Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger MLM'er til et nyt sportstrading software - vær blandt de allerførste i DK!

Side 7 ud af 12 (112 indlæg)
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
For det første mener jeg selvfølgelig at man kan tjene kassen hurtigt fordi det jo er MLM. Så ja det KAN gå hurtigere her end alt andet!
For det andet mente jeg godkendt system fordi det er lovligt, det var dårligt formuleret .

Jeg skiver heller ingen steder at man bliver rig i en fart??
Faldet i med et brag? Du bliver bare ved, og tror du er the good guy her. Men fred og være med det.

Det helt fint at have kritiske spørgsmål, ligesom nogle andre har her på tråden, men du skriver som om du ved hele og jeg skal give dig beviser i hoved og røv. Jeg har informeret de interesserede og mere til hvis de vil.

Prøv at vær mere neutral næste gang, det tydeligt at se hvad din agenda er, og bryder mig ikk om det.

Det meningen at tråden skal være en appetitvækker, og andre facts kommer da hvis de er interesseret. Og så skal det helst stemmer over ens.
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 11:25

Hurtigt spørgsmål: Hvor mange kampe kan man i gennemsnit spille på om dagen?

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 11:32

Hej Sportstrading
Fra barns ben har de fleste nok lært at man ikke skal lytte til fremmede mænd, så derfor vil et sådant indlæg altid automatisk få en masse spørgsmål og modgå skepsis.
Så hvis du skulle lære af dette så prøv evt. at lære folk at kende før at du prøver at sælge noget til dem.
Det som du prøver at gøre at at sælge en bil til 10.000.- som holder på den anden side af huset og du kan nok ikke forvente at nogle ville købe den uden at se den. Hvis det så viser sig at være en BMV fra 2010 i fantastisk god stand så er der stadigt nok en del skepsis ;)
En god måde som også kan give dig mere balast i forehold til den vej du begiver dig ud på er at optage dig selv på video. Et whiteboard og en tush. Du kan bruge din Iphone eller hvad du har til en start. Når du har en video fortæller hvordan forretningsmodellen, så tror jeg at du har bedre chancher for at komme videre og hvis du selv kan lide den, så har du også flyttet dig i dit mindset.
Vil du se hvordan dette kunne gøres så send mig en PM og jeg kan sende dig en video af en fra mit team. 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:25

Sportstrading:
For det første mener jeg selvfølgelig at man kan tjene kassen hurtigt fordi det jo er MLM. Så ja det KAN gå hurtigere her end alt andet!
For det andet mente jeg godkendt system fordi det er lovligt, det var dårligt formuleret .

Jeg skiver heller ingen steder at man bliver rig i en fart??
Faldet i med et brag? Du bliver bare ved, og tror du er the good guy her. Men fred og være med det.

Det helt fint at have kritiske spørgsmål, ligesom nogle andre har her på tråden, men du skriver som om du ved hele og jeg skal give dig beviser i hoved og røv. Jeg har informeret de interesserede og mere til hvis de vil.

Prøv at vær mere neutral næste gang, det tydeligt at se hvad din agenda er, og bryder mig ikk om det.

Det meningen at tråden skal være en appetitvækker, og andre facts kommer da hvis de er interesseret. Og så skal det helst stemmer over ens. 

Sportstrading få nu et navn på.

Hvor har jeg talt dårligt til dig? Ved ikke om jeg er the good guy, men jeg mener ikke jeg på nogen steder taler nedsættende til dig, eller siger jeg ikke kan tåle personer som dig...Du er faldet i med et brag fordi du laver en tråd hvor det er tydeligt at du kun vil tale med folk der er interesseret i forretningen, og derved tænker 1000% på rekruttere. 

Godt på vej til at tjene kassen, du har 10 uger...det er jo dig der snakker om "farten".

Min agenda vor herre bevars, føl dig lige forfulgt. Som anden skriver i din tråd, du virker som en der forsøger at sælge en bil uden at man må se den. JEG anfægter ikke MLM, jeg skriver heller ikke at systemet ikke virker, men da DU snakker om 9 ud af 10 spil vinder man på, så kunne du jo have udvalgt 10 kampe EFTER 1. indlæg og bevise din påstand.

Istedet forsvarer du dig med al mulig, og bliver ved med at snakke om "interesserede". Fint med mig at du ikke kan fordrage mig.

