Hvorfor skal Amino bruges til fejlfinding af websites der er nede? Ud over at det nok er den ringeste måde at løse problemer på (masse gætterier, få fakta), kan leverandører meget nemt hænges ud for noget som faktisk ikke er et problem i deres ende.
Jeg ville være ked af at have kunder som brugte et offentligt debatforum til at fejlsøge deres problemer.
Mvh Carsten
faktiske er det ikke fejl Findinge , jeg skrev første suport de sagde ikke nede , så skrev jeg her meget hurtig , nu ser det ud til det er min computer der laver lidt ged i det , så du misforstået hvad jeg spørger om
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Så for at opsummerer, poster du på Amino at dit webhotel er nede og at du ikke kan komme i kontakt med udbyderen, og så viser det sig at det er din PC den er gal med.
Amino er ikke et lille privat lukket netværk, men et offentligt forum som besøges af tusindvis af brugere, og alt der skrives suges ind i Google. Så jeg synes ikke at det er helt fair overfor din udbyder at de "hænges ud" når nu de ikke var årsagen til problemet.
Så for at opsummerer, poster du på Amino at dit webhotel er nede og at du ikke kan komme i kontakt med udbyderen, og så viser det sig at det er din PC den er gal med.
Amino er ikke et lille privat lukket netværk, men et offentligt forum som besøges af tusindvis af brugere, og alt der skrives suges ind i Google. Så jeg synes ikke at det er helt fair overfor din udbyder at de "hænges ud" når nu de ikke var årsagen til problemet.
Mvh Carsten
jeg hænger dem ikke ud , men er måske verdens mester i skriv kunsten , jeg har rette overskriften så der ingen tvivl at det er min computer der nok er problemet ,
jeg troet dog i starten det var meebox.net må jeg erkende men fandt ud ad , problemet ligger et andet sted nu
ja så fejlen ligger hos mig , jeg skal finde ud ad gør min computer mere sikker
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows