Der findes tons af dem til chrome. Benytter selv NoFollow Simple 1.0.7, men der findes rigtig mange andre. De fleste enten outliner med en rød stribet linje, eller gennemstreger links hvis de er NO-follow.
Det er vigtig at ved at du ikke kun skal lave follow links, der må meget gerne også være nofollow. Hvis det er din side kommer kun til at have follow links i hobetal, kan google se det som spam.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Grunden til at det ikke er godt kun at fokuserer på do follow er at det for eksempel ser rimelig suspekt ud, hvis 90-100% af ens backlinks er dofollow, og det kan give en negativ effekt. Nofollow giver også værdi.
Grunden til at det ikke er godt kun at fokuserer på do follow er at det for eksempel ser rimelig suspekt ud, hvis 90-100% af ens backlinks er dofollow, og dette kan medvirke til negative effekter i søgemaskinen.
Er her nogen der har kendskab til et program der lyn hurtigt kan scanne om en side er follow eller no-follow egentlig? :)
Hvad mener du overhovedet med om en side er nofollow eller ej?
Jeg gætter du mener om de udgående links er nofollow eller ej. Der plejede jeg at bruge Firefox til at tjekke den - og så at installere et plugin der giver røde stiplede linjer omkring nofollow links. I dag gider jeg ikke tænke i de baner. Hvis jeg er en smule nysgerrig højreklikker jeg lige i mit min Chrome browser og vælger "Vis detaljer om elementet"-
Ja, Gita, jeg er rimelig sikker på det er lige præcis det han mener ;-)
Som Gita også skriver, synes jeg ikke du skal ligge for meget i det. Find relaterede blogs og skriv nogle fede gæsteindlæg!
Få lagt artikler op i alle artikeldatabaser. Kør det lidt naturligt. 'Det ikke naturligt at lave 50 backlinks den ene dag, og ikke lave nogle de næste 20 dage.'
Jeg har netop lavet en opdateret liste med artikeldatabaser og linkkataloger.