeg kører stadigvæk på vundet Amino Plus før den måned gælder hos mig-

Tilmeld dig til automatisk betaling:
- 3 måneder ad gangen
(99 kr pr. md)

- 1 år ad gangen
(990 kr pr. år) 

Det skal så siges at 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:16

Jeg kan se lige så mange knapper, som I andre kan, men bare ikke en knap til at forlænge et eksisterende plus med. Det føles øv at skulle opsige mit plus og købe et nyt. Hvad gør andre, når det er en forlængelse af et eksisterende plus der ønskes?

Har I kigget på knapperne - eller har I prøvet at klikke på dem? ""Jeg får bare den samme melding som før: Bemærk: Du har allerede et aktivt abonnement på dette produkt tilknyttet samme brugerkonto.
Hvis du ikke opsiger det gamle kan du risikere at blive trukket dobbelt.""

På den anden side, problemet løser jo sig selv, når jeg bliver smidt ud om 48 timer Stick out tongue

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 23:23

Mit forlænger sig bare automatisk - gør det ikke normalt det, medmindre man har opsagt? :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:25

Pyt med det - jeg opgiver for denne gang. Nu er jeg "fyret som plusser" og stadig får jeg det røde skilt som før nævnt, så jeg klarer mig uden plusset.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)