Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er der igen KONTANT på DR :-)

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Thomas:

Mehmet Aslan:
Hvordan kan troværdigheden lide et knæk her? :) At de har en korrupt medarbejder er sort uheld. Og ham har de fyret...?

Det afhjælper jo ikke befolknings generelle tillid, at man smider det sorte får ud. Det har kostet på deres image.

Mehmet Aslan:
Og at der er folk derude som forsøger at snyde systemet kan vel umuligt komme bag på nogen? Har det ikke altid været sådan, med alt? :)

Vel næppe et argument, at folk generelt snyder - og det burde vel heller ikke være tendens.

Mehmet Aslan:
Umiddelbart så virker det som at der bliver arbejdet på sagen fra trustpilots side af... De har ikke bevidst været ude og snyde folk eller det der ligner.. :) Så det er en om'mer Kontant...! :)

Tjo, de har da også lidt at arbejde på, når det åbenbart er så nemt at få "gode" anmeldelser.

Hvis man kigger på indtjeningen i TrustPilot så ser det jo ikke umiddelbart ud til at være en fantastisk forretning, når man så rammes på sit image samtidig, så er der vist det, der mildest talt kan kaldes for en udfordring.

Dine "mod"argumenter er jo direkte underlige Thomas? :)

- Du kan da ikke stemple et helt firma, fordi at de har een korrupt medarbejder ansat?

Selvfølgelig ville de fleste ønske at det ikke var en tendens at folk snød...?! :) Det er jo logik for.... Hvad er det du prøver at pointere?

Indtjeningen? :) say what...? Hvad har det med sagen at gøre...? Jeeez... :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:30

De virker som mange andre firmaer der er på vej ned ad , at man advare mod dårlige men er ikke bedst selv , der kan man se på degulesider.dk de har jo også et image problemer men langer ud efter alle .

Det man kan lære den meste efter alle og prøver virke som den bedste og køre en kamp som den gode er måske den dårlige , for man skal altid snakke ærlige både på det gode og dårlige ,

men der skal dog aldrig være penge imellem , så den som har dette kan se et udbytte vis er positive eller negativt , der skal man prøve på penge væk .

jeg har dog aldrig forstået hvorfor de opretter dette med betalene på siden da dette er tillid aspekt for kunden , derved meget forkert med business profiler som de har nu

de kunne tjene langt mere kun på annoncer på siden og bruger vil også være mere aktive vis folk oplever dette sted er korrekt anmelders så ingen skal betale for at kræve man har købt der , ville de få langt mere trafik på siden , for flere ville linke til dem , da det er gratis og derved ville de kunne øge annoncer på siden og indtægt vis de tænkte sig om , men de tænkte sig ikke om og jeg kan ikke se lancering dato koster kr men sidste år lige pludselige tabte de 80% af sine back links omkring august kan man se på deres back links historie

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mehmet Aslan:
Thomas:

Mehmet Aslan:
Hvordan kan troværdigheden lide et knæk her? :) At de har en korrupt medarbejder er sort uheld. Og ham har de fyret...?

Det afhjælper jo ikke befolknings generelle tillid, at man smider det sorte får ud. Det har kostet på deres image.

Mehmet Aslan:
Og at der er folk derude som forsøger at snyde systemet kan vel umuligt komme bag på nogen? Har det ikke altid været sådan, med alt? :)

Vel næppe et argument, at folk generelt snyder - og det burde vel heller ikke være tendens.

Mehmet Aslan:
Umiddelbart så virker det som at der bliver arbejdet på sagen fra trustpilots side af... De har ikke bevidst været ude og snyde folk eller det der ligner.. :) Så det er en om'mer Kontant...! :)

Tjo, de har da også lidt at arbejde på, når det åbenbart er så nemt at få "gode" anmeldelser.

Hvis man kigger på indtjeningen i TrustPilot så ser det jo ikke umiddelbart ud til at være en fantastisk forretning, når man så rammes på sit image samtidig, så er der vist det, der mildest talt kan kaldes for en udfordring.

- Du kan da ikke stemple et helt firma, fordi at de har een korrupt medarbejder ansat?

Selvfølgelig ville de fleste ønske at det ikke var en tendens at folk snød...?! :) Det er jo logik for.... Hvad er det du prøver at pointere?

Vh. Mehmet

man har altså mere end en korrupt når så mange falske anmelders ikke opdages , desuden har du opdaget at man skal betale så kan kræve der er faktura vis du anmelder og man må kun bruge deres logo vis man betaler , jeg forstår ikke dit svar , men jeg er bestemt i mod at uærlighed kan betale sig

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 01:37

Mehmet Aslan:
- Indtjeningen? :) say what...? Hvad har det med sagen at gøre...? Jeeez... :)

Jeeez? Hvad skal det betyde?

Som flere har været inde på, så er det de betalende kunder, der virker som om de har fordele. Det er vel ikke umiddelbart meningen med en anmeldelse, at betalende kunder kan få fordele. Det virker måske som om, man mere har fokus på det økonomiske område og netop giver betalende fordele - og måske har "glemt" den oprindelige idé.

Mehmet Aslan:

Nu kom du skam selv ind på, at folk snyder hvor der kan snydes. Det kommenterede jeg på! "Og at der er folk derude som forsøger at snyde systemet kan vel umuligt komme bag på nogen? Har det ikke altid været sådan, med alt?" Som du skrev!

