Michael @ Venter stadigvæk på at du bagger dine udtalelser op med nogle beregninger på hvornår det kan betale sig med en NETS aftale ?. Hvis du bruger søgefeltet, vil du finde et hav af tidligere debatter om for/imod Paypal , Gebyrer mv. Her er bla. en ; http://www.amino.dk/forums/t/126514.aspx?PageIndex=3 , hvor der også er beregninger. Om de fortsat stemmer, kan du jo selv checke,debatten er snart 1 1/2 år gammel... Omkring faktum af nogle fravælger pga. Paypal - så jo , alene her i debatter er vi jo flere som skriver dette. :) Men ellers er det jo et tros spørgsmål.... og kan nok ikke bevises i nogen retninger. Jeg opfordrer blot alle til at lave en beregning for deres egen shop - udfra forventet omsætning, købsstørrelser osv. Hvis du har en lille hobbyshop med minimal omsætning, siger det sig selv at det vil være vanskeligere at hente opstartsgebyret ind via sparede transaktionsgebyrer.
|
Michael:Carsten Kvist:Er det noget du ved, eller noget du tror?
Kan du bevise det modsatte ?. Problemet er jo at du går ud fra at de rygter du hører er sandt. Man skal ikke tro på alt hvad man hører.
Nej. Kan du? - Jeghar sekv bruge Paypal i ca. 6 måneder. Min konvertering sted steg med lidt over 80% efter jeg fik Nets / Dankort. - Men det er jo ikke bevis, bare min egen konstatering.
Som jeg flere gange har sagt, så tror jeg aldersgruppe har noget at sige.
Men... Et lille personligt opstød. Jeg har flere gange sagt, at hvad jeg skriver er hvad jeg tror. Du bliver ved med at føre dine udtalelser frem som om de er fakta. - Hvor har du de fakta fra? - Hvor er statistikkerne? - Eller ved du heller ikke noget konkret?