Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne i finde på at købe kød her ?

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Faldt lige over en mere :

HVORDAN LEVERER VI ?

Vi kører selv ud med varerne til dig i løbet af natten og vi er fremme hos dig senest klokken 06.00. Det vil sige, at inden du går ud af døren om morgenen, har mulighed for at stille dine varer på køl. Som udgangspunkt stiller vi dine varer foran din dør, men ønsker du at vi stiller varerne et andet sted, så venligst gør opmærksom på dette i kommentarfeltet når du afgiver bestilling.

Bliver det leveret i køleboks ? dette er ikke beskrevet

Personligt vil jeg være betænkelig med at have mine varer , stående uden for min dør natten over

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:26

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Arghh glemte link

Her er linket

http://madkammer.dk.web119.curanetserver.dk/online-slagter.aspx

er det en test side med det nye design ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:28

få dit cvr nummer i fodnoten på siden og kontakt siden dette styrker sidens troværdighed

social medier en ide med google plus og twitter på siden .

kontakt siden en fordel med en kontakt formular derved lettere at kontakte dig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:31

jeg kan hellere ikke se hvordan varen bliver leveret på siden dette frem går ikke af siden , står det udenfor hele natten ?

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 22:37

Selvom jeg er holdt op med at spise kød så kan jeg da godt give lidt input.

Når jeg kigger på http://madkammer.dk.web119.curanetserver.dk/Shop/boeffer/Default.aspx ville jeg gerne vide hvad fedt procenten er.

En anden ting jeg ikke synes om er at man skal bestille relativt lang tid i forvejen hvor jeg tror i vil kunne få meget mere forretning hvis levering kunne være dagen efter eller senest 2 dage. Det skal så ikke kun være en dag der bringes ud.

Det er nok heller ikke alle som vil stå op før kl 6 for at modtage en pakke med kød...............

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:39

hvad lejligheder ringer i på der om natten eller skal i have opgangs nøglerne , så i kan komme op med kødet

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 22:40

Husk for guds skyld at få noindex på hele sitet, mens det ligger på udviklingsiden. Du vil ikke starte din shops liv med at være indexeret på et forkert domæne :-)

(Kan ikke se om det allerede er på, da jeg sidder på mobilen)

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 22:43

Jeg rpøver at se om jeg besvare det hele her, hvis jeg kan huske spørgsmålene.

Ja det er bare en testside jeg har linket til.

Kødet er pakket i termokasser, med et iselement som bibeholde en køleskabtstemperatur i minimum 24 timer, og op til 72 timer, afhængig af temperaturen udenfor.

Hele leveringssiden skal også skrives om, da der ikke vil være levering om natten. Der vil være levering mellem klokken 15.00 og klokken 22.00 om aftenen. Jeg kan ikke sige præcist, hvornår jeg vil være på de enkelte adresser, men jeg vil altid banke på døren, og folk kan i kommentarfeltet, skrive hvor de ønsker at jeg må stille varerne.

Jeg kan godt forstå det er utrygt at købe kød for måske 1500-2000 kroner og så skal det stå udenfor, men jeg har søgt en del, og alle mine konkurrenter, kører efter de samme principper med at stille varerne udenfor. Jeg har også søgt vidt og bredt efter folk som har oplevet at få stjålet en kasse, men jeg har ikke kunne finde et eneste eksempel online. Så jeg tror det er meget sjældent det forekommer. De typiske kunder til det her, vil også være folk med egen have, hvor varerne ikke står midt på gaden eller i en opgang.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 22:48

Hej. 

Jeg er ret sikker på at du juridisk skal have dit CVR-nummer og adresse på alle sider (Det mener jeg, at jeg har læst i en jurabog for webshops uden at jeg dog kan angive kilde). Desuden er det Kutyme at man også har en mail eller telefonnummer og oprettelsesår.  (Ret mig, hvis jeg tager fejl) 

Gerne et kurv-ikon oppe i højre side ved siden af "pølser og pålæg" menupunktet - det er også dér man plejer at have sin indkøbsvogn, og derfor vil din kunde formentligt forvente at se den der. Du kan sagtens beholde den i venstre side også, bare at du har et ikon eller lign. som angiver, at man kan trykke der for at komme til kurven.

Revurder designet - man bruger som regel ikke så nedtonede farver, når man har med fødevarer at gøre. Det er frisk kød og jeg får associationer til Børsen.

Desuden så ville en slags blog være en god ide, hvor der er taget højde for SEO. Her skulle i/du så lave artikler om kød, opskrifter, tips og tricks til at kødet smagere bedre. For mig at se ville dette give et brand om at i ved hvad i laver, samtidig med at, der "måske" kan være søgninger på google efter det, hvor der så kommer ny potentielle kunder ind, og derved skabe et slags lead.

Evt. skulle du overveje at lave lidt undersøgelse på "mere salg" - måske i allerede har overvejet det - men når jeg køber en bøf vil jeg fanme også have en god sovs :D ! Måske en god vin! Kan du få noget oveni kuren? Selvfølgelig skal det ikke gå ud over, hvad der var ment med webshoppen.

Håber det kunne bruges - bare en masse tanker.

Ellers en fin side :)

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 22:49

Jeg tror ikke jeg kan bliver indekseret, jeg kan i hvert fald ikke finde mig selv ved søgninger på google.

Lige med hensyn til levering: Jeg håber mit forrige post har besvaret en hel del. Her kommer punktformen lige

Levering sker mellem klokken 15.00 og 22.00 hver torsdag

Det er ikke muligt med levering hver anden dag, ihvertfald ikke i starten, da det kræver at den vis mængde varebestillinger før det er rentabelt at bringe ud. Nu er det heller ikke meningen at man bare bestiller to pakker kød og ikke mere. Det kan aldrig svare sig. Man skal op og købe for minimum 500-1000 kroner, før det er noget ved som kunde også, der kommer altså lige en fragt på 50 kroner oveni.

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)