Altid spændende at læse om. Jeg styrketræner tre gange om ugen og spiller lidt for sjov fodbold en gang om ugen. Min motivation er helt klart, at jeg bliver glad af at træne. I gamle dage trænede jeg langt oftere og langt flere øvelser, når jeg trænede. Det er jeg gået helt væk fra, og nu træner jeg kun 2 styrketræningsøvelser (aldrig maskine) og så slutter jeg af med kettlebells. Jeg går en del op i kost og træning. Spiser efter stenalderkosten sådan da. Det gode er her, at det er ret let at få en flot krop uden at skulle tælle kalorier osv. Mit indtryk af de fleste andre kostråd er, at det er umuligt at efterleve kravene til det. Det har generelt været en stor motivation, at jeg kan se, at jeg ser langt mere veltrænet ud, selvom jeg træner langt mindre end tidligere. Man behøver ikke træne i lang tid hver uge for at få gode resultater. Det motiverer sgu mig :D |
Hej Camilla.
Ja der er masser af Aminoer der dyrker motion og går op i velvære! Jeg har hvertfald solgt en hel del til forskellige Aminoer!!
Men for at finde lige præcis DIT segment, tror jeg ikke du skal regne med der er mange af dem på Amino.dk.
I takt med at markedet bliver større og større vil der pr. automatik jo komme flere og flere aktører til. Det gælder om at tage markedsandele fra de andre, ærlig snak. Hvad kan differentiere dig og hvorfor skal de vælge dig frem for de andre. Sælg dem en livsstil og ikke en kostplan!