At jeg skriver jeg ved det hele er jo totalt vrøvl. Hvad påstår jeg at vide...

At du kun vil ligge facts på bordet for dem der er interesseret, syntes jeg er langt ude i et åbent iværksætter debat forum. Der er ingen der forsøger at lave en diskussionsklub eller vil fremstå som bedrevidende, men du bedes blot bakke dine påstande op. 

At jeg syntes supervisor er forkert at bruge handler udelukkende om at ordet i traditionel forstand betyder noget andet. Det er i bund og grund hamrende ligegyldigt, men det kan blot give folk en forkert opfattelse.

Beviser i hoved og røv...øhh nu er det vel ikke raketvidenskab....10 odds = 10 kampe, det er ET enkelt "bevis" jeg spørger dig om - du skriver jo "det virker faktisk", hvad er så problemet, jeg ber dig bare om at vise det, straks føler du dig forfulgt og siger man er alt vidende...

Men bak da dine ord op! (skjulte agenda, tåler folk som mig, bryder dig om folk som mig, ved alt). 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:41

Sportstrading:

bare de 2 første linjer , ja så er op ad bakke for de andre MLM , for en branche kender jeg kun der siger så tit vi er den bedste branche end alle andre og det er MLM , men der er ingen branche der er bedste

man skal lave det man er bedste til og lige vel  hvilken sted du postet denne kommentar ville den modtages negativt og lige vel hvad du lavet , jo AP møllers direktør med løn over 20 millioner om året vil sikkert sige han har det bedste jobs der giver hurtige penge   , men dette kan jeg ikke få en revisor vil sige han får det jobs der giver de hurtigste penge med mere , men ingen af dem vil aldrig sige de har det jobs til andre du bare starte dette her så er penge hurtigste for det kræver både held og viden at tjene gode penge i livet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Oct 12
Skrevet kl. 13:13

Til dig Martin: Jeg vil meget gerne bevise og fortælle mere om mine erfaringer med 5Commitments, men det er brand new. Derfor skriver jeg som jeg gør, Måske er det forkert... jeg tog chancen alligevel med denne tråd. Jeg ved der mange som har års erfaringer med MLM og som gerne vil "prøve det af" og teste 5Commitments. Det er til dem jeg henvender mig til, og ikke for at narre nogen ind i det her.

Der vil komme beviser snarest muligt :)

Lever det ikke op til forventninger skal den nok gå konkurs meget hurtigt. Jeg er blot medlem intet andet. Jeg synes bare det ærgeligt hvis det bliver et kæmpe succes, og så jeg ikke er med, fordi jeg ikke turde tag chancen. Lidt ligesom at handle aktier. Satser det jeg kan tåle at tabe, og vinder jeg, så vinder jeg stort.

Tilmeldt 18. Oct 12
Skrevet kl. 13:15

Rune: Alle live kampe på selve dagen, fra hele verdenen mere eller mindre.

Tilmeldt 18. Oct 12
Skrevet kl. 13:22

jmgranner: Forstår dig udemærket, og det egentlig også det jeg vil, måske havde jeg ikke lige et whiteboard og tush i tankerne med noget lign, for at bevise folk og vise hvordan softwaren hænger sammen.

Det eneste jeg har kunne tilbyde på nuværende tidspunk var en samtale over skype hvor min supervisor viser personen rundt i softwaren og viser nogler tal fra virkeligheden.

Jeg bryder ikke om folk der bomber en i hoved og røv, fordi personen muligvis har haft en dårlig oplevelse med MLM. Dette er noget helt nyt, og vi ved endnu ikke om det bliver et kæmpe hit eller bliver skyllet ud. I denne omgang ville jeg ramme de erfarne.

Jeg har måske været for meget, 5commmitments = garanti for at tjene kassen - in no time...

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:27

Sportstrading:

Til dig Martin: Jeg vil meget gerne bevise og fortælle mere om mine erfaringer med 5Commitments, men det er brand new. Derfor skriver jeg som jeg gør, Måske er det forkert... jeg tog chancen alligevel med denne tråd. Jeg ved der mange som har års erfaringer med MLM og som gerne vil "prøve det af" og teste 5Commitments. Det er til dem jeg henvender mig til, og ikke for at narre nogen ind i det her.

