Det koster måske lidt kunder i DK, men sådan er det. DK er bare mange år bag efter resten af verden, når det gælder betaling online...
Og du har helt ret, at Verified og SecureCode ik dækker dankort transaktioner, men det gør ovenstående service jo heller ik!!! Et dankort er et debitcard, og servicen dækker kreditkort. Så ovenstående service er ubrugelig, hvis du kun har dankort transaktioner...
Sådan er det hvis man vil bruge "Visa Verified" ja, men for mit vedkommende vil det så ikke blive aktuelt, da jeg ikke øge bøvlet for mine kunder, da de for 99% vedkommende bliver danske.
Helt korrekt.. Sorry, jeg var lidt hurtigt ude der... Men eftersom forsikringen kun gælder i Europa hvor Visa og Mastercard sidder på størsteparten af kreditkorts køb, så mener jeg stadig at det er spild af penge at tegne en sådan tillægs forsikring...
Men.. Igen... Kontakt for en sikkerheds skyld din betalingsleverandør (DIBS, EPAY, QUICKPAY, PAYPAL) og hør hvordan du er sikret i form af svindel med kreditkort.
Jeg arbejdet pt. på at integrere EPAY, men så vidt jeg kan se har de ikke nogen tillægsforsikring, ud over deres FRAUD tilvalg til 0,30 øre pr. transaktion. Jeg kan dog ikke se nogen steder at de så faktisk dækker omkostningerne såfremt der er sket misbrug af et kort, selvom man har tilvalgt deres løsning.
For mit vedkommende vil dette tilvalg være for stor en omkostning, idet jeg forventer et stort antal transaktioner pr. uge (>1.000).
Det koster måske lidt kunder i DK, men sådan er det. DK er bare mange år bag efter resten af verden, når det gælder betaling online...
Og du har helt ret, at Verified og SecureCode ik dækker dankort transaktioner, men det gør ovenstående service jo heller ik!!! Et dankort er et debitcard, og servicen dækker kreditkort. Så ovenstående service er ubrugelig, hvis du kun har dankort transaktioner...
Sådan er det hvis man vil bruge "Visa Verified" ja, men for mit vedkommende vil det så ikke blive aktuelt, da jeg ikke øge bøvlet for mine kunder, da de for 99% vedkommende bliver danske.
Men hvorfor så købe en kreditkort forsikring, når du alligevel hovedsageligt skal sælge via debitcard (dankort)? Den dækker alligevel ikke svindel med kort, da dankort ikke er et kreditkort...
Men hvorfor så købe en kreditkort forsikring, når du alligevel hovedsageligt skal sælge via debitcard (dankort)? Den dækker alligevel ikke svindel med kort, da dankort ikke er et kreditkort...
Jeg ved heller ikke om jeg køber en forsikring. Overvejer det, da jeg uden tvivl også vil få handler via kreditkort. Prisen synes jeg er lav i forhold til at NETS tager 250 kr. i gebyr, samt arbejdet med at forsøge at få det skyldige beløb ind efterfølgende. Beløbet forsikringen koster, vil være dækket ind af 2 svindelsager på et år, samtidig med at mine kunder vil kunne gennemføre en betaling lettest muligt.
Jeg arbejder for agenturet der står bag forsikringen. Forsikringen dækker misbrug på alle korttyper og dermed også Dankort.
Okay så er det jo på plads. Det ville måske være smart, hvis I også skrev det på hjemmesiden. For der nævnes kun kreditkort på samtlige sider, og intet om debitkort mm.
Ved du hvem man skal kontakte, hvis man vil have forsikringen til et tysk firma?
For mit vedkommende vil dette tilvalg være for stor en omkostning, idet jeg forventer et stort antal transaktioner pr. uge (>1.000).
Nu skal jeg ikke sidde her og lege sælger... men Quickpays antifraud-facilitet er inklusive i abonnementet, og koster ikke extra pr. transaktion.
Anti-fraud har intet m. forsikring at gøre, og sikrer jer ikke mod svindel. Vi analyserer blot alle transaktioner og hæver små flag man skal være opmærksom på i fald en transaktion er "mistænkelig".
ca. 1.000,- om året for en dækning op til 50.000,-
For mit eget vedkommende har jeg kun haft 1 ( lille) i år på 650,- incl. chargeback, så foreløbig ville det ikke have kunnet betale sig - men alligevel synes jeg det lyder som en fornuftig deal.