Jamen held og lykke med det, jeg spurgte skam også bare! |
Boysen:hvis du mener det kan betale sig for dig og dine kunder, så køb... hvis ikke, så lad være.
JA det er jeg sådan set enig i, også det første jeg overhovedet skriver i MIN kommentar
Boysen:Drop nu alle de personlige følelser i har om trustpilot, e-mærket osv....
MEN jeg driver også forretning med personlige følelser, det er et af de små privilegier man har som lille selvstændigt firma. Ikke altid det der giver bedst resultat på bundlinien, men en af de ting der gør mig tilfreds med det jeg laver, og jeg tjener det jeg skal alligevel. Jeg hader at de her selvbestaltede såkaldte forbrugertjenester fortæller kunderne at de skal holde sig fra MIN butik hvis ikke jeg har lige netop deres mærke, det er jo nærmest som restauranterne der bliver tvunget til at betale beskyttelses penge, for at beskytte sig mod dem de betaler til, helt grotesk.
Boysen:når man tænker på de udokumenterede ting der skrives om dem
Nu holder E-mærket sig åbenlyst ikke tilbage med at placere diverse markedsføring camoufleret som almindelige brugere og virksomheders udtalelser bl.a. her på Amino, så udokumenteret eller ej, så gør de sig ihvertfald rigeligt fortjent til at få noget modspil, dertil gør jeg med glæde mit.