Der vil komme beviser snarest muligt :)

Lever det ikke op til forventninger skal den nok gå konkurs meget hurtigt. Jeg er blot medlem intet andet. Jeg synes bare det ærgeligt hvis det bliver et kæmpe succes, og så jeg ikke er med, fordi jeg ikke turde tag chancen. Lidt ligesom at handle aktier. Satser det jeg kan tåle at tabe, og vinder jeg, så vinder jeg stort.

Sportstrading...Jeg kender til MLM, men har ikke nogen som helst erfaringer med systemer indenfor odds, jeg ved at jeg kunne smutte på nettet i lørdags og spille på 10 kampe hvis jeg ville...rimelig simpelt. Derfor syntes jeg det lå lige til højrebenet at "bevise" din påstand.

Jeg stiller ikke spørgsmålstegn ved at starte et MLM og "tage chancen" der er masser af eksempler på folk der ikke har gjort det og ærger sig. Der er også masser af eksempler på folk der startede op, men intet gjorde, og bagefter ærger sig. Og selvfølgelig tonsvis af eksempler på folk der har opgivet. Heldigvis er der masser af muligheder for kæmpe succes i flere forskellige MLM forretninger, bare se omsætningen i flere af dem, hvor rivende udvikling de er i...Så dit svar passer jo til flere af forretningerne...ærgerligt at man ikke bliver en del af det, så fejler det ene "moderselskab", så er der rigeligt af muligheder.

Dbh. Martin

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 19:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

viergroenne.dk - Rune:

Nu havde jeg godt nok meldt mig ud af debatten, men jeg bliver simpelthen nødt til at spørge dig om, til hvilke odds der spilles og hvad den statistisk gennemsnitlige profit er pr. vundne kamp?

Lad os antage at jeg smider en indsats på 1.000 kr. på én kamp, og bruger den metode du reklamerer for. Hvis jeg så vinder, hvor meget vinder jeg så? Hvad er profitten?

Med indsats menes: den totale økonomiske risiko.

Sportstrading:

Du vil typisk vinde 400 kr. Alle pengene er dine. MLM vinder intet på dine gevinster.

viergroenne.dk - Rune:

Hurtigt spørgsmål: Hvor mange kampe kan man i gennemsnit spille på om dagen?

Sportstrading:

Rune: Alle live kampe på selve dagen, fra hele verdenen mere eller mindre.

Haha... Det er godt nok morsomt det her. :-) Jeg tvivler på du selv er klar over hvad du siger. Faktisk vil jeg bevise, at du ikke har sat dig ind i bare en smule af det du reklamerer for. Enten det, eller også er du bare meget dårlig til at regne eksponentielt. Smile

Det du siger er, at man:

- i gennemsnit tjener 400 kr. pr. vundne kamp, med en økonomisk risiko på 1.000 kr. (som udgør udgiften på tabte kampe)

- i gennemsnit vinder 9 ud af 10 kampe

- kan spille på næsten samtlige live kampe

Når du nu ikke selv kan regne (beklager, men det kan du altså ikke, hvis du påstår at ovenstående er rigtigt), så giver jeg dig lige formlen. Jeg var selv inde at tjekke Betfair i dag, og fandt over 50 kampe jeg kunne spille live på, bare i dag. For at det ikke blive fuldstændigt uhåndgribeligt, lad os antage at det var en meget heldig dag, og at gennemsnittet af antal live-kampe vi kan spille på om dagen, ligger 90 % under - altså kun på 5 kampe om dagen.

Dette er også et bevis for hvorfor dit software IKKE virker.

w = Estimeret win rate = 0,9 (90 %, 9 ud af 10)

k = Gns. antal kampe pr. dag = 5

r = Risiko pr. kamp = 1.000 kr.

i = Gns. indtjening pr. vundne kamp af risiko = 0,4 (40 %, 400 af 1.000)

d = Gns. indtjening pr. dag med konstant ydelse = r * i * k * w - ( r / ( 10 / k ) ) = 400 * 5 * 0,9 - ( 1000 / ( 10 / 5 ) ) = 2.600 kr.

y = Gns. indtjening pr. kamp = r * i * w - ( r / 10 ) = 400 * 0,9 - ( 1000 / 10 ) = 260 kr.

Det vil sige at vi i gennemsnit tjener det der svarer til 26 % ( 260 / 1000 * 100 ) af den økonomiske risiko, for hvér kamp vi spiller på.

