Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

min side nede igen stripdanmark.dk grundet min egen computer

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,1 stjerner givet af 9 person

Jeg forstår ikke, hvorfor "min hjemmeside er nede" skal ind på Amino

For det første er chatten åbn, har været det i over to timer og er det også i de næste ti. Derudover er helpdesk bemandet, så du kan bare skrive derind, så får du svar. Der er masser muligheder for at komme i kontakt med os. Sidst, men ikke mindst, findes der services som http://www.downforeveryoneorjustme.com/www.stripdanmark.dk hvor du kan tjekke din side udefra.

Vi har ikke kunnet genskabe de problemer du oplever. Hverken fra vores egne computere eller eksterne services. Endvidere er der ingen problemer med serveren. Jeg vil ikke tale support herinde, så kontakt os, så ser vi på det hvis du stadig har problemer.

Kasper Grubbe:
Uanset hvor god en service de leverer, så burde ovenstående slet ikke ske.

Virus er kommet ind via sikkerhedshuller på kundens egen side, som vi har hjulpet med at løse. De maskiner vi har online er ikke overbooked, vi har tværtimod investeret i ekstra kapacitet for at kunne blive ved med at levere. Endeligt har hverken vores overvågning eller øvrige alarmer har meldt fejl, og vi har ikke kunnet genskabe de problemer der omtales.

Kasper Grubbe:
Men hvis det er sket at én kunde har spredt en virus til andre kunder, så tyder det på himmelråbene dum sikkerhed, og det vil kun skabe problemer fremadrettet.

Det er ren gætteri fra din side, og du ved reelt ikke noget om, hvordan det fungerer. Selvfølgelig er det ikke muligt at du fra en kunde kan skrive i andre kunders filer. Det samme gør sig gældende vedr. at fylde diske op. 

Kasper Grubbe:
For det tredje, kan du virkelig kalde det god service hvis din host forsvinder og ikke er til at komme i kontakt med når du har problemer?

Hvis der er nogen, som ikke kan komme i kontakt med os, er det deres egen skyld. Chat, helpdesk, kontaktform - der er masser muligheder, og vi laver ikke andet end at sidde her 12 timer i døgnet (som minimum).

Så hvor skal vi hen med det her? Der er utrolig meget gætteri og skræmmende få fakta. Lad os nu henstille support til de virksomheder der driver ydelserne og lade være med at gætte om ting vi ikke har belæg for. Så går det også noget hurtigere med at få løst eventuelle problemer :-)

Fortsat god dag.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 12:28

Nu ved jeg ikke hvilken serverløsning du har, men med så mange besøgende du har, så tror jeg efterhånden du skal ud i en mere professionel hosting løsning.

Der er mange som tilbyder "Professionel managed hosting" (selv MeeBox har også en løsning), som kan sørge for at der ikke opstår denne type udfordringer medmindre der sker noget ekstraordinært. Det koster så nogle tusinde kroner pr måned, men hvis du ikke er betaleligt med så mange besøgende på nogle af de ord som du ligger på, så er det nok SEO der skal arbejdes mere på ;-)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:29

Mikael christiansen:

de skrev nu til mig jeg var blokeret i deres firewall for mange fejl log in , min internet mobil er dog variable ip , så forstår ikke rigtigt hvad der er sket et fejl log in burde ikke fjerne adgang for mig 

Selv om du ikke har fast ip, skifter den nødvendigvis ikke hver gang du går på nettet. Når man får en dhcp tildelt ip-adresse, har den en levetid på x tid.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders - Meebox:

Hvis der er nogen, som ikke kan komme i kontakt med os, er det deres egen skyld. Chat, helpdesk, kontaktform - der er masser muligheder, og vi laver ikke andet end at sidde her 12 timer i døgnet (som minimum).

Så hvor skal vi hen med det her? Der er utrolig meget gætteri og skræmmende få fakta. Lad os nu henstille support til de virksomheder der driver ydelserne og lade være med at gætte om ting vi ikke har belæg for. Så går det også noget hurtigere med at få løst eventuelle problemer :-)

Skype-Smile

Jeres hukommelse er efter min personlige vurdering altså ikke ligefrem imponerende.

Men rart, at I nu også tager dokumentation fra forskellige eksterne availability-monitorer alvorligt.

Min support-ticket historik er ikke absolut enig i din fremstilling af jeres ufejlbarlighed.

