Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO artikler - Spar penge jo flere artikler du køber!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Da jeg for en lille måneds tid siden valgte at lave et weekendtilbud, hvor det var muligt at købe 3 artikler på 250-500 ord til blot 500 kr., kommer jeg her med et nyt forfriskende tilbud.

Jeg henviser til denne tråd, hvor der står mere hvem jeg er, og hvad jeg har lavet: http://www.amino.dk/forums/t/172775.aspx

Kommentar fra tidligere køber: 

Dine artikler var lige i øjet og til en fordelagtig pris! Jeg er meget tilfreds og vil klart anbefale dig til andre! - Mathias Jensen

Jeg tilbyder følgende:

5 artikler = 600 kr. + 10 % på dit næste køb

10 artikler = 1000 kr. + 20 % på dit næste køb

Vælgfrit søgeord for hver artikel.

Valgfrie emner (Dog forbeholder jeg mig retten til at afvise dine emner, hvis jeg ikke har tid, eller emnet/emnerne virker for krævende)

Højt skriftligt sprog i hver artikel.

Korrekturlæsning af hver artikel.

Bestilling af artikler kan foregår på følgende måder:

Skriv en privat besked til mig.

Skriv i debattråden her på siden. 

Hvis nogle ikke kender til mig eller lignende, kan jeg fremvise flere referencer, vil bare ikke bombe tråden med dem alle ;-)

Min indbakke er tom? :O Jeg venter kun på dine bestillinger, så kom i gang inden det er for sent!

Fortsat god aften til alle

Mvh.

Peter H.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 13:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bare et venligt råd.

Hvis du vil sælge artikler med "højt skriftligt sprog" og korrekturlæsning, vil jeg anbefale at du sørger for at holde denne stil i din salgstekst og ikke som denne med fejl :)

Michael

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Skrevet kl. 14:25

Enig!

Vil blot sige, alle kan lave en eller anden tastefejl. Jeg har haft masser af skrive arbejde før i tiden, og kunderne har været tilfredse. 

De artikler jeg skriver læser jeg sig igennem flere gange for fejl, men engang imellem sker da, at du ikke engang selv kan se fejlen. Et eksempel, kig i de mange aviser der kommer ud hverdag, der er masser af fejl i.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Skrevet kl. 19:25

Hvis der er nogle der stadig ikke har benyttet sig af overstående tilbud, kommer jeg her med endnu et!

5 artikler = 500 kr.

10 artikler = 800 kr.

Hver artikel vil være på 400-500 ord.

Emne efter eget valg!

Keywords efter eget valg!

SLÅ TIL NU INDEN DET ER FOR SENT!

Fra 8000 Aarhus C
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter

Et godt råd er at lade en anden læse dine tekster igennem inden udgivelse. Selv de bedste journalister lader andre læse korrektur på deres arbejde. Især formuleringer og tegnsætning er desværre ikke altid korrekt, så derfor alliere dig med en der brænder for grammatik. Blot et godt råd.

Vh Kristian

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Skrevet kl. 20:09

Hej Kristian,

Tak for råddet. Helt sikkert noget jeg også har tænkt over, og vil gøre brug af i fremtiden. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)