Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommision på Tips og lotto

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Da jeg overvejer at åbne en butik/kiosk, vil jeg høre om hvor meget tips/lotto kommer til at hjælpe min omsætning.

Vil derfor høre om der er nogen der kan fortælle hvor meget man får i % i diverse tips og lotto produkter?

Mvh

sleven

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 18:51

Skulle ikke mene det er meget du får.
Heller ikke for tobak :)

Men det er et must at have det 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 18:53

Da jeg arbejdede med det var provisionen 8%. Det er et kæmpe aktiv at have for en kiosk men heller ikke nemt at blive forhandler. Danske spil har nogle nøgletal omkring antal forhandler i et givent område.

Dertil laver de en dyb gennemgang af din forretning og så skal du lige stille en bankgaranti på x antal ugers forventede omsætning!

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 18:53

Tips og lotto mener jeg at det ligger på 8%

Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:56

Hvad med i oddset?

Jeg har hørt noget med, at det er forskelligt, fra om der bliver spillet singler eller kombi.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:56

Sleven:

Hej,

Da jeg overvejer at åbne en butik/kiosk, vil jeg høre om hvor meget tips/lotto kommer til at hjælpe min omsætning.

Vil derfor høre om der er nogen der kan fortælle hvor meget man får i % i diverse tips og lotto produkter?

Mvh

sleven

Kiosker er underlagt Danske Spils komissionplan, som er ens for alle kiosker.

Komissionen på Lotto var i April 2011 på 10% af købsbeløbet. Altså en lotto med joker tjener butikken 5 kr. på.

Send dem eventuelt en mail og hør dem ad? (: 

kontakt@danskespil.dk 

Kernen ved enhver kiosk er mersalg
Avancen på alle varer skal helst være skruet så højt op som muligt, for at det overhovedet kan løbe rundt, og med den nye lukkelov så får kioskerne kamp til stregen af supermarkederne. 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:58

Tom Jensen:

Da jeg arbejdede med det var provisionen 8%. Det er et kæmpe aktiv at have for en kiosk men heller ikke nemt at blive forhandler. Danske spil har nogle nøgletal omkring antal forhandler i et givent område.

Dertil laver de en dyb gennemgang af din forretning og så skal du lige stille en bankgaranti på x antal ugers forventede omsætning!

Mig bekendt har de slækket lidt på kravene til at blive forhandler, det er ikke længere lige så svært. I gamle dage var der f.eks. meget få der måtte sælge trav, men der er mange flere nu. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 18:58

Christian Høegh Holm:
Komissionen på Lotto var i April 2011 på 10% af købsbeløbet

Så er det steget 2%, de har skisme oppet sig hos danske spil ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02

Det ved jeg nu ikke :) 

- Kan godt være det var 8 %

Taget i betragtning af at chancen for at vinde i lotto, kan beskrives på følgende måde:

Hvis du kører i tog, fra Aalborg til københavn, baglæns og med bind for øjnene, og at der et eller andet sted på strækningen står et glas vand, og du har en 5 krone, du på et eller andet tidspunkt skal kaste. Der er de samme Odds i forhold til at ramme glasset med vand.

Jeg var dog engang heldig at vinde 15.000 kr. og først opdage det 15 dage efter.. Hahah : D

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 19:02

Mark:
I gamle dage

Den synes jeg bestemt ikke om ;-)

Mark:
Mig bekendt har de slækket lidt på kravene til at blive forhandler, det er ikke længere lige så svært

I mine gamle dage, i starten af 90'erne var det faktisk super nemt, at blive forhandler. Det ændrede sig langsomt med deres succes for til sidst næsten at være i lukket land for de heldige.

Om det igen har ændret sig, skal jeg ikke kunne sige, da det er 3-4 år siden jeg sidst bevægede min i miljøet :-)

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)