Den tidligere Kolt Senior højskole gik konkurs i starten af 2011 og bygningerne var på tvangsauktion i slutningen af september 2012. Jeg "kom til" at byde og stod pr.1.10.12 med en højskole med 38 værelser, industrikøkken, spisesal, foredragssal, opholdsstue, bibliotek, gymnastiksal, skov med bålplads og meget mere. Jeg har lavet et udkast til en hjemmeside - www.lej1hojskole.dk - og tanken er at leje stedet ud til familiefester, konfirmationer, bryllup, fødselsdage, familiesammenkomster m.v. Men der kunne måske også være en ide i at ramme dem der vil lave lidt billigere konferencer m.v. MEN med manglede kendskab til branchen tager jeg meget gerne imod input og forslag fra andre Aminoer. For nu skal man jo pludselig forholde sig til lokalplaner, byggesager (hvis der skal være anden anvendelse), bygningsrelementer, brandmyndigheder, næringsbreve, markedsføring... Har du input hører jeg meget gerne nærmere... Med venlig hilsen |
Jeg har godt nok aldrig hørt om, at købe en højskole som impulskøb ;-) Held og lykke med projektet.