Jeg kan dog uden tvivl bakke op om, at I har bedre mulighed for at supportere kunderne, når I har dialogen med dem direkte, enten via Ticket-systemet, på mail eller på anden måde, og ikke via et offentligt forum, hvor I hele tiden skal passe på jeres image og troværdighed.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:44

Boysen:

Kasper Grubbe:

- Du får virus, som jeg formoder ikke er din skyld, og det giver dig problemer.

- De fylder serveren op, og det giver dig problemer.

- Din side er offline to gange på en uge.

Måske har kunden ikke altid ret? Måske er det Mikael der har lavet fejl... har du overvejet det?

jeg ved ikke om min fejl eller ej men jeg havde ikke en sikker kode til min side stripdanmark.dk

lige ved jeg ikke hvor fejlen er men kunne se ud til måske er mit mobil internet eller er min computer der driller , jeg er ikke computer nørd men må styrke min computer sikkerhed og mobil internet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:48

Anders - Meebox:

Jeg forstår ikke, hvorfor "min hjemmeside er nede" skal ind på Amino. 

For det første er chatten åbn, har været det i over to timer og er det også i de næste ti. Derudover er helpdesk bemandet, så du kan bare skrive derind, så får du svar. Der er masser muligheder for at komme i kontakt med os. Sidst, men ikke mindst, findes der services som http://www.downforeveryoneorjustme.com/www.stripdanmark.dk hvor du kan tjekke din side udefra.

Vi har ikke kunnet genskabe de problemer du oplever. Hverken fra vores egne computere eller eksterne services. Endvidere er der ingen problemer med serveren. Jeg vil ikke tale support herinde, så kontakt os, så ser vi på det hvis du stadig har problemer.

Kasper Grubbe:
Uanset hvor god en service de leverer, så burde ovenstående slet ikke ske.

Virus er kommet ind via sikkerhedshuller på kundens egen side, som vi har hjulpet med at løse. De maskiner vi har online er ikke overbooked, vi har tværtimod investeret i ekstra kapacitet for at kunne blive ved med at levere. Endeligt har hverken vores overvågning eller øvrige alarmer har meldt fejl, og vi har ikke kunnet genskabe de problemer der omtales.

Kasper Grubbe:
Men hvis det er sket at én kunde har spredt en virus til andre kunder, så tyder det på himmelråbene dum sikkerhed, og det vil kun skabe problemer fremadrettet.

Det er ren gætteri fra din side, og du ved reelt ikke noget om, hvordan det fungerer. Selvfølgelig er det ikke muligt at du fra en kunde kan skrive i andre kunders filer. Det samme gør sig gældende vedr. at fylde diske op. 

Kasper Grubbe:
For det tredje, kan du virkelig kalde det god service hvis din host forsvinder og ikke er til at komme i kontakt med når du har problemer?

Fortsat god dag.

mit hovedet driller mig jeg kan faktiske ikke finde grunden måske er det min computer lige nu der laver blokering det er ikke smart , når de skriver det antal log in fejl igennem min ip tyder det på der ligger noget på min computer der er forkert lige nu

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:53

Jonas Jørgensen:

[slettet fordi det tydeligvis var Mikael egen fejl]

det er ikke min fejl vis anden , anden sat noget på min computer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:15

Kristian Ole Rørbye:

Den fungere også fint herfra Thailand af :)

tusind tak , jeg tror også jeg er ved at finde ud ad hvor problemet ligger

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:18

John Nielsen:

Anders - Meebox:

Skype-Smile

Jeres hukommelse er efter min personlige vurdering altså ikke ligefrem imponerende.

Men rart, at I nu også tager dokumentation fra forskellige eksterne availability-monitorer alvorligt.

Min support-ticket historik er ikke absolut enig i din fremstilling af jeres ufejlbarlighed.

Jeg kan dog uden tvivl bakke op om, at I har bedre mulighed for at supportere kunderne, når I har dialogen med dem direkte, enten via Ticket-systemet, på mail eller på anden måde, og ikke via et offentligt forum, hvor I hele tiden skal passe på jeres image og troværdighed.

Dbh. John

lige her kunne jeg se måske var min computeres sikkerhed , de skrev ikke kunne være problemet , men ser ud til efter låst efter ikke sker mere så der har nok nogle været over min computer så der skal også arbejdes med sikkerheden , jeg blev mere mere og mere forvirret derfor skrev jeg på forumet om hjælp , da den var nede for mig og ikke dem

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:30
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

slettet igen havde ikk lige læst hele tråden

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)