Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres mening om Paypal

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael @ Venter stadigvæk på at du bagger dine udtalelser op med nogle beregninger på hvornår det kan betale sig med en NETS aftale ?.

Hvis du bruger søgefeltet, vil du finde et hav af tidligere debatter om for/imod Paypal , Gebyrer mv.

Her er bla. en ; http://www.amino.dk/forums/t/126514.aspx?PageIndex=3  , hvor der også er beregninger.

Om de fortsat stemmer, kan du jo selv checke,debatten er snart 1 1/2 år gammel...

Omkring faktum af nogle fravælger pga. Paypal - så jo , alene her i debatter er vi jo flere som skriver dette. :)

Men ellers er det jo et tros spørgsmål.... og kan nok ikke bevises i nogen retninger.

Jeg opfordrer blot alle til at lave en beregning for deres egen shop - udfra forventet omsætning, købsstørrelser osv.

Hvis du har en lille hobbyshop med minimal omsætning, siger det sig selv at det vil være vanskeligere at hente opstartsgebyret ind via sparede transaktionsgebyrer.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:10

Michael:

Carsten Kvist:
Er det noget du ved, eller noget du tror?

Kan du bevise det modsatte ?. Problemet er jo at du går ud fra at de rygter du hører er sandt. Man skal ikke tro på alt hvad man hører.

Nej. Kan du? - Jeghar sekv bruge Paypal i ca. 6 måneder. Min konvertering sted steg med lidt over 80% efter jeg fik Nets / Dankort. - Men det er jo ikke bevis, bare min egen konstatering.

Som jeg flere gange har sagt, så tror jeg aldersgruppe har noget at sige.

Men... Et lille personligt opstød. Jeg har flere gange sagt, at hvad jeg skriver er hvad jeg tror. Du bliver ved med at føre dine udtalelser frem som om de er fakta. - Hvor har du de fakta fra? - Hvor er statistikkerne? - Eller ved du heller ikke noget konkret?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:13

Nogle kvikke hoveder der kan lave en beregning.

Omsætning 100.000 kr.

Fordelt på 30 handler a 2000 kr., 30 a 1000 kr., 20 handler a 500 kr.

Fra Sarasota (USA)
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Fra  G-Dive Skrevet kl. 23:13

Jeg har regnet på det....

Hvis vi tager scenariet med både dansk og udenlandsk handel som vores virksomhed arbejder med.

Forudsætning: 

30 handler af 2000kr, 30 handler af 1000kr og 20 handler af 500kr. Tilsvarende handler til udlandet.

Samlet årlig omsåtning på 200.000kr

Oprettlese DK 250kr

Oprettlese Int. kort 3500kr

Årligt abm. DK 1000kr

Årligt abm. Int 1000kr

Der er ikke medtaget gebyr for en gateway da dette varierer fra udbyder til udbyder. 

Omkostninger 1. år med betalingsgateway: 10.750 kr / PayPal 6216 kr

Omkostninger 2. år med betalingsgateway: 7.000 kr / PayPal 6216 kr

Hvis i vil have andre scenarier kan jeg sende regneark Stick out tongue

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:20

Jeg gav intet for oprettelse af internationale kort. Og skal ikke betale noget om året. - Det får faktisk Paypal til at dumpe.

Men Uanset... Så viser det bare, at man SKAL REGNE EFTER, for sin egen virksomhed!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:21

Casper:

Jeg har regnet på det....

Hvis vi tager scenariet med både dansk og udenlandsk handel som vores virksomhed arbejder med.

Forudsætning: 

30 handler af 2000kr, 30 handler af 1000kr og 20 handler af 500kr. Tilsvarende handler til udlandet.

Samlet årlig omsåtning på 200.000kr

Oprettlese DK 250kr

Oprettlese Int. kort 3500kr

Årligt abm. DK 1000kr

Årligt abm. Int 1000kr

Der er ikke medtaget gebyr for en gateway da dette varierer fra udbyder til udbyder. 

Omkostninger 1. år med betalingsgateway: 10.750 kr / PayPal 6216 kr

Omkostninger 2. år med betalingsgateway: 7.000 kr / PayPal 6216 kr

Hvis i vil have andre scenarier kan jeg sende regneark Stick out tongue

Men du må meget gerne sende mig regnearket... miraca@miraca.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:23

Hej alle sammen.

Jeg synes at Paypal er godt og det virker da meget godt i min webshop igennem tiden :D

Hilsen Mike Nielsen

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:26

Det er vist også den eneste konklusion vi kan drage.....

For nogen virker det, og for andre ikke!

Og så må man jo sige..... - If it works, don't fix it!

Så hvis det virker for dig, så brug det! Smile

Slut på den debat herfra.

Fra Sarasota (USA)
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Fra  G-Dive Skrevet kl. 23:29

Jeg har blot regnet ud fra gældende prislister. Alt kan jo forhandles.

Hvis man tillægger betalingsgateway f.eks wannafind.dk så skal der tillægges 12x149kr som er den månedlige ydelse.

Man må som du siger regne på hvert enkelt tilfælde. For mange nystartede virksomheder er opstarts gebyrerne store og på den baggrund mener her der er fornuft i at starte med en PayPal business løsning.

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 00:00

Masse problemer med paypal. Det er masse problemer derude. på siderne www.paypalwarning.com og www.paypalsucks.com finnes masse info om de til envher tid 100 000 klager som findes mod paypal. Om du vil have innblikk i den økonomiske terroren det kan være å bruge paypal bør du ta en kig på dem. he er imidlertid et tips om hvordan man kan få oppmerksomhed fra paypal om man har et problem med dem.

I submitted a payment via PayPal and never received a confirmation E-mail. My credit card shows the payment was made. Then I decided to contact PayPal and realized that PayPal has no toll free number and brother you have to dig to find PayPal’s customer service number.

Oh and if you do not have a PayPal account then contacting PayPal via the Internet is almost impossible.

Well I found a way to send PayPal a message and in my message I stated that apparently PayPal has not been in the crosshairs of the Federal Trade Commission yet and maybe such an experience would help PayPal get their affairs in order. Apparently mentioning filing complaints with the FTC is something that PayPal dreads.

If all of the people who have had issues with PayPal start filing on-line complaints with the FTC, then maybe PayPal would have to change how they operate.

Posted: September 19, 2012 at 4:40 pm

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)