Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dyrker Amino medlemmer fitness og hvad motiverer jer?

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid spændende at læse om. Jeg styrketræner tre gange om ugen og spiller lidt for sjov fodbold en gang om ugen.

Min motivation er helt klart, at jeg bliver glad af at træne. I gamle dage trænede jeg langt oftere og langt flere øvelser, når jeg trænede. Det er jeg gået helt væk fra, og nu træner jeg kun 2 styrketræningsøvelser (aldrig maskine) og så slutter jeg af med kettlebells.

Jeg går en del op i kost og træning. Spiser efter stenalderkosten sådan da. Det gode er her, at det er ret let at få en flot krop uden at skulle tælle kalorier osv. Mit indtryk af de fleste andre kostråd er, at det er umuligt at efterleve kravene til det.

Det har generelt været en stor motivation, at jeg kan se, at jeg ser langt mere veltrænet ud,  selvom jeg træner langt mindre end tidligere. Man behøver ikke træne i lang tid hver uge for at få gode resultater. Det motiverer sgu mig :D

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 17:14

Hej Camilla.

Ja der er masser af Aminoer der dyrker motion og går op i velvære! Jeg har hvertfald solgt en hel del til forskellige Aminoer!!

Men for at finde lige præcis DIT segment, tror jeg ikke du skal regne med der er mange af dem på Amino.dk.

I takt med at markedet bliver større og større vil der pr. automatik jo komme flere og flere aktører til. Det gælder om at tage markedsandele fra de andre, ærlig snak. Hvad kan differentiere dig og hvorfor skal de vælge dig frem for de andre. Sælg dem en livsstil og ikke en kostplan!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 17:43

Hej Camilla Smile

Jeg dyrker fitness fordi, det er der jeg tænker bedst og får renset hjernen.

Ligesom hvis jeg går en lang tur eller som jeg også gør en gang imellem windsurfer.

At følge en blog, ja det gør jeg ikke. Men ville gøre det, hvis det var noget der gav mig noget.

Måske inspiration fra en iværksætter til en anden omkring emnet hvordan får jeg tid.

Jeg ville gribe det an på det personlige plan, hvordan min hverdag fungere i forhold til virksomhed, børn, hjem, kæreste (mand)

og hvordan hulen, man så lige når at dyrke fitness.

På den måde ville jeg være interesseret i at følge personen og læse omkring det.

Det er mit synspunkt på sagen, håber du kan bruge det.

Mvh Camilla

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:13

Hej BZR,

Fantastisk tilgang du har til din træning og du er kommet til et punkt, hvor du ikke tænker OM du skal træne, men HVORNÅR på dagen det passer ind. Og ved at du har sat det i et mindre system kommer motivationen helt af sig selv. Og her har du samtidig fundet en træningsform, som giver dig resultater. 

Keep the good work...

Mange tak for dine tanker, 

God aften, CaMilla

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:18

Hej Martin, 

Jamen jeg er da super glad for at jeg kunne sætte lidt tanker igang hos dig og at du har sat dig ned og lavet nye mål er da virkelig fedt. Godt for dig!!! Man kan sige meget om det at være personlig træner, have hold timer i et center mv. men min største motivation for netop det er bestemt, når jeg ser energien og glæden i folks udtryk. Glæden ved at de ser resultater og blikket hvor de mest af alt har lyst til at slå mig, fordi jeg presser dem til det yderste. Jeg ved jo de KAN, de skal bare selv tro på det!:)

Min erfaring er bestemt, at mange mennesker har brug for lidt af en pisk i starten. Hvad enten den pisk er et skemalagt program over hvad og hvornår man skal træne, en træningsmakker mv. er meget individuelt. Men husk, man finder ikke ud af det, før man prøver nogle forskellige ting af. Så prøv dig selv af og sæt dig nogle DEL MÅL, som er forholdsvis nemme at nå. Dermed får du små succes oplevelser og det sætter gang i motivationen. 

JUST DO IT!!!;)

God aften, CaMilla

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:26

Hej Camilla,

Mange tak for din tid og tanker:) Og super fedt at du windsurfer, bliver da vildt misundelig og ville ønske jeg havde prøvet det:) Hvordan kommer man lige igang med det? 

Min erfaring, som jeg også har skrevet i et andet indlæg er at man skal finde det som virker for dig, således at man når til et punkt hvor træning ikke er en belastning til hverdagen, men en del af hverdagen. Men det fornemmer jeg du allerede har, da du kobler fra og giver dig selv MIG tid under træningen. 

Hvor ofte træner du og hvor lang tid ad gangen? Og træner du i et fitness center?

