Hvordan kan troværdigheden lide et knæk her? :) At de har en korrupt medarbejder er sort uheld. Og ham har de fyret...?
Det afhjælper jo ikke befolknings generelle tillid, at man smider det sorte får ud. Det har kostet på deres image.
Og at der er folk derude som forsøger at snyde systemet kan vel umuligt komme bag på nogen? Har det ikke altid været sådan, med alt? :)
Vel næppe et argument, at folk generelt snyder - og det burde vel heller ikke være tendens.
Umiddelbart så virker det som at der bliver arbejdet på sagen fra trustpilots side af... De har ikke bevidst været ude og snyde folk eller det der ligner.. :) Så det er en om'mer Kontant...! :)
Tjo, de har da også lidt at arbejde på, når det åbenbart er så nemt at få "gode" anmeldelser.
Hvis man kigger på indtjeningen i TrustPilot så ser det jo ikke umiddelbart ud til at være en fantastisk forretning, når man så rammes på sit image samtidig, så er der vist det, der mildest talt kan kaldes for en udfordring.
Dine "mod"argumenter er jo direkte underlige Thomas? :)
- Du kan da ikke stemple et helt firma, fordi at de har een korrupt medarbejder ansat?
Selvfølgelig ville de fleste ønske at det ikke var en tendens at folk snød...?! :) Det er jo logik for.... Hvad er det du prøver at pointere?
Indtjeningen? :) say what...? Hvad har det med sagen at gøre...? Jeeez... :)
Vh. Mehmet
man har altså mere end en korrupt når så mange falske anmelders ikke opdages , desuden har du opdaget at man skal betale så kan kræve der er faktura vis du anmelder og man må kun bruge deres logo vis man betaler , jeg forstår ikke dit svar , men jeg er bestemt i mod at uærlighed kan betale sig
Det er blevet sent, og vi kan ikke forstå hvad den anden siger...! :)))
- jeg smutter så småt i seng..
Men jeg vil dog slutte denne dag af med at sige, at selv Kaare smilte, og kunne ikke rigtig stille flere kritiske spørgsmål der til sidst :)) han kunne tydeligt se at det ikke var trustpilots skyld... Og at trustpilot gjorde hvad de kunne, for at være på forkant med sådanne problemstillinger... :)
Sov godt allesammen!
Vh. Mehmet
-
jeg kender ikke % sats med anmelders men jeg finde de første 100 eksempler hvor hovedparten er anmeldes mange steder 90% og dertil tænkt at der er over 6 millioner anmelders og flere af så mange 1 anmelders enten er vi flere i danmark end vi vil stå ved ellers er næsten alle dansker inden give en anmeldes og det tvivler jeg meget på
dette er noget rod , men selvfølgelige prøver de rode op i det , sidste gange man opdaget stort snyd i stor målstokke var det falske negative jeg hørte om http://www.trustpilot.dk/review/www.tivoli.dk dette var grundet et samarbejde virksomhed som intet havde med købsoplevelse http://www.amino.dk/forums/t/174459.aspx?PageIndex=6 og http://www.journalisten.dk/trustpilot-fjerner-154-vrede-tivoli-anmeldelser
dette var netop 1 anmelders , der kom på tivoli at finde ud ad hvem alle der snyder er harme svært , men fakta er vi er altså ikke 6 millioner i DK , at folk udenfor DK også kan anmelde kan de også da de også kan være kunder men dem ser man ikke mange anmelders af , jeg har faktiske nærmest set ingen eller måske en eller 2 og dette en selvfølgelighed de fleste handler jo dansk dem i danmark
de står overfor et kolossalt arbejde og jeg kan intet sige om det er 1% der er snyd eller 50% men der visse ting der peger mod der er problemer for en ting er sikker så mange er der ikke kun laver 1 anmelders % sats af de rigtige kunder og der er det både negative og positive er en ekstrem stor andel peger det mod der er problemer i flere anmelders , men intet er sikkert , så derfor skriver jeg også kun det peger mod det er en ekstrem stor andel
jeg har selv lavet nogle stykker men kun på en profil , da jeg mener man kommer længste med ærlighed