Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne i finde på at købe kød her ?

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du styr på leveringen af varene? Hvis ikke så må vi se om vi ikke kan finde ud af noget :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 66
Fra  Juletrae.net Skrevet kl. 19:01

For mit eget tilfælde, er køb af kød noget af en tillidssag. Ved et køb, hvor jeg ikke kan se og bedømme varen på forhånd, er det for mig vigtigt at vide præcist hvor kødet kommer fra. Er det ikke muligt at lave en aftale med nogle få gårde, så du kan give kødet en historie? Du konkurrerer jo i en vis udstrækning med "gårdbutikker" på nettet, hvor du får hele historien med i købet.

Vi havde lidt samme problem da vi startede onlinebutik op med salg af juletræer op i 2001. Kunderne var vant til selv at vurdere og udvælge juletræerne - og der fandtes ikke lignende onlinebutikker. Derfor gjorde vi rigtig meget ud af at fortælle historien. Da butikken så kørte efter et par år, havde vi en masse tilfredse kunder der fungerer som ambassadører + en del medietid, der også fungerede som kvalitetsstempel. Men starten var meget hård.

Juletrae.net Juletræ leveret til døren i København mv. Glædelig jul :-)

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 13:20

Sunbao:

Det meste om selve siden er sagt så det springer vi over, ud over den ser indbydende og fin ud.

Ud fra hjemmesiden er det umuligt at finde ud af hvad kunde segment du prøver at få fat i ?.

Vi får ikke andet end 100% dansk oksekød at vide, er det så samme tarvelige kvalitet det er slagtet af som i det lokale supermarked ?.

Dit udvalg af pølser, antyder i alt fald ikke slagter kvalitet, men masse produktion, fra sørwi, som kan købes i de fleste supermarkeder,  i den ene eller anden form. Jo bevares det er da et af de mindre slagterier, men næppe noget nogen vil betegne som slagter kvalitet. Tale om forkælelse er der i alt fald næppe tale om der.

Samme gør sig gældende når du forsøger at sælge frossen medister fra sørwi.

Umildbart foretager du dig ikke andet end, at indsamle ordre også bestille det færdighakkede kød etc, hos dine leverandører ? er det korrekt.

Trist du åbenbart, ikke vil svare men det bekræfter vel så bare at det er tilfældet.

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 14:02

Hej Sunbao

Grunden til jeg ikke har svaret er ret simpel, jeg har ikke set dit indlæg tidligere :). Så du kan lige få svaret nu.

Det er korrekt at jeg indsamler ordrer og derefter bestiller det ved mine leverandører. Men her stopper sammenligningen med supermarkedet også. Tag for eksempel mit hakkede kød. Det er hakket samme morgen, og ikke hakket ud af kød som først har været en steg, for så sidenhen at blive skåret til koteletter og så tilsidst bliver det hakket. Som jeg vist også nok har skrevet rundtomkring, så skulle man tage de produkter der lagt ind med et gran salt. Det er på ingen måde hele mit udvalg, der vil komme et langt større udvalg. Pølserne er af kvalitet og lavet efter Sørwi's egne opskrifter, som går mange år tilbage i tiden. Du kan ikke købe Sørwi i alle supermarkeder, og selv dem du kan i, så er der stadig forskel på kvaliteten. Der er også forskel på kvaliteten i fx en hamburgeryg. For at supermarkedet kan konkurrere på prisen, sælger de hamburgerryg, kylling og alt muligt andet som er pumpet med vand. Det giver lavere kilopris men et ringere produkt. Det vil jeg ikke acceptere, derfor vil de produkte jeg får lavet, ikke indeholde de mængder vand og skidt, som du finder til supermarkedskvalitet.

Billederne på siden, er bare nogle billeder jeg har til låns, indtil jeg får produkterne bestilt hjem, herefter får jeg taget mine egne billeder, som også bedre vil afspejle den kvalitet der i de varer jeg sælger. Jeg har investeret både tid og penge i ordentligt fotoudstyr, samt undervisning i fototeknik og billedbehandling.

Jeg vil også have særligt godt kød, som fx. Argentinsk oksefilet som har modnet i 3 måneder, eller kød fra Himmerland, hvor der er lagt vægt på dyreadfærd og korrekt modning.

Ligenøjagtig med medisteren som er frossen. Der forstår jeg ikke problemet, en frossen medister er ikke ringere end en fersk medister. Problemeter bare at jeg ikke kan få medisteren fersk, da de ikke laver den hver dag udenfor julemåneden. Jeg kan sagtens finde en anden medister et andet sted og tage ind, men nu er Sørwi's engang bare den bedste, så hvorfor skulle jeg sælge en som var ringere?.

Jeg håber der var svar du kunne hygge dig med, og tak for at du har givet dig tid til at kigge på siden. Det sætter jeg virkelig pris.

Siden er ingenlunde færdig, og pt. sidder jeg og arbejder på en masse topbannere il hver eneste kategori, hvor der bliver slået nogle pointer fast omkring, levering, kvalitet, kødets egenskaber. Pointer som skal hjælpe med at profilere siden, og gøre sådan at den skiller sig fra andre, som du korrekt skriver at, den ikke gør på nuværende tidspunkt.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 21:48

Jeg ville ændre "læg i kurv" knappen. Det er svært at se teksten oven på billedet.

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 23:10

Det kan jeg kun give dig ret i, det vil jeg lige snakke med min udvikler omkring.

Tak for svaret :)

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)