Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommision på Tips og lotto

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Jensen:

Mark:
I gamle dage

Den synes jeg bestemt ikke om ;-)

Mark:
Mig bekendt har de slækket lidt på kravene til at blive forhandler, det er ikke længere lige så svært

I mine gamle dage, i starten af 90'erne var det faktisk super nemt, at blive forhandler. Det ændrede sig langsomt med deres succes for til sidst næsten at være i lukket land for de heldige.

Om det igen har ændret sig, skal jeg ikke kunne sige, da det er 3-4 år siden jeg sidst bevægede min i miljøet :-)

Det er snart 6 år siden jeg startet med at "lege" med DS, og på daværende var det svært at komme ind som ny forhandler. Du kunne få lov til at sælge skrabelodder, men ikke tips/lotto. Det blev dog slækket -mig bekendt- et par år efter, blandt andet blev trav uddelt til flere forhandlere. Ligeledes er der på det seneste blevet mulighed at spille lotto i f.eks. Fakta, hvor kasse kvitteringen bliver udskrevet med lottotal.

Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:38

Skal man søge om tilladse til at kunne tilbyde tips og lotto?

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:12

Kunne det tænkes at nogen af alle de andre udbydere der er på nettet ville komme ind på det "fysiske" marked :) ? Og at disse ville sælge ud til kiosker og lignende. Bare en tanke ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23

Tvivler på at DS vil syntes godt om den idé.. De har jo nærmest monopol på markedet.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:43

jvk:

Kunne det tænkes at nogen af alle de andre udbydere der er på nettet ville komme ind på det "fysiske" marked :) ? Og at disse ville sælge ud til kiosker og lignende. Bare en tanke ;)

Jeg har hørt rygtet om at et større udenlandsk bookie, har kigget på at oprette fysiske forretninger. De findes i udlandet, hvor flere forskellige udbydere har butikker.

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 20:54

I en kiosk i odense kan man købe odds via stanley bet tror jeg det hedder fysisk i butikken :)

Danske spil har jo ikke længere monopol :)

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:06

Hej Sleven, selvfølgelig skal du kigge andre veje end Danske Spil, hvis DS vil signe med dig, som de nærmest bliver nød til da det ville være hovedløst for dem at lade være, er det jo fint.

Men som jvk siger skal du helt sikkert gå efter at få en udenlandsk udbyder ind på det fysiske marked, kombineret med deres online del - så du heletiden har opdateret odds og leverer den bedste service. 

Afhængigt af hvor du tænker dig at starte din kiosk er mit bud også at du kan opnå meget pr. værdi, bare ved at være en af de første i landet der bruger den mulighed. Hvilket den udenlanske udbyder formentlig også vil sætte pris på :)

Og nej Christian, DS har på ingen måde monopol (Blev afskaffet d. 1-1-2012), kun på lotto samt spil på heste- og hundevæddeløb grundet det enorme afkast der er her. På andre spil er de langt, lang, langt bagud, med dårligere odds og elendig online håndtering af spil og service. Jeg tror at du kan få en langt større indtægt af omsætningen ved at vælge en udenlandsk udbyder.

Håber at du kan bruge kommentaren til noget.

Tilmeldt 9. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:56

Man får 8 % for Lotto produkter og der er forskel på oddsets produkter, om du spiller single, double osv.

Men om det er meget eller lidt skal du bruge det, da det genererer trafik i butikken.

Mvh Nicholas

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er lukkeloven ik lige blevet fjernet? 

Det vil helt sikkert medføre, at mange tankstationer og kiosker lukker, så undersøg så meget som muligt, før du starter op, da det ellers er dømt til at gå galt... Konkurrencen bliver nemlig hård, når alle andre har åbent inkl discountbutikkerne...

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:18

Fashion-Seller:
Er lukkeloven ik lige blevet fjernet? 

Den er i hvert fald blevet kraftigt liberaliseret. Netto er begyndt at holde åbent til 22:00 hver dag.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)