Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan man lave en kampagne om den uperfekte krop gratis

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har startet en side på facebook som jeg kalder the Non-perfect body revolution. Mit fokus er at få unge piger og drenge og ældre

til at huske på at de er gode nok som de er og deres krop er fin som den er. man skal accepter sig selv uanset hvordan man ser ud.

I USA er flere kunstnere ved at gøre opmærksom på den uperfekte krop på deres egen måde, og jeg tror på at det bliver større endnu.

Dagligt ser jeg på facebook og andre steder unge piger som udstiller sig selv på billeder for at få opmærksomhed og tro på at den perfekte krop er hvis man er tynd. Det faktum skal vi have nedlagt. Unge mennesker påvirkes hurtigere end nogle andre og det er min plan at stoppe deres fasination af perfekte kroppe og få dem til at acceptere at det er ok at have kurver eller andre fejl ved sin krop. Dette er også grunden til mobning.

Men hvordan gør jeg opmærksomheden større på dette område når jeg bare er mig.

Jeg har selv været offer for mobning og kender selv til den uperfekte krop. Du ved ikke noget om dette emne medmindre du selv er eller har været påvirket af det.

Jeg vil gerne skabe opmærksomhed ved en kampagne eller en anden måde, men det skal gøre gratis da jeg lever på akassan.

Nogle der har nogle råd til hvordan man kan få budskabet ud.

hilsen ann

lookyannnielsen.com der kan i finde en side som henviser til min side på face.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 17:20

A-kassen kan have problemer med din blogg.
Der er exempel på at folk har mistet dagpenge pga en blog.

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Fra  Looky Management Skrevet kl. 21:08

ok tak for rådet.

det vidste jeg ikke.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:20

Ideen er okay vi har alle vores dårlige sider , jeg var harme dårlige i skolen lektier  , men så var da en del populær blandt pigerne .

Jeg tror mange glemmer skolen vis de træner meget , jeg gjorde det fordi , jeg ikke kunne stave , så måtte bevise mit værd på andre måder , jeg fik lidt fejl medicin i barndom epilepsi så var en del væk fra skole gangen men jeg havde ,

derved så havde jeg tid til en masser af træning og gad ikke rigtigt skole , da de løb jeg stillet op for min løbeklub fik nogle hånd øre , så jeg troet jeg kunne blive verdens mester i løb , så jeg trænet endnu mere , med kom aldrig op og blev verdens mester , kom kun til DM i løb , men aldrig meget bedre end top 10 , i alle de løb , jeg stillet op i lige fra marathonløb til 800 Meter løb 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Fra  Looky Management Skrevet kl. 22:36

hold da op en historie, fantastik at du har opnået det du har gjort. dejligt at høre

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 22:53

Michael_N:

A-kassen kan have problemer med din blogg.
Der er exempel på at folk har mistet dagpenge pga en blog.

Undskyld, men det har jeg ekstremt svært at tro på. Hvis en person har lyst til at lave en blog i stedet for at lufte hunden udenfor, så må man vel gerne det. A-kasserne forbyder bestemt ikke at lave en blog. 

Hvis det så er sådan at trådstarter tjener penge på det, så kan det selvfølgelig godt være, men at en blog uden nogen form for indtægt skulle være et problem for at modtage dagpenge, det er godt nok noget af en påstand...

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:53

ann:

hold da op en historie, fantastik at du har opnået det du har gjort. dejligt at høre

jeg ved sådan set ikke , blev aldrig verdens mester og jeg har aldrig blevet færdig med en uddannelse , der har min svære start nok , gjort livet svært og min meget sene start i livet opdaget , jeg var ordblind så fik første som 34 årring , begyndte jeg på ordblind undervisning og det er meget sent i livet at finde ud ad problemerne hvor de står , for at det er  lettere at lære stave og skrive når man er barn , så jeg burde i stedet for at få 8 år af mit liv frem og tilbage fra epilepsi hospital filadelfia , været gået i skole

det jeg gjorde meste var at træne da skole ikke var det bedste for mig ,men den gang viste de ikke jeg var ordblind , så jeg fik aldrig disse hjælpemidler , jeg troet bare jeg var lidt dum , derfor satte jeg hele tiden fokus på træning