Mehmet Aslan:

Jeg kommer med mine holdninger, som du kommer med dine. At du mener jeg stempler nogen, det er din opfattelse.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:39

Mehmet Aslan:

elghDK:
Troværdigheden har lidt et knæk. desværre, kommer aldrig til at benytte Trustpilot igen :/

- 112.000 kunder, de finder en lille håndfuld med problemer, og maler fanden på væggen? Jesus? 

Jeg synes at det var lidt tyndt at de brugte ham fra hjem.dk :) Han prøvede rigtigt at virke som en engel, men dumpede hårdt i min bog...

Vh. Mehmet

vis man ansætter nogle er det virksomheds ansvar at medarbejder  at de ikke snyder og bedrager så når medarbejder gør dette skader dette virksomheds image ud ad til

de finder ikke en håndfuld med 50 anmelders som ligger der 3 måneder uden trustpilot.dk griber ind , dette burde deres system have opdaget da alle er positive og alle profiler kun har en anmeldes bag sig

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 01:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Mikael christiansen:

Mehmet Aslan:
Thomas:

Mehmet Aslan:

Mehmet Aslan:

Mehmet Aslan:

Vh. Mehmet

man har altså mere end en korrupt når så mange falske anmelders ikke opdages , desuden har du opdaget at man skal betale så kan kræve der er faktura vis du anmelder og man må kun bruge deres logo vis man betaler , jeg forstår ikke dit svar , men jeg er bestemt i mod at uærlighed kan betale sig

Det er blevet sent, og vi kan ikke forstå hvad den anden siger...! :)))

- jeg smutter så småt i seng..

Men jeg vil dog slutte denne dag af med at sige, at selv Kaare smilte, og kunne ikke rigtig stille flere kritiske spørgsmål der til sidst :)) han kunne tydeligt se at det ikke var trustpilots skyld... Og at trustpilot gjorde hvad de kunne, for at være på forkant med sådanne problemstillinger... :)

Sov godt allesammen!

Vh. Mehmet

-

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:45

Mehmet Aslan:
Mikael christiansen:

Mehmet Aslan:
Thomas:

Mehmet Aslan:

Mehmet Aslan:

Mehmet Aslan:

Vh. Mehmet

Det er blevet sent, og vi kan ikke forstå hvad den anden siger...! :)))

- jeg smutter så småt i seng..

Men jeg vil dog slutte denne dag af med at sige, at selv Kaare smilte, og kunne ikke rigtig stille flere kritiske spørgsmål der til sidst :)) han kunne tydeligt se at det ikke var trustpilots skyld... Og at trustpilot gjorde hvad de kunne, for at være på forkant med sådanne problemstillinger... :)

Sov godt allesammen!

Vh. Mehmet

-

jeg kender ikke % sats med anmelders men jeg finde de første 100 eksempler hvor hovedparten er anmeldes mange steder 90% og dertil tænkt at der er over 6 millioner anmelders og flere af så mange 1 anmelders enten er vi flere i danmark end vi vil stå ved ellers er næsten alle dansker inden give en anmeldes og det tvivler jeg meget på

dette er noget rod , men selvfølgelige prøver de rode op i det , sidste gange man opdaget stort snyd i stor målstokke var det falske negative jeg hørte om http://www.trustpilot.dk/review/www.tivoli.dk dette var grundet et samarbejde virksomhed som intet havde med købsoplevelse http://www.amino.dk/forums/t/174459.aspx?PageIndex=6  og http://www.journalisten.dk/trustpilot-fjerner-154-vrede-tivoli-anmeldelser

dette var netop 1 anmelders , der kom på tivoli at finde ud ad hvem alle der snyder er harme svært , men fakta er vi er altså ikke 6 millioner i DK , at folk udenfor DK også kan anmelde kan de også da de også kan være kunder men dem ser man ikke mange anmelders af , jeg har faktiske nærmest set ingen eller måske en eller 2 og dette en selvfølgelighed de fleste handler jo dansk dem i danmark

de står overfor et kolossalt arbejde og jeg kan intet sige om det er 1% der er snyd eller 50% men der visse ting der peger mod der er problemer for en ting er sikker så mange er der ikke kun laver 1 anmelders % sats af de rigtige kunder og der er det både negative og positive er en ekstrem  stor andel peger det mod der er problemer i flere anmelders , men intet er sikkert , så derfor skriver jeg også kun det peger mod det er en ekstrem stor andel

jeg har selv lavet nogle stykker men kun på en profil , da jeg mener man kommer længste med ærlighed

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 03:22

Jeg giver heller ikke ret meget for trustpilot, jeg havde en sag lidt af det samme som man IT manden men jeg kunne dokumentere mit forhold som kunde hvor jeg havde en rigtig dårlig oplevelse. 

Virksomheden valgte derefter at indgive det til trustpilot og sagen blev taget af deres side, jeg får en mail fra trustpilot der godt vil ha uddybende dokumention for at jeg har været kunde ved virksomheden. Jeg sender det til dem og indlægget kommer på igen.

Virksomheden vælger derefter endnu engang at indgive en klage og den her gang vælger trustpilot at blande sig i sagen stik imod deres egen retningslinjer. Men når TP er i lommen på virksomheden så er det åbenbart OK at fjerne alle negative indlæg

Så jeg giver ikke ret meget for trustpilot mere. 

Mvh.

Jesper

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)