jeg bruger den også som en slags cv og vise hvem jeg er og så videre, og hvad jeg arbejder imod.
og da jeg gik til vejledning herovre synes de at det var et godt initiativ. og man er meget på at man skal være kreativ med at gøre opmærksom på sig selv.
På din blog skriver du: "Marilyn Monroe, Kim Kardashian, Oprah and so many more don’t have the perfect body even though they are celebrities, but they accept their look and are not afraid to speak about their non perfect bodies. They don’t hide their body away but make it an agenda to focus about bodies with curves."
De 2 første kvinder er jo nogle der har en del til gården og gaden, kvinder mænd ville vende sig om efter. og sikkert nogle som kvinder er missunderlige på. fremhever man det fyldige kropsideal som marilyn og kim står for så bliver de tynde og flade piger stemplet og viceversa.
Jeg syntes at man ska fjerne fokuseringen på kroppen i det hele taget
Michael, jeg er stadig uenig med dig. Jeg går ud fra at trådstarter bør i Danmark. En ikke kommerciel klog ville, i hvert fald her i Dk, aldrig blive brugt som argument for at hun ikke står til rådighed, sålænge hun efterkommer de forpligtelser når man er på dagpenge. Det er ganske simpelt ikke sandt.
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.