jeg er faktisk lidt usikker på den med amarican topmodel fordi hele ideen, som tyra også forklare hele tiden igennem programmet er at være anderledes og hvis der fejl ved ens krop at bruge det til en fordel. Jeg synes faktisk det er en god ting og at tyra har flere nosser end nogen anden har i denne verden når det kommer til at snakke om kroppen og hvordan man ikke er perfekt med gør det til ens fordel.
Jeg tror på mit lille projekt fordi der sgu nogle der skal lave et opråb i denne verden omkring kroppen er ok som den er og ikke alle skal være ultra tynde. så mange forældre aner ikke hvad deres børn laver på facebook. min ven er 16 år gammel og alle hans veninder ligger billeder op af deres flotte kroppe for at få opmærksomhed fra fyre og vise at de er bedre end andre. Det er en stor fejl af både forældre at tillade det og at af samfundet som har gjordt det til at sådan er verden. den nye generation lære at kroppen skal være perfekt ellers er man ikke ok i denne verden. jeg vil heller sætte en stopper for det end at sige det ok. dem som er imod dette er folk som selv er eller har været usikker på deres krop og som ikke kan se at det nu man skal handle. jeg ved godt at sex og perfekthed sælger men at stille sig imod viser mere nosser. undskyld mig!
Jeg ved godt at min side ikke er perfekt på facebook, men jeg gør sgu hvad jeg kan, heller det end at holde sin kæft. Der er så mange fejl alle steder på arbejdsmarked, i samfundet osv så hvis jeg laver fejl acceptere jeg det. det min fejl og det tager jeg på mig. men når andre laver fejl ser de bare bort. |
jeg tror du bare skal starte på bloggen sikke du skriver gode lange indlæg .
desuden vis tjener kr på bloggen kan du sagtens søge jobs imens og få understøttelse