Kære Aminoer Da jeg for en lille måneds tid siden valgte at lave et weekendtilbud, hvor det var muligt at købe 3 artikler på 250-500 ord til blot 500 kr., kommer jeg her med et nyt forfriskende tilbud. Jeg henviser til denne tråd, hvor der står mere hvem jeg er, og hvad jeg har lavet: http://www.amino.dk/forums/t/172775.aspx Kommentar fra tidligere køber: Dine artikler var lige i øjet og til en fordelagtig pris! Jeg er meget tilfreds og vil klart anbefale dig til andre! - Mathias Jensen Jeg tilbyder følgende: 5 artikler = 600 kr. + 10 % på dit næste køb 10 artikler = 1000 kr. + 20 % på dit næste køb Vælgfrit søgeord for hver artikel. Valgfrie emner (Dog forbeholder jeg mig retten til at afvise dine emner, hvis jeg ikke har tid, eller emnet/emnerne virker for krævende) Højt skriftligt sprog i hver artikel. Korrekturlæsning af hver artikel. Bestilling af artikler kan foregår på følgende måder: Skriv en privat besked til mig. Skriv i debattråden her på siden. Hvis nogle ikke kender til mig eller lignende, kan jeg fremvise flere referencer, vil bare ikke bombe tråden med dem alle ;-) Min indbakke er tom? :O Jeg venter kun på dine bestillinger, så kom i gang inden det er for sent! Fortsat god aften til alle Mvh. Peter H. |
Bare et venligt råd.
Hvis du vil sælge artikler med "højt skriftligt sprog" og korrekturlæsning, vil jeg anbefale at du sørger for at holde denne stil i din salgstekst og ikke som denne med fejl :)
Michael