flyt til meebox - de svare skide hurtig, og er super flinke og hjælpsomme derinde.
I øvrigt virker din side fint her
jeg er hos meebox lige nu dog ser det ud til nogle har brugt mit mobil internet eller jeg måske har et eller andet forkert måske stadigvæk på min computer
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
jeg tror har fundet fejlen en var logget ind på min computeres internet , så det burde være en der står tæt ved mig , jeg arbejder på finde en løsning der bedre kan stikkere mig i fremtiden min computeres sikkerhed
er der nogle ideer hvordan man øger sikkerheden endnu bedre , jeg kan faktiske ikke finde ud ad om min internet er låst så andre ikke kan bruge den , hvordan ser man det
nu har jeg prøvet system gendannelse fra senere tidspunkt lige nu kom jeg ind i igen på min egen ip , så problemet har nok ligget i min computer , dog ved jeg faktiske ikke hvorfor
men et eller andet har det nok været med min computer nu må jeg bare sikker mig andre ikke tager styring over min computer igen, hvordan gør man det ?
Jeg troede ikke Michael ledte efter en ny hostleverandør. Det er ikke særlig velset at skrive tilbud i en tråd, hvor trådstarter ikke har direkte bedt om det.
Det er en serverfejl, og i hans beskrivelse lyder det som om det tit sker. Vi hoster nogle af danmarks største portaler, og sikrer at sådan noget ikke sker gang på gang..
Det er muligt, men det er vist ikke en tilbudstråd. Og det er sådan set ikke for at genere dig jeg skriver det, det er bare et godt råd. Da det giver mere "badwill" end goodwill at skrive tilbud i sådan en tråd.
Det er en serverfejl, og i hans beskrivelse lyder det som om det tit sker. Vi hoster nogle af danmarks største portaler, og sikrer at sådan noget ikke sker gang på gang..
Hvorfor skal Amino bruges til fejlfinding af websites der er nede? Ud over at det nok er den ringeste måde at løse problemer på (masse gætterier, få fakta), kan leverandører meget nemt hænges ud for noget som faktisk ikke er et problem i deres ende.
Jeg ville være ked af at have kunder som brugte et offentligt debatforum til at fejlsøge deres problemer.
Kontakt mig venligst på Silas@loogle.dk - jeg kan tilbyde dig den bedste serverløsning til den samme pris!
Og så sikrer jeg dig at din side ikke går i nedbrud..
Husk at alle kunder får 1200,- kr. i Google adwords gratis
det er ikke server der er problemet men en eller anden art virus lagt på computeren eller en der gik på min computer men jeg tror mest det virus så , men , da problemet er væk efter en system gendannelse af min computeren , dog er lidt bange , det er sikkert noget der bare har afsøgt min computer med mine koder et eller andet program