Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan man lave en kampagne om den uperfekte krop gratis

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Lars:

TS bor i Sverige for sandsynligvis dagpenge fra en svensk a-kasse.

Dette er exempler på hvor a-kassen har sat spörgsmål ved blogge

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/a-kassa-tillater-inte-bloggande_2685939.svd

http://www.sydsvenskan.se/lund/bloggare-kan-mista-a-kassan/

Det er ikke så meget om man tjener noget på den.

Men om man står til rådighed for arbejdsmarkedet.
Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 01:37

ja det gør jeg.

jeg bruger den også som en slags cv og vise hvem jeg er og så videre, og hvad jeg arbejder imod.

og da jeg gik til vejledning herovre synes de at det var et godt initiativ. og man er meget på at man skal være kreativ med at gøre opmærksom på sig selv.

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Fra  Looky Management Skrevet kl. 01:39

og jeg tjener inte

har lige læst flere som omtaler dette med den perfekte krop

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Fra  Looky Management Skrevet kl. 01:42

nogle som kender nogle kendte der er vil støtte som min side på facebook og som selv kender til kampen mod den perfekte krop

Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 02:06
Jeg kikkede på din facebook side.

Jeg har lidt svært ved at se en forbindelse mellem din side hvor man taler om den uperfekte krop med overvægt osv..

Og at din liker side americas top model hvor de medvirkende ligner stankelben.

Kig lidt på hvem du liker og om det passer sammen med det budskab du ønsker formidle
Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 02:35
På din blog skriver du:
"Marilyn Monroe, Kim Kardashian, Oprah and so many more don’t have the perfect body even though they are celebrities, but they accept their look and are not afraid to speak about their non perfect bodies. They don’t hide their body away but make it an agenda to focus about bodies with curves."

De 2 første kvinder er jo nogle der har en del til gården og gaden, kvinder mænd ville vende sig om efter. og sikkert nogle som kvinder er missunderlige på.
fremhever man det fyldige kropsideal som marilyn og kim står for så bliver de tynde og flade piger stemplet og viceversa.

Jeg syntes at man ska fjerne fokuseringen på kroppen i det hele taget

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 07:22

Michael, jeg er stadig uenig med dig. Jeg går ud fra at trådstarter bør i Danmark. En ikke kommerciel klog ville, i hvert fald her i Dk, aldrig blive brugt som argument for at hun ikke står til rådighed, sålænge hun efterkommer de forpligtelser når man er på dagpenge. Det er ganske simpelt ikke sandt.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Skrevet kl. 07:24

Der har sniget sig nogen stavefejl ind da jeg skriver fra iphone. Håber det er forståeligt.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Skrevet kl. 07:27

Kan se hun faktisk bor i Sverige. Jeg forholder mig dog kun til Dk i det jeg skriver. Så må svenskerne utroligt nok være mere strikse end os i Dk.

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Fra  Looky Management Skrevet kl. 12:33

hej igen

michael jeg har fjernet liket

tak for jeres råd.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)