Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hov - jeg kom til at købe en højskole...

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne du ikke lave det til udlejning af værelser ? tænker som kollegie/kollektiv

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jamen for den da.... er det ikke oplagt at lave nogle iværksætter weekender hvor man kan knokle, netværke, foredrag, feste og meget andet?

Tillykke med handlen :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med købet! Vil du afsløre hvad prisen var?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Skanderby:
Jeg "kom til" at byde og stod pr.1.10.12 med en højskole med 38 værelser, industrikøkken, spisesal, foredragssal, opholdsstue, bibliotek, gymnastiksal, skov med bålplads og meget mere.

Stor respekt!

Hvis der også havde været en kyst eller en god sø i baghaven, så havde jeg været klar på at lave en fiskecamp eller noget lignende, da jeg tilbyder events inden for lystfiskerturisme - www.fisketurist.dk :-) Du ligger dog lidt langt væk fra fiskevand, synes jeg at kunne se på Google Earth... Men igen - meget stor respekt herfra - det må være det vildeste impulskøb jeg har hørt om....

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Alor - Erotik Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom

Det er et smart initiativ. Jeg er ret sikker på, at du nok skal få succes med dit køb. Forsamlingshuse/større lokaler og bygninger bliver efterhånden lejet i dag mere og mere til fester og selskaber.

 

Er du på udkig efter dildoer på nettet? Besøg Alor.dk og få en oversigt over nogle af de flotteste og bedste sexartikler i Danmark.

Fra Virum
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Skanderby,

Frisk initiativ! 

Sig til, hvis du får brug for en ekstern kursusleder! Jeg har på freelancebasis tilrettelagt, markedsført og ledet kurser på 3-4 højskoler som Kalø, Krogerup og Esbjerg Højskole. Kurserne har dækket emner fra "Motorcykelfascination" og "Djursland for fuld damp" over "Glæde!" og "Grundtvig for udlændinge" til "Politisk gedemarked".

Det er rigtignok blevet sværere at lave højskolekurser efter at regeringen i 2010 skar ned på statsstøtten. På Kalø har man været god til at erstatte kursusforløb som ikke kunne realiseres med udlejning til netop de formål du skitserer.

Når det kan være formålstjenligt at etablere egne højskoletilbud, skyldes det den brandingværdi den tilfører mere kommercielle udlejninger. Faren ved bare at udleje, er, at aktiviteterne kan blive så spredte og atomiserede, at stedet ikke når at brande sig, ikke får den ophøjede profil, som virker tiltrækkende også på kommercielle kunder.

Jeg står gerne til rådighed med et par gratis råd, om du vil,

Bedste hilsner,

John

tlf. 29914729

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne jeg nu også ha gjort.... 

Fra Århus
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 45
Fra  Aarhus Hostel - Tæt på motorvej og gratis parkering Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Fredslund Hansen:
Jeg savner en del info på hjemmesiden.

Tak Rasmus. Det var rigtigt godt og konstruktivt input. Billderne som vi bruger lige nu er nogle der er taget lidt hurtigt. Enten fra da stedet blev sat til salg eller lige da vi har overtaget det. Og spisesalen ser jo ikke særlig indbydende ud med orange borde og stolene stablet ;-) Så tanken er at vi efterhånden vil få taget nolge pænere billeder, hvor der f.eks. er dækket op.

Og da det har været en senior højskole bærer nogle af inventaret også præg af dette.

Men man kan jo også nå langt med en god uddybende beskrivelse, så den arbejdes der på.

/Michael

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er den bedste og mest opmærksomhedsskabende overskrift, jeg har set her på Amino i meget lang tid, hvilket også ses på antallet af visninger! Smile

Held og lykke med det hele! Yes

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)