Med børn, karriere, mand, hus, venner mv. kan det være aldeles svært! (Ved det dog ikke selv, da jeg bare er mig) haha.. Men tiden er knap og irritationen over at man endnu engang ikke kom afsted er der.. Min råd er helt bestemt at få fat i nogle træningsprogrammer omkring HIIT, som kan udføres HVOR OG NÅR som helst, hvor det eneste du bruger er din egen kropsvægt. 

Lidt råd herfra, 

God aften, CaMilla

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Richard,

Er nysgerrig efter at vide hvad du beskriver som værende MIT SEGMENT?;) Og nej jeg sælger ikke en kostplan, men muligheden for at tager kontrol over sin træning og lære en teknik der gør at man aldrig har en undskyldning for ikke at træne.

Er nu ikke interesseret i at tage markedsandel fra nogen, da jeg er overbevist om at tiden, trends mv. gør at der er et stigende behov efter personlig træning/træningsvejleder og derfor vil der være folk derude som skal sparkes igang med en vejledning & motivation som ikke kommer fra de sædvanlige fitness kæders instruktører, som jeg ofte har oplevet ikke har den personlige interesse i at hjælpe personen med resultater.

Mange tak for dine råd og tanker..

CaMilla 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:36

Altid spændende at læse om. Jeg styrketræner tre gange om ugen og spiller lidt for sjov fodbold en gang om ugen.

Min motivation er helt klart, at jeg bliver glad af at træne. I gamle dage trænede jeg langt oftere og langt flere øvelser, når jeg trænede. Det er jeg gået helt væk fra, og nu træner jeg kun 2 styrketræningsøvelser (aldrig maskine) og så slutter jeg af med kettlebells.

Jeg går en del op i kost og træning. Spiser efter stenalderkosten sådan da. Det gode er her, at det er ret let at få en flot krop uden at skulle tælle kalorier osv. Mit indtryk af de fleste andre kostråd er, at det er umuligt at efterleve kravene til det.

Det har generelt været en stor motivation, at jeg kan se, at jeg ser langt mere veltrænet ud,  selvom jeg træner langt mindre end tidligere. Man behøver ikke træne i lang tid hver uge for at få gode resultater. Det motiverer sgu mig :D

Hej Hans Jonas,

Mange tak for dine gode tanker omkring din egen træning. Jeg nyder at læse når en person har fat i det rigtige og endnu mere har fundet det som virker for netop DIG! Som jeg altid siger.. "Livet er for kort til træning uden resultater"! Uanset om målet så er godt humør, mere energi, strammere baller, vægttab mv. Den tid man bruger på sig selv og sin træning SKAL give resultater ellers forsvinder motivationen efterhånden. 

Super fedt at du mærker og ser resultater. Kan kun give dig en masse gode tanker herfra, 

CaMilla

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:40

Tom Jensen:
Må ærligt indrømme at med tiden er jeg blevet doven, men har så fundet ud af at kan jeg sætte tal og mål på min træning så motivers jeg rigtig meget.

Det er så konkurrencegenet der overtager :)

Så selvom jeg aldrig har elsket at løbe begyndte jeg for et par år siden at tracke løb med en app.

Den forholdsvis lille ting at jeg med det samme og sågar under en løbetur kan se ruten, hvor langt jeg har løbet og mellemtider og sluttider, som igen kan sammenlignes med mine tidligere løb har betyder at jeg løber 2-5 gange i ugen.

Hej Tom,

Fedt at læse hvordan du har fundet noget som virker for dig! Det er virkelig fantastisk, at der udvikles produkter/apps som kan holde motivationen og sætte gang i konkurrence mennesket i dig. Jeg må indrømme det nok også er derfor at jeg selv dyrker HIIT med egen kropsvægt, da jeg altid laver workouts som bygges op omkring tids eller reps intervaller og dermed ser jeg mine fremskridt og konkurrerer med mig selv. And i just love it, when I Kick my own A..;) haha.. 

Hold fast i det også nu hvor det begynder at blive koldt og mørkt. Dine løbeturer giver dig energi og overskud på dit arbejde og til din familie. MIG tid, som man aldrig må nedprioritere.)

God aften,

CaMilla

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:57

Richard:

Ja der er masser af Aminoer der dyrker motion og går op i velvære! Jeg har hvertfald solgt en hel del til forskellige Aminoer!!

Men for at finde lige præcis DIT segment, tror jeg ikke du skal regne med der er mange af dem på Amino.dk

hej Richard

Jeg tænkte præcis det modsatte, syntes vi er mange forskellige typer på Amino, så svært at skære det ud så præcist. Men hjemmetræning, eller træning på folks egne præmisser, syntes jeg personligt lyder ganske smart.

Camilla, helt enig i de små sejre og del mål.

Dbh. Martin

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)