Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne i finde på at købe kød her ?

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Ja det er bare en testside jeg har linket til.

undskyld det viste jeg ikke

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 22:52

Siden bliver først indexeret, når Google finder siden - og du har lige lavet links :-)
Højreklik et sted og tryk på "vis kilde", og søg efter noindex. Hvis ikke du finder noget, så skal du ringe til dit udviklingshus asap :-)

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 22:54

Hej Jakie

Jeg vil sørge for at bringe CVR fadæsen iorden :)

Jeg er i fuld gang med SEO, og hold da kæft det er tidskrævende, jeg har også lige et studie til finansøkonom som skal passes ved siden af det her :), men jeg prøver at nå det hele.

Jeg har allerede aftaler i stand med en vinimportør, og jeg har mulighed for også at sælge oste. :)

Helt sikker nogle gode tanker du har gjort dig, jeg vil skrive dem ned. Med hensyn til farven, så ved jeg ikke om jeg er enig, men det er svært at vurdere. Jeg tror jeg prøver at beholde den, og så ser jeg om andre får lyst til Børsen senere hen Big Smile

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 22:58

Her hvad jeg fandt i kilde, håber satme ikke jeg har fucket op :)

<

meta name="robots" content="NOINDEX,NOFOLLOW"

/>

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 23:01

Hvis du har mulighed - så spil på dyrevelfærd!

Jeg elsker selv dyr, fuldstændig og spiser derfor kun kød som har levet et godt liv (jeg prøver hvertfald så meget som muligt at gøre dette)

Så hvis jeg skulle handle ved dig skulle jeg være sikker på om det er Økologisk, dyrevelfærd eller andet.

Evt. i stedet for den grå kedelige baggrund, så se om du kan sætte f.eks. en græssende ko i et af hjørnerne, eller noget. 

Håber du kan bruge det..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 23:01

Det er lige som det skal være :-)

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 23:03

Fuck, der blev jeg lige glad igen :)

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 23:05

Hej Richard

Jeg tør ikke spille på dyrevelfærd, da jeg ikke kan dokumentere, hvordan dyrene har haft det. Selv er jeg ikke stor tilhænger af økologi, men det er klart at jeg skal snakket med min leverandør, da jeg ved at der er mange som tillægger det stor værdi.

tak fordi du ville bruge tid på at kigge det igennem

med venlig hilsen

Simon Jakobsen

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 23:12

Til allesammen

Tusind tak for alt den fede respons. Det har virkeligt været brugbart. Jeg er overvældet over, hvor mange hjælpsomme Amino'er der er tilstede herinde sådan en kold onsdag aften. Virkelig fedt at i har villet ofre noget tid på at hjælpe.

med de venligste hilsner

Simon Jakobsen

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 23:23

Det meste om selve siden er sagt så det springer vi over, ud over den ser indbydende og fin ud.

Ud fra hjemmesiden er det umuligt at finde ud af hvad kunde segment du prøver at få fat i ?.

Vi får ikke andet end 100% dansk oksekød at vide, er det så samme tarvelige kvalitet det er slagtet af som i det lokale supermarked ?.

Dit udvalg af pølser, antyder i alt fald ikke slagter kvalitet, men masse produktion, fra sørwi, som kan købes i de fleste supermarkeder,  i den ene eller anden form. Jo bevares det er da et af de mindre slagterier, men næppe noget nogen vil betegne som slagter kvalitet. Tale om forkælelse er der i alt fald næppe tale om der.

Samme gør sig gældende når du forsøger at sælge frossen medister fra sørwi.

Umildbart foretager du dig ikke andet end, at indsamle ordre også bestille det færdighakkede kød etc, hos dine leverandører ? er det korrekt.

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)