Hvis nu vi laver en regel, der garderer os mod et enkelt tab, kan vi sige at vi kun må spille for 10 % af de penge vi har tilgængelige på kontoen. Lad os bare starte med 10.000 kr. D.v.s. at vi for hvér kamp vi spiller, i gennemsnit tjener 260 / 10000 * 100 = 2,6 % af det vi har stående på kontoen. Så efter 1 kamp har vi formodentlig enten 9.000 kr. eller 10.400 kr. på kontoen, afhængigt af om vi vinder eller taber. Men ift. formlen, har vi en teoretisk værdi af 10.260 kr. ( 10000 * 1,026 ) efter 1 kamp. Efter 10 kampe, hvilket svarer til 2 dage, har vi altså en teoretisk værdi af 12.926,28 kr. ( 10000 * 1,026 ^ 10 ).

Ifølge det du skriver, har vi i teorien ca. 152,19 kampe at spille på om måneden ( 5 * ( 365,25 / 12 ) ), hvilket vil give os en fremtidig værdi på ( 10000 * 1,026 ^ 152,19 ) 497.183,65 kr. efter 1 måned. Hvis dette fortsætter, uden at vi trækker penge ud, vil vi ende på 2,2796471e+24 kr.! Selv hvis vi er MEGET pessimistiske ift. dit estimat om hvor mange kampe man kan spille på, og siger der kun er 1 kamp om dagen, vil vi ende med at have 10000 * 1,026 ^ 365,25 = 117.916.213,10 kr. efter 1 år.

Hvorfor er dette et bevis for at softwaren ikke virker?

Da tal jo taler for sig selv, kan vi kun konkludere udfra ovenstående, at man kan tjene over 100 millioner kr. på et år, som minimum, hvis man starter med 10.000 kr. på kontoen ved brug af softwaren og følger reglerne. Det er det der i teorien vil ske, og det kan der ikke ændres ved. Så hvorfor er det ikke sådan i virkeligheden? Jo, for så havde vi set en pæn flok I-became-a-millionaire-within-a-year personer springe frem med Ferrarier, Lamborghinier, dyre villaer, for slet ikke at tale om hvordan det ville ændre på økonomien og pengenes værdi, hvis det var så nemt at blive mangemillionær. Desuden ville det aldrig kunne ske, heller ikke i et individuelt eksempel. For selv hvis det software du reklamerer for virker, vil det formodentlig ikke virke i mere end en dags tid, da bookmakerne overvåger aktiviteten. For hvis softwaren virker, er det ganske enkelt fordi bookmakernes odds ikke er reélle, ift. bookmakernes egne målsætninger (som jo er at ende med et positivt dækningsbidrag, eller et der er tæt på 0, pr. bruger), og det bliver formodentlig opdaget meget hurtigt, da det er nemt at se hvis ikke dækningsgraden er som den bør være, hos den enkelte spiller. Så hullet vil hurtigt blive lukket - jeg tvivler dog meget på at det overhovedet eksisterer. Desuden må det også være et forholdsvist let genkendeligt mønster for de IT-systemer bookmakerne har. Tror skam ikke at der er nogen grund til bekymring hos dem.

Og hvis udsagnet om at softwaren virker dårligere for hvér bruger af softwaren, så er det jo en hovedløs idé at sælge/give det væk til andre, da man får færre penge ud af det. Ergo giver det altså kun mening for sælger at sælge et software af denne type, hvis det enten 1) aldrig har virket og er snyd og bedrag, eller 2) ikke virker længere.

Til alle der kan se, at det er meget urealistisk at man skal kunne tjene disse summer penge på softwaren, så husk på, at jeg har regnet det hele ud med et utroligt pessimistisk grundlag, ift. de estimater Sportstrading har givet mig. Hvis jeg skulle bruge hans tal, og ikke en brøkdel af dem, vil det være et helt astronomisk beløb vi ender på.

Det var alt fra mig. Jeg håber at andre der begiver sig ind betting eller andet, lige vil tage lommeregneren frem først, og se om det man blive lovet overhovedet er realistisk. Det er ganske nemt, og kræver ikke den vilde logik, at se hvor fuldstændig håbløst og tåbeligt et projekt, som det Sportstrading har begivet sig ud i, er.

Ha' en super dejlig mandag aften! Smile Nu melder jeg mig for alvor ud af debatten.

Side 7 ud af 12 (112 indlæg)