Mit input omkring pay pal, er at det fungerer ok hos mig, det er ikke den primære betalingsløsning, men den bruges til de ud og indbetalinger, som ikke kan håndteres umiddelbart på andre måder, vi har endnu ikke haft en transaktion, som ikke kan håndteres med pay pal, så systemet fungerer fint.
Når jeg ikke bruger det primært skyldes det de dyre transaktionsomkostninger og at det er forholdsvist ukendt endnu hos den almindelige kunde.
Jeg tror på en stor fremtid for Pay pal, hvis de kan nedjustere udgifterne, også i dk, den meget enkle oprettelse bør tiltale rigtig mange.
Jeg bruger ikke kreditkort med direkte tilnytning til konti med større pengebeløb på nettet, det finder jeg for risikabelt, så jeg handler ofte med pay pal på nettet og kan godt finde på at fravælge et køb hvis jeg ikke kan benytte pay pal.
Der er plusser og minusser ved pay pal, så jeg vil anbefale at den enkelte vurderer sit behov og træffer sin beslutning herudfra. Hvad der er godt for den ene kan være skidt for den anden.
De bedste hilsener
Finn