Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres mening om Paypal

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg køber MEGET over nettet og har ikke paypal konto og har heller ikke tænkt mig at få. Hvis jeg ikke kan købe ned mit kreditkort eller Dankort i den ene shop så surfer jeg bare videre

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 02:27

Rådgivende ingeniør:

Jeg køber MEGET over nettet og har ikke paypal konto og har heller ikke tænkt mig at få. Hvis jeg ikke kan købe ned mit kreditkort eller Dankort i den ene shop så surfer jeg bare videre

Du behøver jo heller ikke en paypal konto for at betale gennem paypal.

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:53

Mit input omkring pay pal, er at det fungerer ok hos mig, det er ikke den primære betalingsløsning, men den bruges til de ud og indbetalinger, som ikke kan håndteres umiddelbart på andre måder, vi har endnu ikke haft en transaktion, som ikke kan håndteres med pay pal, så systemet fungerer fint.

Når jeg ikke bruger det primært skyldes det de dyre transaktionsomkostninger og at det er forholdsvist ukendt endnu hos den almindelige kunde.

Jeg tror på en stor fremtid for Pay pal, hvis de kan nedjustere udgifterne, også i dk, den meget enkle oprettelse bør tiltale rigtig mange.

Jeg bruger ikke kreditkort med direkte tilnytning til konti med større pengebeløb på nettet, det finder jeg for risikabelt, så jeg handler ofte med pay pal på nettet og kan godt finde på at fravælge et køb hvis jeg ikke kan benytte pay pal.

Der er plusser og minusser ved pay pal, så jeg vil anbefale at den enkelte vurderer sit behov og træffer sin beslutning herudfra. Hvad der er godt for den ene kan være skidt for den anden.

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 30. Oct 12
Indlæg ialt: 3
Fra  like2vape.dk Skrevet kl. 12:22

Bare så irriterende, at man ikke kan komme igennem til jeres helpcenter længere. "Your call can not be completed as dialed." Selvom man har  indtastet det korrekte nummer igen og gen.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:30

Folk betaler sjældent via PayPal hos mig... og det er jeg rigtig glad for! 

Gebyrerne er vanvittigt høje..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)