Jeg forstår ikke, hvorfor "min hjemmeside er nede" skal ind på Amino. For det første er chatten åbn, har været det i over to timer og er det også i de næste ti. Derudover er helpdesk bemandet, så du kan bare skrive derind, så får du svar. Der er masser muligheder for at komme i kontakt med os. Sidst, men ikke mindst, findes der services som http://www.downforeveryoneorjustme.com/www.stripdanmark.dk hvor du kan tjekke din side udefra. Vi har ikke kunnet genskabe de problemer du oplever. Hverken fra vores egne computere eller eksterne services. Endvidere er der ingen problemer med serveren. Jeg vil ikke tale support herinde, så kontakt os, så ser vi på det hvis du stadig har problemer.
Virus er kommet ind via sikkerhedshuller på kundens egen side, som vi har hjulpet med at løse. De maskiner vi har online er ikke overbooked, vi har tværtimod investeret i ekstra kapacitet for at kunne blive ved med at levere. Endeligt har hverken vores overvågning eller øvrige alarmer har meldt fejl, og vi har ikke kunnet genskabe de problemer der omtales.
Det er ren gætteri fra din side, og du ved reelt ikke noget om, hvordan det fungerer. Selvfølgelig er det ikke muligt at du fra en kunde kan skrive i andre kunders filer. Det samme gør sig gældende vedr. at fylde diske op.
Hvis der er nogen, som ikke kan komme i kontakt med os, er det deres egen skyld. Chat, helpdesk, kontaktform - der er masser muligheder, og vi laver ikke andet end at sidde her 12 timer i døgnet (som minimum). Så hvor skal vi hen med det her? Der er utrolig meget gætteri og skræmmende få fakta. Lad os nu henstille support til de virksomheder der driver ydelserne og lade være med at gætte om ting vi ikke har belæg for. Så går det også noget hurtigere med at få løst eventuelle problemer :-) Fortsat god dag. |
Nu ved jeg ikke hvilken serverløsning du har, men med så mange besøgende du har, så tror jeg efterhånden du skal ud i en mere professionel hosting løsning.
Der er mange som tilbyder "Professionel managed hosting" (selv MeeBox har også en løsning), som kan sørge for at der ikke opstår denne type udfordringer medmindre der sker noget ekstraordinært. Det koster så nogle tusinde kroner pr måned, men hvis du ikke er betaleligt med så mange besøgende på nogle af de ord som du ligger på, så er det nok SEO der skal arbejdes mere på ;-)