Hvis man har et tysk "cvr nummer", skal man så kontakte forsikringsselskabet direkte i Tyskland? Eller? |
Nogen der har erfaring med kreditkortforsikring
|
Så har jeg købt forsikringen. Jeg har meget svært ved at se hvorfor man som webshopejer ikke skulle tegne denne forsikring. For selvom vi arbejder ihærdigt på at gøre vores svindelfilter mere og mere effektivt så er 1477,- stadig småpenge for at kunne ”sove lidt mere roligt om natten”. Og skulle det vise sig at vi om et år ikke har brugt forsikringen fordi vores filter har været 100% effektivt tror jeg faktisk stadig vi vil gentegne produktet |
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk
@ Martin Rene så er 1477,- stadig småpenge for at kunne ”sove lidt mere roligt om natten”. Jeg er enig Martin - men det er jo også det forsikring handler om. En dækning for noget vi ikke håber sker :)
|
Hej Troels Jeg kan på vegne af de adspurgte svare, at der endnu ikke er nogen, der har haft en skade, da vi ikke er oplyst om anmeldelser endnu. Du er meget velkommen til at kontakte mig, hvis du har spørgsmål til, hvordan sagsbehandlingen vil foregå. Jeg kan kontaktes på 48 10 51 69 Med venlig hilsen Per |
Nu har jeg også købt hos Per, syntes alt i alt det er super godt tiltag og prisen er yderst fair, selvom man forhåbentligt ikke for brug for det, men jeg vil gerne ofre de penge for at undgå den frygt jeg har ved nogle ordrer, ikke at vi ikke fortsat vil gøre hvad vi kan, men man behøver ikke bekymre sig på samme måde længere :o) |
astina.dk alt i styling unikt biludstyr
Enig - og vi har også købt forsikringen. Svindel med kreditkort er vi blevet ganske gode til at fange. Dankort svindel er lidt vanskeligere at spotte på forhånd. Her giver Per's forsikring lidt tryghed, nu da Nets slipper afsted med at fralægge sig alt ansvar. |
Sikke dog et håbløs irriterende indlæg - kan du ikke lade vær med at lave alle disse, som ikke rigtig kan bruges af nogen? Syntes at du har en meget enten/eller holdning til meget i dine indlæg. Kreditkortforsikring, er rigtig smart og noget mange forretninger efterspørger, da alle ønsker mere sikkerhed på deres betalinger (og 3D Secure er desværre ikke helt uproblematisk). (Beklager at dette bliver et lidt surt opstød). |
Er der nogen der ved om dette firma stadig er aktivt og er der nogen der har erfaringer med udbetaling af erstatning fra dem ? Når man går på www.kreditkortforsikring.dk så ender man på en forsikringsmægler side. |