Jeg overlever da lige nu , men jeg er da ikke helt tilfreds med livets gang , låner lidt penge lidt hist og der lidt mor og far og vil helst ikke gå i skole hele livet , men når man aldrig fik taget dette sin 8 klasse dengang , så er første begyndt stave lidt bedre da jeg kom op i 30erne , men jeg synes dette er lidt for sent i livet og har mistet fokus

Derfor ligger mit fokus meget på kroppen hele min skole gange , forkert måske men kunne ikke finde andre veje den gang , men er faktisk stadigvæk svært at finde andre veje end satse på sin krop

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Fra  Looky Management Skrevet kl. 00:09

det ligesom at læse min egen historie.

jeg er også ordblind og har kun fået studentereksamen fordi universitet ikke synes jeg er god nok til dem, selvom jeg faktisk har taget to fag derinde og bestået med 7, men selvom man kæmper for at få den uddannelse man vil have skal de nok pille en ned. har brugt 8 år af mit liv på at komme ind på uddannelse og ingen har sagt ja. og har gjordt alt hvad der muligt fra min side og stadig er jeg ikke god nok.

hvis jeg skal have en uddannelse skal jeg selv betale, men da jeg knap nok har råd til mad har jeg nok ikke råd til en uddannelse.

Jeg træner også for at få tankerne på noget andet og få noget glæde ind i mit liv som kun består af ansøgninger og afvisninger lige nu. har om en måned været arbejdsløs i et år. og har slet ikke været til en samtale selvom jeg har søgt steder som jeg aldrig troede jeg skulle søge. Jeg startede min blog for at bevise at jeg kan sgu godt noget selvom ingen tror det, men lige nu er der altså over 40 lande som har været inde og se på siden og folk som jeg ikke kender har liket poster.

jeg er mobningsoffer og jeg startede med at danse for at få komme væk fra det hele. og jeg har ikke stoppet det siden. alt hvad der får tankerne væk er godt.

Jeg kæmper en kamp hverdag for at bevise jeg dur til, og jeg kan se ting inden for tv, 2 år før de rammer skrærmen. Men da jeg ikke kender en inde i branchen eller er god nok til dem, får jeg aldrig en chance for at bevise mit værd, så derfor prøver jeg på egen hånd at vise hvad jeg dur til.

livet er en kamp hverdag

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 00:47

PR. kunne være en god vej og gøres meget effektiv meget hurtigt.

Find nogle via facebook eller netværk der har forskellige krops typer... måske 4.... lav en happening på konges nytorv... sæt et klokke slet og inviter nogen fra pressen... er der ingen der vil komme tager du selv billeder og laver en lille pressemedelelse og sender den så selv ud... evt via presswire. det kunne give røre i vandene :-) hvis det ikke virker så find på andre happenings og tiltræk opmærksomhed... det koster ikke penge men bare tid... er din ide unik og sjov nok så er det din billet i aftenshowet eller godaftendanmark og der kan du fortælle din historie og KOGE suppe på det hele ;-) ;-)

søg lidt på nette og find kendte mennesker der er blevet mobbet eller ligne som barn... der er flere af dem. kontakt dem og spørg om de vil støtte, lave en udtalelse på dine vejne eller deltage i en sjov happening med en skæv vinkel...

altså vær KREATIV...... ;-)

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Fra  Looky Management Skrevet kl. 00:54

mange tak for dit råd.

god ide med de kendte og alle de andre ting.

har allerede flere som følger min side på face.

Det er noget som omtales meget lige nu, så det bare at fange det mens det er i opløbet

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)