- Jeg har planer om at åbne en tank-station (ink. Købemand). Jeg har været i branchen ca 2 år som sælger, nu overvejer jeg at blive chef til en tankstation. Derfor vil jeg gerne spørge jer om;
- Hvor mange penge skal jeg have sparet op sådan ca. før jeg snakker med banken.? - Jeg vil meget gerne høre jer om alt mulige idé til denne process.
Min lokale "tank+købmand" startede som tank, men har nu en aftale med 123 (tror jeg de hedder), som har tank-driften. Han har så koncentreret sig om sig tilknyttet mini-markede som faktisk er vel-besøgt.
Jeg tror ikke der er nogen avance at hente som lille tank-passer - Men kombi-løsningerne er jo en win-win i en slags synergi-effekt hvor i kan tiltrække kunder til hinanden.
- 123? Hvad er det for et selskab som du samarbejder med..? - Hvordan ser din tank+købmand omsætning ud? (er der stor marked i) - Importer du selve benzin (Olie) til din tank eller har du samarbejde med nogle andre?
Undskyld misforståelsen, det er ikke min butik, men bare ham i mit nabolag, der har fortalt mig at det ikke kunne betale sig at køre selvstændig tank, så han lejer tank-området ud til 123, jeg mener det er Metax's billig ubemandet kæde.
jeg har nemlig tænkt på den franchise system. altså, hvor jeg overtager en tank som findes i forvejen, og har omsætning. Jeg har læst på nettet, OK kan være en mulighed har jeg hørt.