Hej Amino-folk Jeg står i den herlige situation, at fra i morgen (fredag) d. 7 september - d. 9 september (søndag), har jeg ingen planer. Derfor vil jeg komme med et unikt tilbud til jer Amino folk, som er: 1 artikel = 40 kr. 2 artikler = 80 kr. 3 artikler = 100 kr. Pr. artikel: 250-500 ord. Valgfrit søgeord (keyword), som vil indgå i artiklen. Valgfrit emne Højt skriftligt sprog, men samtidig nemt at læse. Jeg har tidligere skrevet artikler, på et par forskellige sites. Samtidig, vil jeg skrive på et velformuleret sprog, som stadig er nemt at læse. Jeg går i 3.g på Gymnasiet, og får 10-12 i skriftlig dansk, så jeg vil mene jeg ved hvordan man skal skrive artikler Overstående tilbud gælder fra i morgen fredag-søndag. Der vil være en leveringstid på under 24 timer, fra jeg har modtaget det du ønsker, til du får din/dine artikler. Det er først til mølle, men samtidig ser jeg helst folk maks køber 3 artikler, da jeg går ind for at alle skal have en chance, af tilbuddet. Kontakt mig på en PM her på siden med følgende: Hvor mange artikler du ønsker? Hvilket emne? Hvilket søgeord? Min indbakke er tom nu, men hvor lang tid vil den være det? Fortsat god aften! Mvh. Peter Har på fornemmelsen det ikke er den rette kategori, men før sagde den blot jeg skulle post den i 1. kategori? :/ sorry |
peter, den skal nok ligge i "jeg har et godt tilbud til dig"
Men - du skal være plus medlem for at give tilbud