Hej alle
Jeg har startet en side på facebook som jeg kalder the Non-perfect body revolution. Mit fokus er at få unge piger og drenge og ældre til at huske på at de er gode nok som de er og deres krop er fin som den er. man skal accepter sig selv uanset hvordan man ser ud. I USA er flere kunstnere ved at gøre opmærksom på den uperfekte krop på deres egen måde, og jeg tror på at det bliver større endnu.
Dagligt ser jeg på facebook og andre steder unge piger som udstiller sig selv på billeder for at få opmærksomhed og tro på at den perfekte krop er hvis man er tynd. Det faktum skal vi have nedlagt. Unge mennesker påvirkes hurtigere end nogle andre og det er min plan at stoppe deres fasination af perfekte kroppe og få dem til at acceptere at det er ok at have kurver eller andre fejl ved sin krop. Dette er også grunden til mobning. Men hvordan gør jeg opmærksomheden større på dette område når jeg bare er mig. Jeg har selv været offer for mobning og kender selv til den uperfekte krop. Du ved ikke noget om dette emne medmindre du selv er eller har været påvirket af det. Jeg vil gerne skabe opmærksomhed ved en kampagne eller en anden måde, men det skal gøre gratis da jeg lever på akassan. Nogle der har nogle råd til hvordan man kan få budskabet ud. hilsen ann lookyannnielsen.com der kan i finde en side som henviser til min side på face.
|
A-kassen kan have problemer med din blogg.
Der er exempel på at folk har mistet dagpenge pga en blog.