Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Can I trust chinese suppliers ?

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei alle sammen jeg skriver på nosrk da... anyways...jeg skal importerer varer fra kina.... jeg fant flere suppliers ... men hva er det beste måtte og betale dem på ? og hvordan kan jeg vite om de er til å stole på eller ikke.... Sad

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 21:39
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nina,

Jeg kan hjælpe dig med at finde ud af det. Jeg taler dansk, engelsk og kinesisk, men IKKE "nosrk". ;-)

Mvh, Anne Z.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 21:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

If you write down your suppliers names and products you want to import, so I can help you to find out.

Tilmeldt 8. Oct 12
Skrevet kl. 02:14
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 02:16

Hi, I've had great experience with http://www.dhgate.com/

Maybe you could find your supplier there?

Tilmeldt 8. Oct 12
Skrevet kl. 10:20

how about alibaba any experience , i think they are all the same suppliers.. what you think

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 10:59

Nina83:
how about alibaba any experience , i think they are all the same suppliers.. what you think

You never know. I was once talking to the same company via 2 different people. Fortunately i got the same prices. 

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 11:15

Hi Nina,

I have bought items from Aliababa several times, there is no problem so far.  They sent goods very quickly to my family in China, and then my sister put everything together and sent them to me.

The reason I did not ask them to send directly to Denmark is I bought goods from several sellers. If I ask them to send me individual, I need to pay high transport costs. 

If you buy from Aliababa, you need to ask them if they will send goods to Norway, and what is tranport cost first. 

mvh, Anne Z. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 11:22

I have searched information on this company on Internet. They have been exist since 2005 and have lots of activities until today. So I will not doubt about their physical existence.

I have also sent them en e-mail and wait for reply. I will give you more information when I get their answer.

Tilmeldt 8. Oct 12
Skrevet kl. 07:44

hi Anne well its great to have family or friends in china who can help out..but for my case  i  shall just close my eyes and go for it,, heheh good luck sweety

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)