Hej.
Jeg er ret sikker på at du juridisk skal have dit CVR-nummer og adresse på alle sider (Det mener jeg, at jeg har læst i en jurabog for webshops uden at jeg dog kan angive kilde). Desuden er det Kutyme at man også har en mail eller telefonnummer og oprettelsesår. (Ret mig, hvis jeg tager fejl)
Gerne et kurv-ikon oppe i højre side ved siden af "pølser og pålæg" menupunktet - det er også dér man plejer at have sin indkøbsvogn, og derfor vil din kunde formentligt forvente at se den der. Du kan sagtens beholde den i venstre side også, bare at du har et ikon eller lign. som angiver, at man kan trykke der for at komme til kurven.
Revurder designet - man bruger som regel ikke så nedtonede farver, når man har med fødevarer at gøre. Det er frisk kød og jeg får associationer til Børsen.
Desuden så ville en slags blog være en god ide, hvor der er taget højde for SEO. Her skulle i/du så lave artikler om kød, opskrifter, tips og tricks til at kødet smagere bedre. For mig at se ville dette give et brand om at i ved hvad i laver, samtidig med at, der "måske" kan være søgninger på google efter det, hvor der så kommer ny potentielle kunder ind, og derved skabe et slags lead.
Evt. skulle du overveje at lave lidt undersøgelse på "mere salg" - måske i allerede har overvejet det - men når jeg køber en bøf vil jeg fanme også have en god sovs :D ! Måske en god vin! Kan du få noget oveni kuren? Selvfølgelig skal det ikke gå ud over, hvad der var ment med webshoppen.
Håber det kunne bruges - bare en masse tanker.
Ellers en fin side :)