Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Can I trust chinese suppliers ?

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hei ...  det er riktig,,, alltid best med en research først... men dessverre ikke alle er flink til å undersøke det forskjelige leverandører... og jeg er et godt eksempel på det. heheh ... best wishes

Tilmeldt 8. Oct 12
Skrevet kl. 16:10

Hei Claus... nettopp det som du sier... "gøre sit forarbejde grundigt" kan du gi et eksempel på akkurat dette.... punkt for punkt Big Smile .. best wishes

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 16:16

Nina83:
kan du gi et eksempe

Kan desværre ikke give eksempler nu, jeg synes alle leverandører handler forskelligt.Så man må føle sig frem.

Det bedste er at se dem i øjnene. Senest mødtes jeg med en leverandør i Shenzhen og vi aftalte det hele. Alligevel gik mange ting skævt da de skulle levere. Dette var kun vareprøver så det var ikke slemt. Men de fik så heller ikke nogen ordre.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 8. Oct 12
Skrevet kl. 16:32

ja .. helt sikkert er det best å ha en  face to face deal... har planer om å reise til kina om ikke så lenge ,,, hvis det går bra med min trial businessen here... ,,,,men hvor i kina er det best å reise til , hvis man tenker på større utvalg og pris osv.. ?

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:35
Hej Nina,

Jeg har arbejdet med kinesiske leverandører igennem de sidste 10 år, og det er ikke altid at man kan stole på dem... Hvis du bestiller varer hjemmefra, uden at besøge fabrikken og tjekke kvaliteten, så er der MEGET stor sandsynlighed for at du kan få problemer med kvalitet, mængder etc... Så pas på...!

Der afregnes normalt i USD, med 30% i forudbetaling og 70% ved afskibning..

Vh, kim
Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Skrevet kl. 16:52

Nina83:
hvor i kina

Det kommer helt an på hvilke produkter du er ude efter.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 8. Oct 12
Skrevet kl. 17:14

Hei Kim.. ja det er rigtig. best å besøke fabrikken. men når man snakker om en trial order det er ikke snakk om mye pneger... det er ikke billig å reise der nede heller...  snakker man om store penger der i mott  er det sikkert best å reise selv ned....men siden du har 10 års erfaring med kinesisk leverandører... kanskje kan jeg spør deg om et par ting som jeg lurer på.... hvordan er det mulig å produsere sin egen varer gjennom fabrikkene der nede ?

Tilmeldt 8. Oct 12
Skrevet kl. 17:16

Big Smile aha sånn ja .... takk for svaret

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Skrevet kl. 18:22

Det er også lidt synd for dem at man spørger på den måde. Det er jo ikke alle kinesere som svindler.

Her i DK har vi jo selv nogle eksempler på at folk snyder og bedrager.

Martin skrev også forleden at her på Amino var der nogen der solgte varer som kunden aldrig fik. Så overalt skal man være forsigtig når man laver forretninger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, det er helt rigtigt hvad Claus skriver. Internet har jo gjort det endnu nemmere

at snyde folk, så forsigtighed er vigtigt, derfor er sådanne grupper som denne vigtige,

så vi kan dele erfaring og hjælpe hinanden. Jeg har i mange år brugt denne form for

kommunikation med stor success.

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)